It's a kind of magic [GZ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 It's a kind of magic [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Fairfaith
Member
It's a kind of magic [GZ] Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 17:12

Hallo Gast,

Ik zoek wat voor Fairfaith, want ik heb namelijk een korte verhalenlijn / verleden dat uitgewerkt moet worden~
Niet zo belangrijk, maar toch wel handig om te weten:
Hierboven heb je het vrij verre verleden kunnen lezen. In de spoiler hieronder vind je het niet-zo-lang-geleden-verleden en het heden.
Klik hier:
Ook is er nog een kleine gebeurtenis gepland in de toekomst. Fair en Magic gaan namelijk samen wandelen, en komen hun ouders tegen. Echter zeggen hun ouders dat ze hen nog nooit eerder hadden gezien, omdat ze bang waren hun dochters te kwetsen. Toch wist Fairy het zeker, dat wist door dat irritante stemmetje in haar hoofd, dat de hele verhalenlijn weer terugkomt. De volgende dag gaat Fairfaith alleen opzoek naar haar ouders, en biechten ze alles op. Ze verzwijgt het nog een tijdje voor Magicpaw, maar deze weet echter alles omdat ze heeft afgeluisterd~

Dat is dus mijn kleine verhalen &'nd stuff. Even de dingen die ik zoek:
x Moeder. Voorwaarden: Clannaam was Fairydust. Ex-RiverClanner. Nu Rogue. Leeft nog steeds samen met de vader van Fair en Magic (of ze nog partners zijn moet je onder elkaar beslissen).
x Vader. Voorwaarden: Clannaam was Lightningshade. Ex-RiverClanner. Nu rogue. Leeft nog steeds samen met de moeder van Fair en Magic.
x Zus. Voorwaarden: Naam is Magicpaw. Momenteel 8-9 moons. Dochter van Fairy en Lightning.

Liefst nieuwe accounts, of omgebouwde accounts. De huidige namen van de moeder en vader mag je zelf kiezen~

Lis x
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
It's a kind of magic [GZ] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 17:50

Hier komt waarschijnlijk een aanmelding ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotnose
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lore
137

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 18:53

Aanmelding voor Magicpaw!
Algemeen
naam: Magicpaw
Vorige namen: Magickit
Volgende namen: ?
Geslacht: Poes
Leefwijze: Clankat
Leeftijd: 8 moons

Innerlijk:
Magicpaw is een aardige kat, maar heeft toch niet zo veel vrienden. Dat komt ook omdat ze alles samen met haar zus deed: Fairfaith. Omdat ze nooit iets met andere katten doet, vinden die haar soms een beetje raar. Magicpaw kan zich bijna niks van haar kitten tijd herinneren, Alleen dat haar zus er altijd was. Daarom is ze ook erg beschermend tegenover haar zus. Kom je aan Fairfaith, dan kom je aan haar! Magic hecht zich ook snel aan katten. Als je bevriend met haar wordt, en je laat haar zitten, is ze zeer gekwetst. Magicpaw durft ook wel het een en ander, en deinst niet zo snel terug voor gevaar.

Uiterlijk

Photo:
kitten:[img]It's a kind of magic [GZ] Vylaty[/img]
Apprentice: [img]It's a kind of magic [GZ] 30lctw9[/img]
Warrior: [img]It's a kind of magic [GZ] 1124n6c[/img]

Over mij
Naam: Hannelore
Bijnaam: Lore
Bekendste account: Spotnose
Leeftijd: 13 jaar
RPG-ervaring: Paar maanden op dit forum, eerder op een engelse rpg.
Motivatie: Ik vind dit een erg leuk verhalenlijntje, en het lijkt me leuk om een apprentice met zware 'struggels' te bespelen. Ik ben dol op verhalen met drama, zoals deze. X3
Fairfaith is ook een leuk karakter, en helemaal als zus.

Wil je een voorbeeldpost? Just ask.


Laatst aangepast door Spotnose op zo 16 maa 2014 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 20:26

Als ik nieuwe accounts mocht had ik me zeker aangemeld, maar dat mag ik niet. ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimema 17 maa 2014 - 20:29

Daan, Owkeej (:
Hannelore, Bedankt voor de aanmelding! <3 Een voorbeeldpost is niet echt nodig. Ik zal je wel even stalken op vlak van RPG >'3
Bregje, Haha, spijtig^^'

Nog mensen die willen aanmelden? De ouders zijn ook nog nodig? *hint* ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 9:17

Leuke verhaallijn, leuk bedankt. ^^
Ik heb de naam Fairydust al met Fairykit dus die naam bestaat eigenlijk al. ;3
(Dit is niet boos bedoeld.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:22

Dani, Owh sawry .. x$ Dan mag degene die de moeder nog eventueel zou willen bespelen dat wel aanpassen, en zelf een gepasseerde clannaam kiezen~
Lore, Wil je Magicpaw nog spelen?

Bump~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:53





>General<

Name: Zetumaose
Nicknames: Zet and Zetum
First Names: Lightningkit > Lightningshade
First Clan: RiverClan
Clan: Rogue
Gender: Male
Age: 24 moons


>Inside<

Key words: Koel > Kalm > Hoopvol
Koel:
Zetumaose is een koele kater. Hij vecht vaak voor zijn tranen en zijn angst. De kater zal nooit meer zo zijn als vroeger. Blij en uitgelaten bestaat voor hem niet meer. Door die eigenschappen heeft hij een eigen karaktertrek gevormd. Emotieloos.
Kalm:
Hij zal niet vaak zijn mening uiten. Hij is koel maar ook kalm. Opgewonden zijn is niet voor hem en hij zal ook nooit uitbarstingen krijgen van vanalles en nog wat.
Hoopvol:
Natuurlijk is Zet zijn liefdevolle clan niet vergeten. Als de kans bestaat dat hij naar de RiverClan terug kan gaan zal hij dat doen. Hij zal ook nooit vertellen dat hij erg gesteld was op de kit van de twolegs. Die hete Zetum en daar heeft hij zich ook naar genoemd. Hij zal altijd blijven uitkijken naar hun eigen kits. Van wie hij zoveel houd.

>Outside<

Picture: #1 #2 #3
Voice: My lovley voice
Description: Zetum is een prachtige kater. Hij is langharig en heeft een sneeuwwitte vacht. Zijn ogen zijn zacht groen en hij heeft rozige lippen, neus en pootkussentjes. Hij is breed gebouwd. Met zijn lange haren is hij precies reuzachtig. Zijn tanden zijn enorm lang. Verder is hij vrij normaal.





Laatst aangepast door Mothkit op vr 28 maa 2014 - 13:11; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 16:06

Als het nog gaat wil ik me nog aanmelden voor Magicpaw

Name:Magicpaw
First Name's:Magickit
Future Name's:Magiczeal/Magicsong
First Rank:Kitten
Rank: Apprentice
Future Rank's:Warrior~Elder~{Med.Cat apprentice?}~{Med.Cat?}~{Deputy?}~{Leader?}
Age: 9 moons
Gender: She-cat
Clan: RiverClan
Parents: Fairydust(?) x Lightningshade
Slibbings: Fairfaith

INSIDE
Magicpaw is een energieke apprentice die graag dingen leert. Echter is de poes niet geïnteresseerd in de krijgerscode en gelooft dan ook niet in StarClan. De poes laat dat niet merken en doet maar wat haar gevraagd is. Ze heeft een hekel aan katten die haar commanderen. Tijdens trainingen luisterd ze omdat ze de beste warrior wilt worden(Bassed on Cloudtail on the books c:)


OUTSIDE

Fur:Korte vacht met vlekken.
Eyes: Helderblauw
Nose and pawpads: roze
Build: Een slanke poes die toch veel kracht heeft.

Foto's:



SKILS

Smell: ••••○
Hearing: •••••
View: •••••
Fighting: ••○○○
Knowledge: •••○○
Hunting: ••••○
Speed: •••○○
social: •••••
power: •••••

ME
Name: Amy
Bekendste Accounts:Cinderfell,Spottedleap,...
Age: 13
RPG-ervaring:1.5 jaar,of 2 jaar(no idee XD)
Motivatie: Magicpaw heeft me veel inspiratie gegeven. De meeste verhalenlijnen waar ik aan meedoen vallen na een tijd weer stil en dan zit je daar met een account. Magicpaw intereseert me dan ook erg hard! Als ik gekozen word en het loopt vast ga ik zowiezo verder doen met Magicpaw.


Laatst aangepast door Cinderfell op wo 26 maa 2014 - 16:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 16:10

{Is Spottie} Ja, Magicpaw lijkt me leuk, maar de moeder ook...... Ik kan niet kiezen! >.<
Als ik niet als Magicpaw wordt gekozen, zou ik met toch graag voor de moeder willen aanmelden....
Kan dat? Lijstje komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 20:08

Lore, Tuurlijk kan dat! (: -ik zou het erg leuk vinden als je je ook zou aanmelden voor de moeder trouwens, aangezien er nu meer reactie komt :'3-
Amy, Bedankt voor de aanmelding!
Lilith, Alvast bedankt voor de toekomstige aanmelding^^' ;3

Nog andere mensen die willen aanmelden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 20:27

aanmelding voor de moeder!!
Algemeen
naam: Fairywing
Vorige namen: Fairypaw, Fairykit
Volgende namen: ?
Geslacht: Poes
Leefwijze: Clankat
Leeftijd: 30 moons

Innerlijk:
Fairywing is een lieve en zorgzame kat. Ze is de perfecte moeder en erg trots op haar kits. Toen de andere siblins van Magickit doodgingen, heeft dit haar veranderd. Ze raakte depressief, en het zien van Magic en Fair maakte haar nu niet meer blij, maar brachten herinneringen op. Ze leken zo veel op hun siblins dat haar ogen elke keer vloschoten als ze hen zag. Na haar korte depressie besloot ze de oude band weer te herstellen en ging een wandeling maken met haar partner en Fairfaith. Ze werden echter gevangen genomen door twolegs, maar wisten te ontsnappen. Te trots om terug te keren besloot ze samen met haar partner als rogue te gaan leven. Met elke dag mist ze Magic en Fair nog, maar gaat hen nooit opzoeken. (zo iets?)

Uiterlijk:
Een mooie, slanke, rood met witte poes. Lijk erg op Fairfaith, licht blauwe ogen.

Photo: klik
en deze:

Over mij
Naam: Hannelore
Bijnaam: Lore
Bekendste account: Spotnose
Leeftijd: 13 jaar
RPG-ervaring: Paar maanden op dit forum, eerder op een engelse rpg.
Motivatie: Nu vind ik eigenlijk de moeder nog leuker dan Magicpaw. XD Ik ben ook dol op de naam Fairywing, en ik hoop dat jij dat ook vind. ;3 I LOVE THIS STORYLINE!


Laatst aangepast door Comettail op za 29 maa 2014 - 7:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 13:12

Aanmelding is af :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 17:16

Die van mijn ook, ik meld me aan voor Fairywing, Mijn Magicpaw aanmelding mag je negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:48

Ik heb besloten dat ik deze aanmeldingen wel leuk vind (:
De rol van Lightningshade gaat naar Lilith met Zetumaose - ook al vind ik de naam best wel moeilijk x'D -
De rol van Fairy... gaat naar Hannelore met ... - zou je wel nog een Rogue naam voor d'r kunnen bedenken? ;3 En Fair is in de verhalenlijn haar ouders achterna gelopen c'; -
De rol van Magicpaw gaat naar Amy.

Als jullie de accounts aanmaken, kunnen Fair en Magic al eens een topic doen? Ik zal wel PM'en in verband met het verdere verloop van de storyline ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:54

Ik ga Magicpaw meteen aanmaken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:55

ik ga zo ook Fairy aanmaken. Naam wordt nog bedacht. Moet ik haar aanmaken met clan naam of rogue naam?
Terug naar boven Ga naar beneden
Magicpaw.
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
4
Actief
Magicpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:05

Hier is Magicpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:18

Amy, Yay (:
Lore, Rogue naam ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Magicpaw.
Member
It's a kind of magic [GZ] DPKsfdL
4
Actief
Magicpaw.
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:23

Alleen moet ik nog even achter een uiterlijk zoeken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It's a kind of magic [GZ]   It's a kind of magic [GZ] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a kind of magic [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: