|
143
| |
| Onderwerp: Watership Down. zo 13 feb 2011 - 20:49 | |
| Heey mensjes.(: Naam: Watership Down Soort: [ RPG ] Onderwerp: Konijnen, avontuur, kolonies. Omschrijving: -zie hieronder- Link: KLIKJE :3Eventuele banner/afbeelding:/ Oke hier komt het: Ik ben bezig aan een nieuw forum. Hij heet Watership Down. De site is gebaseerd op de gelijknamige animatieserie en het boek. In de rpg kruip je in de huid van een konijn. In de wereld van deze warriors zie je alles anders. Overal dreigt gevaar. Stap in een van de drie kolonies, wordt goed of slecht, leef alleen of in zwerversgroepjes, bestrijd of help het kwade. Ontdek het nu op Watership Down. Heb je interesse en wil je graag lid worden? Geef dan HIER even een klikje op en meld je aan, want ik kan heel veel leden en advies gebruiken! (: Er is hier en daar nog wel wat werk aan de site, daarom zoek ik ook iemand om mij verder te helpen. Klik op de link in mijn onderschrift. Groetjes Steelheart | Lionpaw | Poisonrose |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. zo 13 feb 2011 - 21:21 | |
| Leuke site maar ik heb een vraag. Heeft elke groep ook een leider? En welke groep is slecht? En ik zie maar info over 1groep dus wat houd de rest in? P.s. ik ben viper accounts: - Spoiler:
- Spoiler:
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
- Spoiler:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. zo 13 feb 2011 - 22:12 | |
| @Madiebo: Ja, iedere groep (kolonie) heeft een leider(de generaal). Daarnaast heb je ook nog de commandant (kapitein). De slechte kolonie is Efrafa. Je kan een eigen kolonie aanvragen bij 'Kolonies'. @fireheart: Haha :p Ja ik kreeg zo opeens het idee..xd Ik geef je wel gelijk. Er zijn nog mensen die dezelfde opmerking hebben gemaakt.
Watership Down is wel nog half en half in verbouwing, ik zoek dus nog mensen om me te helpen.(: Groetjes Steelheart | Lionpaw | Poisonrose |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 14 feb 2011 - 7:42 | |
| Gaaf! Ik heb alleen de film gezien, maar ik ga me zeker aanmelden. Oh, en als je nog ergens hulp bij nodig hebt, wil ik best helpen. ^^ What do you wish for at night? |
|
| |
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 14 feb 2011 - 8:13 | |
| Hey, ben ik weer X3 Maar ik kan mijn warrior profiel niet in vullen accounts: - Spoiler:
- Spoiler:
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
- Spoiler:
|
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 14 feb 2011 - 16:21 | |
| @fireheart: oke, bedankt, heb al een paar vraagjes, zal je pb (: @littlekit: da's fyn, doe maar meteen^^ @madiebo: ja dat weet ik, er zijn nog een paar onwennigheden, maar die zyn in herstelling.(: Steelheart | Lionpaw | Poisonrose |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 14 feb 2011 - 16:52 | |
| Cool ik heb een aangemaakt Naam: Patti Mooi forum trouwens |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 14 feb 2011 - 19:10 | |
| Mooi forum! Woo! Ik lieft Watership Down en konijnen ^^ Misschien registreer ik me wel ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. di 15 feb 2011 - 20:20 | |
| Mensen, Als je erover nadenkt om je aan te melden, doe dat maar gerust. Ook zou het leuk zijn als je anderen uitnodigt, want ik kan echt zoveel mogelijk leden gebruiken om Watership Down actief te maken.(: De site is bijna in orde, ik doe er echt mijn best aan. Als je nog dingen opmerkt die niet in orde zijn, meld deze dan aan mij via pb en ze worden zo snel mogelijk opgelost. Groetjes. Steelheart | Lionpaw | Poisonrose |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 25 jul 2011 - 0:39 | |
| Mensen, Help. Watership Down is dood en ik wil het echt actief maken, alleen weet ik niet hoe. Ik heb dringend mensen nodig die Watership Down willen joinen + vrijwilligers die willen helpen! Dus als je erover denkt om je aan te melden, aarzel dan niet en doe het alsjeblieft. Ken je mensen die het ook zouden kunnen joinen? Nodig ze dan aub uit. Ik kan alle nodige hulp, leden en extra informatie over WD gebruiken om de site volledig actief te maken! Echt alle hulp is welkom! Als je fouten ziet: geen probleem, zeg ze mij gerust! Ze raken echt zo snel mogelijk opgelost. Mochten er vragen, opmerkingen of problemen zijn, stuur mij dan gerust een priveberichtje via dit account alsjeblieft! Dankjewel om dit al te lezen.(: Steelheart | Lionpaw | Poisonrose
Laatst aangepast door Lionpaw~ op ma 25 jul 2011 - 14:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
73
| |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. ma 25 jul 2011 - 10:52 | |
| Ik heb me aangemeld Ik heet Diego |
|
| |
201
| |
| |
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. vr 12 aug 2011 - 11:20 | |
| Ik heb me aangemeld onder de naam Snuffie (Lekker origineel! ) Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
14
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. za 13 aug 2011 - 18:27 | |
| Ik heb me aangemeld onder de naam Dandelion. Ik kon het niet helpen een van de karakters te nemen. Je weet écht niet hoe gek ik ben op WD, en hoeveel het voor me betekend. :-) |
|
| |
5
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. di 16 aug 2011 - 17:43 | |
| W-aauu-w.. Dit was de reden dat ik tv keek.. SUPER! Ga me zeker aanmelden. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Watership Down. di 16 aug 2011 - 20:00 | |
| Kom bij Sandleford mensjes |