You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokenpaw.
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimema 17 maa 2014 - 0:00

Ik heb een idee om Broken's karakter wat in kaart te brengen. Hiervoor zijn enkele rollen wat van belang.

Ook is dit topic er om enkele dood-accountjes aan te bieden. (Deze worden later toegevoegd.)


Ik zoek

•Pesters
-Broken is nogal een erg onhandige kitten en zal daarom vaak uitgelachen worden door de pesters. Zij hebben ook door dat de kitten extreem naïef is en vertellen hem dan allerlei leugens die niet waar zijn. Hiermee lachen de kits hem dan ook mee uit.

•Beste vriend
-Dit wordt Broken's jeugd- en vertrouwensvriend.

•Vriend(en)
-Enkele vrienden van Broken. Max. 3 katten
Daykit*, Crimsonpaw

•Moeder
-Deze hoeft niet! Broken heeft zijn vader nooit gekend omdat deze weggelopen is bij de geboorte. De moeder hoort in TC te zitten. Haar karakter is zachtaardig en de rest mag zelf verzonnen worden.
Pleeg: Snowdrop

•Siblings
-Spreekt voor zich. Dit mogen ook sib's zijn uit een eerder nest.
Leafkit

Dan was dit het. Hieronder volgen nog de dood-accountjes

~~komen later~~

Lijstjes e.d hoeven niet maar zijn welkom.


Laatst aangepast door Brokenkit. op di 25 maa 2014 - 18:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimema 17 maa 2014 - 15:57

Ik wil wel een topicje met Daykit, kunnen we daarna kijken of ze vrienden kunnen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:00

Hoi ik heb 2 accountjes in de TC. Ik heb Cinnamonkit, zij kan wel een vriendin zijn en ik heb Tulipkit (overgenomen) en die kan (als je wil) wel een zusje zijn.

Cinnamonkit is een kitten die erg aardig is. Maar als je haar heel erg boos maakt kan ze hard uithalen, ook heeft ze soms haar buien. Ze is een (erg) langharige kat met oranje/bruin vacht.

Over Tulip ben ik nog niet uit over hoe ze wordt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderfeather
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons (2 year)
Gender:
Rank:
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimema 17 maa 2014 - 17:49

bunny;; vergeten op te sturen, er is al een topicje voor Day Wink
Hanna;; lijkt me leuk. Ik zal hen beide op mn lijstje plaatsen en zal zo snel mogelijk een topic voor (1 van) hen maken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimema 24 maa 2014 - 20:59

Iemand nog interesse in (één van) de andere rollen ?
Deze soort van kleine verhaallijn is gewoon belangrijk voor me om m´n accountje weer actief proberen te krijgen.
Voor het geval ik het vergeet te melden ivm de topics, zal ik vanaav reageren en een topic met Broken maken, ook al ligt het tegen m'n principes in. ~Ik heb gewoon geen zin in studeren nu ^-^*

Dit zal, moet ik melden, één van de eerste en hopelijk laatste keren zijn dat ik het studeren dan ook zal laten, maar ik heb gewoon te veel zin om dit accountje actief te maken dat ik het er wel voor over heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 17:38

Ik wil wel een kitten aanmaken als Sibling voor Broken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 17:47

In zekere zin heeft Crimson iets met vrienden in andere clans *kijkt onschuldig weg* ineidergeval zin in een topicje bij Fourtrees?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:13

Aa, dat zou fijn zijn c:
Emma, great. Ik weet niet, of jij wilt maken, want anders maak ik vanaav (vluchtig) wel eentje, maar da's pas na 9en wss ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:15

Ik frutsel een flut aanmedingkje even c:

Naam:Leafkit~Leafpaw~Leafflight/Leafsoul
Leeftijd:3 moons
Geslacht:She-cat
Karakter:werk ik in de rpg uit.
Extra:~
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:18

Zal weer positief zijn xd~

Maar het ziet er al goed uit. Over het uiterlijk heb je helemaal de vrije keuze want hun ouders zijn (voorlopig) NPC.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:27

Nice,moet ik haar aanmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:29

Brokenkit. schreef:
Aa, dat zou fijn zijn c:
Emma, great. Ik weet niet, of jij wilt maken, want anders maak ik vanaav (vluchtig) wel eentje, maar da's pas na 9en wss ;s

Ik kan wel maken, ik stuur hem via pb als 'ie af is oké?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:30

Aa;; voor mij geen probleem.
Je mag, als je wel wilt posten, in het huidige posten als je wilt, maar het hoeft natuurlijk niet.
Emma;; is goed.

Korte berichtjes ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:31

Is een pleegmoeder ook goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:32

Brokenkit. schreef:
Aa;; voor mij geen probleem.
Je mag, als je wel wilt posten, in het huidige posten als je wilt, maar het hoeft natuurlijk niet.
Emma;; is goed.

[size=48]Korte berichtjes ;s[/size]

Wait,ik snap een zin niet in je post XD(heb ik cursief gezet c: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:36

Bo; sure, maakt eig niet zoveel uit over de moeder(het leek me eerder een bijrolletje ^-^)
Aa, het topic die nu in het TC kamp staat, dat je er gerust mag reageren, als je persé wilt posten vandaag of zo ^^ want ik kan maar heel laat tot niet eig topics maken vandaag
En nog steeds lijkt me dit een vreemde zin
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:36

Brokenkit. schreef:
Bo; sure, maakt eig niet zoveel uit over de moeder(het leek me eerder een bijrolletje ^-^)
Aa, het topic die nu in het TC kamp staat, dat je er gerust mag reageren, als je persé wilt posten vandaag of zo ^^ want ik kan maar heel laat tot niet eig topics maken vandaag
En nog steeds lijkt me dit een vreemde zin
Bedankt,ik ga nu Leafkit aanmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:38

Anders heb ik wel Snowdrop als pleegmoeder. Ze is wel geen queen, maar ze kan ze wel verzorgen na haar warriortaken enzo. ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenpaw.
Member
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:39

Lijkt me goed c:
En dan zal ik nu 'es die beginpost aanpassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 22:13

https://www.warriorcatsnl.com/t16356-fighting-ma-way-outta-here#383428

Hier is het beloofde topic, reageer maar wanneer je tijd hebt en wanneer 'ie app is :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz   You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You don't have to stay a broken dove: Ag+Gz
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: