[GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Meltingkit.
[GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice DPKsfdL
Actief

CAT'S PROFILE
Meltingkit.
BerichtOnderwerp: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 10:50

Sinds kort heb ik Meltingkit en ben nu opzoek naar familie voor haar. Melting zit in de RiverClan en mij leek het leuk als haar moeder een RC was en haar vader eventueel TC of WC ofzo. Melting's moeder is bij haar geboorte gestorven en ze heeft een pleegmoeder gekregen,haar sibling die de naam Littlekit had stierf op zijn 3 moons. Nu zoek ik dus (pleeg)ouders voor haar en haar vader die in een andere Clan zit,ook zoek ik topics en pesters die haar pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
[GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice DPKsfdL
Amy But cal me AA

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 11:49

Niemand?
Eclipse
Emma2
Actief

CAT'S PROFILE
Eclipse
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 12:33

Spotnose als pleegmoeder?
Goudsbloem
Actief

CAT'S PROFILE
Goudsbloem
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 12:33

Je bent sneu dat je pesters voor Meltingkit zoekt om haar te pesten!!!
Goudsbloem
Actief

CAT'S PROFILE
Goudsbloem
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 12:34

Ik wil wel moeder zijn van Meltingkit.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 12:37

@Eclips,Spotnose is geaccepteerd
@Goudsbloem,sorry maar je kat zit niet in een Clan.
Spotnose
Lore

CAT'S PROFILE
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 12:51

Jeej! Spotnose heeft alleen nog nooit jongen gehad........
Wie maakt dan een topic?
Nightbreeze
Bregje
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:12

Goudsbloem schreef:
Je bent sneu dat je pesters voor Meltingkit zoekt om haar te pesten!!!

Het is niet sneu om vijanden/pesters te zoeken, dat hoort er nou eenmaal bij
Meltdawn
Actief

CAT'S PROFILE
Meltdawn
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 19:35

Meltdawn wil wel pleegvader zijn of gewoon iemand waarbij Meltingkit altijd terecht kan C:
Thistlepaw.
Lore
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 19:45

Past wel mooi bij elkaar, Meltingkit en Meltdawn :3
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:49

Meltdawn schreef:
Meltdawn wil wel pleegvader zijn of gewoon iemand waarbij Meltingkit altijd terecht kan C:

Ik vind het best(misschien echte vader ofzo en dat na de dood van Meltingkit's moeder hij haar bij een andere Queen had gebracht ofzo? gewoon een ideetje XD)
Comettail
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
Actief

CAT'S PROFILE
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 8:56

Zal ik een topicje spotnose maken??
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:47

Is goed
Spotnose
Lore

CAT'S PROFILE
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 19:13

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice   [GZ] The ice that never melt and the blossoms that wil follow the stream of ice Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: