|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:09 | |
| - Mothkit schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Weet je;
Leafpaw's 1e mentor; Mousefur - Oude Deputy RiverClan Leafpaw's 2e mentor; Wolfgaze - Nieuwe Deputy RiverClan
Leafpaw word gewoon opgeleid als Deputy guys,
SEE HERE THE NEW DEPUTY :') Dacht het niet, Choppedpaw red het zónder Deputy's. Hij is veel beter
Puh! Haha ^^ Battle; Choppedpaw x Leafpaw Ik maak het topic XD Nee, serieus. Ik maak hem |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:11 | |
| Ik ga posten op de ipad, whee xD @nightbreeze: maak je maar klaar voor spelfouten xd |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:12 | |
| - Shinypaw schreef:
- Wie herinnerd zich dit random accountje nog?
I remember xD heb volgens mij nog een topic gehad met Shiny en een van mijn chars |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:12 | |
| - Nightbreeze schreef:
- Mothkit schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Weet je;
Leafpaw's 1e mentor; Mousefur - Oude Deputy RiverClan Leafpaw's 2e mentor; Wolfgaze - Nieuwe Deputy RiverClan
SEE HERE THE NEW DEPUTY :') Dacht het niet, Choppedpaw red het zónder Deputy's. Hij is veel beter
Puh! Haha ^^ Battle; Choppedpaw x Leafpaw Ik maak het topic XD
Nee, serieus. Ik maak hem Wat xD |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:14 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Shinypaw schreef:
I remember xD heb volgens mij nog een topic gehad met Shiny en een van mijn chars Zou kunnen, ik weet het zelf iig niet echt meer ^^ Haar naam moet al een überlange tijd veranderd worden, al weet ik niet meer wat haar warrior naam ging zijn ._. |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:15 | |
| - Shinypaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Shinypaw schreef:
I remember xD heb volgens mij nog een topic gehad met Shiny en een van mijn chars Zou kunnen, ik weet het zelf iig niet echt meer ^^
Haar naam moet al een überlange tijd veranderd worden, al weet ik niet meer wat haar warrior naam ging zijn ._. volgens mij was het met deze meid toen ze nog apprentice was |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:15 | |
| - Shinypaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Shinypaw schreef:
I remember xD heb volgens mij nog een topic gehad met Shiny en een van mijn chars Zou kunnen, ik weet het zelf iig niet echt meer ^^
Haar naam moet al een überlange tijd veranderd worden, al weet ik niet meer wat haar warrior naam ging zijn ._. Volgens haar profiel Shinysnow :') |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:16 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Shinypaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Shinypaw schreef:
Haar naam moet al een überlange tijd veranderd worden, al weet ik niet meer wat haar warrior naam ging zijn ._. Volgens haar profiel Shinysnow :') Dankje Bobo ^^ Ik weet niet of ik haar weer actief ga maken *kijkt naar haar Mount Everest van inactieve accounts* |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:17 | |
| Was het niet Shinystone? -unsure- |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:19 | |
| en maar weer terug naar deze meid werd beetje gek zodra ik naar de notificaties keek xd |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:21 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:22 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Mothkit schreef:
- Nightbreeze schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Weet je;
Puh! Haha ^^ Battle; Choppedpaw x Leafpaw Ik maak het topic XD
Nee, serieus. Ik maak hem Wat xD https://www.warriorcatsnl.com/t16291-so-you-think-you-re-better-than-me-leafpaw#382161 Alstu ^^ |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:23 | |
| Ik word genegeerd op skype :C |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:24 | |
| |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:27 | |
| - Strawberry schreef:
- Leafpaw. schreef:
- @Babs; https://www.warriorcatsnl.com/t6838p30-aanmelden-ceremonie#175568 <- Hier staat Shinysnow :')
Dan was 't een andere Shinypaw die Shinystone werd. x'D Tot zo ver ik weet is dit de enige echte Shinypaw op WC xD Merp, iemand die een eenzame Marieke wil toevoegen aan de Warrior Cats skypegroep? |
|
| |
Jojo-heid =D 25 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ~238 years! Hahaha, no, just kidding. 16 months!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:27 | |
| Dan maar helemaal een nieuw setje gemaakt XD
Iemand interesse in een topicje met mr. america?~ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:31 | |
| - Shinypaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Leafpaw. schreef:
- @Babs; https://www.warriorcatsnl.com/t6838p30-aanmelden-ceremonie#175568 <- Hier staat Shinysnow :')
Dan was 't een andere Shinypaw die Shinystone werd. x'D Tot zo ver ik weet is dit de enige echte Shinypaw op WC xD
Merp, iemand die een eenzame Marieke wil toevoegen aan de Warrior Cats skypegroep? Ik heb ook op meer Warrior Cats RPG's gezeten dear. x'D |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:33 | |
| - Strawberry schreef:
- Shinypaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Leafpaw. schreef:
Dan was 't een andere Shinypaw die Shinystone werd. x'D Tot zo ver ik weet is dit de enige echte Shinypaw op WC xD
Merp, iemand die een eenzame Marieke wil toevoegen aan de Warrior Cats skypegroep? Ik heb ook op meer Warrior Cats RPG's gezeten dear. x'D Sorry, ik dacht dat je het over dit forum had ^^" ----- En toen kwamen die stomme feels weer... |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:36 | |
| Whahaha, omg ik ben echt zo'n twijfeldoos.
Zou ik van Whirlwind een kater of poes maken, en welke clan? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 maa 2014 - 21:40 | |
| Nieuw tekstje in d'r os~! Three days grace stijgt echt naar mijn favoriete band <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|