|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 21:01 | |
| IT WAS TO MUCH *valt op de vloer neer & doet zielig*
Weetje, op een gegeven moment geef je niks meer om je B-day, want als zelfs je BFF en JE PA je B-day vergeten, dan weet je hoeveel men aan je denkt en van je houd xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 21:06 | |
| - Nevermind schreef:
- IT WAS TO MUCH *valt op de vloer neer & doet zielig*
Weetje, op een gegeven moment geef je niks meer om je B-day, want als zelfs je BFF en JE PA je B-day vergeten, dan weet je hoeveel men aan je denkt en van je houd xD GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! -voor alle keren dat ik er niet was om het te zeggen <3- We love you Bo! Je bent onmisbaar! Nu opstaan, de grond is vies.. ;D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 21:09 | |
| - Tallkit schreef:
- Nevermind schreef:
Weetje, op een gegeven moment geef je niks meer om je B-day, want als zelfs je BFF en JE PA je B-day vergeten, dan weet je hoeveel men aan je denkt en van je houd xD GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
-voor alle keren dat ik er niet was om het te zeggen <3- We love you Bo! Je bent onmisbaar! Nu opstaan, de grond is vies.. ;D 5 Maanden later, maar nog steeds vroeger dan mijn BFF xDTx Emmie <333 Love you 2 <3 *staat op* Ik ben nog steeds een beetje emotioneel van al dat archief, maar goed. Dat zal wel overgaan :3 |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 21:10 | |
| - Tallkit schreef:
- Nevermind schreef:
Weetje, op een gegeven moment geef je niks meer om je B-day, want als zelfs je BFF en JE PA je B-day vergeten, dan weet je hoeveel men aan je denkt en van je houd xD GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!
-voor alle keren dat ik er niet was om het te zeggen <3- We love you Bo! Je bent onmisbaar! Nu opstaan, de grond is vies.. ;D inderdaad |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 21:58 | |
| Mijn laptop haat me ><
Net ongeveer een half uur moeten wachten omdat dat ding opnieuw moest opstarten en toen heel veel moest laden :C |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 21:58 | |
| Gosh zelfs google vertaler weet niet wat de latijnse/griekse benaming van vogelspin is 0.0 discussie met broer eh, ik wil maar es bewijzen uit welke taal aragnofobia afkomstig is xd But I'm happy m'n ouders overwegen wss om toe te stemmen om gastgezin te zijn in oktober xd Me is zoooo happy, maar begrijp eerlijk gezegd niet waarom ze liever een meisje willen nemen ;s |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 22:48 | |
| - Whispersong schreef:
- Mijn laptop haat me ><
Net ongeveer een half uur moeten wachten omdat dat ding opnieuw moest opstarten en toen heel veel moest laden :C I loooooove my new Mac. Die dingen zijn súperduur. En ik zat ook echt lang te twijfelen of ik er een zou nemen, omdat het zo duur is. Maar ik heb hem nu een week, en t is echt m'n schatje. Hij werkt echt perféct. Ik moet nog kijken hoe hij omgaat met m'n printer en ik ga ook maar weer eens mn tablet gebruiken, maar het lijkt me dat alles gewoon gaat werken ^^ Gastgezin zijn lijkt me echt zó awesome! Dan kan je echt leuke mensen ontmoeten. Ik heb 4 jaar lang niet ge-rpg't, en nu ben ik zo op dreef, dat ik wil dat mensen sneller reageren op de topics Dus als iemand nog een topicje wil met iemand die snel reageert, *pick me!* |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 22:54 | |
| - Nimblekit schreef:
- Whispersong schreef:
- Mijn laptop haat me ><
Net ongeveer een half uur moeten wachten omdat dat ding opnieuw moest opstarten en toen heel veel moest laden :C I loooooove my new Mac. Die dingen zijn súperduur. En ik zat ook echt lang te twijfelen of ik er een zou nemen, omdat het zo duur is. Maar ik heb hem nu een week, en t is echt m'n schatje. Hij werkt echt perféct. Ik moet nog kijken hoe hij omgaat met m'n printer en ik ga ook maar weer eens mn tablet gebruiken, maar het lijkt me dat alles gewoon gaat werken ^^ Gastgezin zijn lijkt me echt zó awesome! Dan kan je echt leuke mensen ontmoeten.
Ik heb 4 jaar lang niet ge-rpg't, en nu ben ik zo op dreef, dat ik wil dat mensen sneller reageren op de topics :PDus als iemand nog een topicje wil met iemand die snel reageert, *pick me!* Ik wil wel met Marrowkit? ;'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 22:58 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Nimblekit schreef:
- Whispersong schreef:
- Mijn laptop haat me ><
Net ongeveer een half uur moeten wachten omdat dat ding opnieuw moest opstarten en toen heel veel moest laden :C I loooooove my new Mac. Die dingen zijn súperduur. En ik zat ook echt lang te twijfelen of ik er een zou nemen, omdat het zo duur is. Maar ik heb hem nu een week, en t is echt m'n schatje. Hij werkt echt perféct. Ik moet nog kijken hoe hij omgaat met m'n printer en ik ga ook maar weer eens mn tablet gebruiken, maar het lijkt me dat alles gewoon gaat werken ^^ Gastgezin zijn lijkt me echt zó awesome! Dan kan je echt leuke mensen ontmoeten.
Ik heb 4 jaar lang niet ge-rpg't, en nu ben ik zo op dreef, dat ik wil dat mensen sneller reageren op de topics :PDus als iemand nog een topicje wil met iemand die snel reageert, *pick me!* Ik wil wel met Marrowkit? ;'D Yeshj please! Maak jij ergens een topicje aan? Of zal ik dat doen? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:03 | |
| @Eef; Ik ga niets zeggen over Mac ik heb een zekere hekel eraan xD
Maar een topicje met Graypaw óf Winterkit vind ik best :3 kies maar xD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:05 | |
| @Eef;; Zou jij m willen maken? (: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:14 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:15 | |
| Ik heb er genoeg in TC x'D Zal ik daar dan maar bijspringen? Soof, you mind? (: |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:21 | |
| |
|
| |
41
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:23 | |
| Mokay :3 Dan kom ik jullie met de onzekere Winterkit stalken xD |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 maa 2014 - 23:59 | |
| Oh Birchie toch x'D Als ie ooit een relatie krijgt, heb ik al medelijden met het arme poesje (': of kater mrauwwwww xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 maa 2014 - 0:00 | |
| Yay, superleuk als jullie allemaal reageren ^^ |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 maa 2014 - 0:02 | |
| -gaap- Time for sleeps, or at least, time to put the laptop away.
Tschüss peoples en sweet dreams! |
|
| |
41
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 maa 2014 - 0:11 | |
| - Birchpaw, schreef:
- Oh Birchie toch x'D Als ie ooit een relatie krijgt, heb ik al medelijden met het arme poesje (':
of kater mrauwwwww xD Cinderpaw dus (A) -flut onschuldig- x'D |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 maa 2014 - 0:21 | |
| Heel lang getwijfeld over mijn setje, maar deze is toch de beste <3
Welterusten everyone ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |