|
|
47 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:03 | |
| Hey there! (: Ik ben zojuist een nieuw account aangemaakt, Shreddedhope en ik wil gelijk een paar dingetjes voor deze knuffelbeer hebben. Ik zal m eerst wel even voorstellen; Shredded is een zachte kater met een licht ontvlambaar hart, dat betekent dus dat hij snel al dé ware in poezen ziet. Maar het vervelende is dat zijn interesse meestal snel kwijtraakt. Nu is hij geen kater die meerdere poezen tegelijk verlijdt, maar hij laat ze wel wat vervelend vallen. [Als de poes hem dumpt voordat hij over zijn gevoelens heen is, zal hij toch wel een aardig dipje krijgen] Over het algemeen heeft hij nog een aardig en vrolijk karakter en als hij verliefd is zal hij ook alles doen voor zijn dame (; Dus nu zoek ik het volgende voor hem; - De zus; Een van de weinige poezen die hij alleen heeft gelaten is natuurlijk zijn zus [gross xD]. Toch heeft Shredded een zeer sterke band met zijn lieve zusje en weten ze elkaar altijd op te vrolijken. [karakter ligt redelijk vrij, dus ga je gang maar!]
- Beste vriend; Dit moet een kater zijn, zodat de twee wat kunnen roddelen over wat er allemaal rondloopt in de Clan en die hem bemoedigende woordjes in kan fluisteren als Shredded weer eens verliefd is geworden.
- Topics; Verder zoek ik nog topics voor deze kater [maar omdat hij nog niet is geaccepteerd, moeten jullie die even maken]. Note; als het een poes is, moet die wel even uitkijken (;
Dat was t en als je nog een suggestie hebt voor iets, dan hoor ik het graag! - Code:
-
[b]Naam account;[/b] [b]Wat?;[/b] [b]Karakter;[/b] *niet nodig voor topics, voor de zus graag wat uitgebreid [b]Uiterlijk;[/b] *niet nodig voor topics, voor de zus is vrijwel bijna alles mogelijk [b]Motivatie;[/b] *niet nodig voor topics [b]Extra;[/b]
|
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:28 | |
| Hey! Mijn lijstje: Naam account; Smallwing Wat?; Zus Karakter; Smallwing is een poes die dol is op kittens. Ze speelt graag met ze, en vergeet dan soms haar warriortaken. Ze is best kinderlijk, en een beetje naïef. Ze houd heel erg van lol maken, en vrienden zijn alles voor haar. Wel is ze loyaal, en zal je nooit in de steek laten. Doordat ze zo goedgelovig is, valt ze vaak voor trucjes van katers. (Op het moment heeft ze een crush op Whitelion, ander verhalenlijntje.) Als je het utgebreider wilt, laat het me dan even weten ;3 Uiterlijk; Een grijze tabby met blauwe ogen. plaatje:[img] [/img] Motivatie; Ik ben dol op verhalenlijntjes, en wil Smallwing lekker actief maken. Ik denk dat Smallwing en Shreddedhope het goed met elkaar kunnen vinden. Ook omdat ze allebei erg vriendelijk zijn. Als ik niet voor zus word gekozen, wil ik alsnog wel een topicje. Extra;EDIT: natuurlijk is Small ook Windclan
Laatst aangepast door Spotnose op za 15 maa 2014 - 12:54; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:30 | |
| Ik heb m aangemeld voor WindClan (: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:45 | |
| Naam account; Firework! Wat?; Ehm… Eerst een topic, daarna kan je zien of 'ie klikt als vriend Karakter; Ik vul 't alvast in voor als je hem wel als vriend wilt, dus: De Kater is aardig tegen bijna iedereen, vergeeft anderen snel, en is bijna altijd vrolijk. Uiterlijk; Flamepoint! Motivatie; Ik had zin om een lijstje in te vullen xD Nee, kidding, het is eerder dat Fire nog niet echt kater vrienden heeft, terwijl hij alles behalve een meisjes achting kater is.. Dus ik zocht nog een kater vriend voor hem Extra; Het lijkt me handig als we eerst een topic doen, en dan pas beslissen of ze vrienden worden^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:48 | |
| Is goed :3 Zou jij willen maken? c: |
|
| |
Daan. 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:50 | |
| Naam account; Lionbreath Wat?; Topic Karakter; Ik heb haar gebaseerd op mijzelf, dus maybe wel leuk om te weten haha! Ze kan erg vriendelijk en zachtaardig zijn, maar als ze uit haar humeur is, vaak 's morgens, kan ze erg snauwerig overkomen. Ook is ze zo nu en dan wat bazig over anderen. Uiterlijk; - Motivatie; - Extra; :} |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:53 | |
| Is goed (: Als Shredded is geaccepteerd, zal ik wel topic aanmaken (: |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 12:56 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 13:49 | |
| Naam account; Owlflight Wat?; topicje^^ Karakter; - Uiterlijk; - Motivatie;- Extra; -
|
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 15:31 | |
| Naam account; Mintfang Wat?; Topic (Evt beste vriend, maar dat kunnen we kijken in de topic's zelf ;d) Karakter; ~ Voor beste vriend; Mintfang is een kater met stemmingswisselingen, maar kan het redelijk onder controle houden. Heel binnenkort kan het wel zijn dat hij zich steeds raarder gaat gedragen, door de moord op 2 andere katten. Uiterlijk; - Motivatie; Mint needs a friend :3 Extra; Niks ~ |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 18:15 | |
| Naam account; Everstar en/of Crowpaw Wat?; Topic :3 |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! za 15 maa 2014 - 20:07 | |
| Zouden jullie willen maken? (: &&Flo, jij mag zelf kiezen (;
@Lore;; Ik zal nog even wachten voor ik ga kiezen, maar je staat op mn lijstje! :'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! zo 16 maa 2014 - 10:29 | |
| |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! zo 16 maa 2014 - 10:58 | |
| @Shreddedhope: Heb je al een deadline? |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! zo 16 maa 2014 - 12:27 | |
| Naam account; Glacialvoice Wat?; Topic ;D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! zo 16 maa 2014 - 20:33 | |
| Zouden jullie willen maken? (':
@Lore;; Ik denk vrijdag ofzo :'3 |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! ma 17 maa 2014 - 19:43 | |
| |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! vr 11 apr 2014 - 13:37 | |
| *trekt topic omhoog*
Nog iemand topics?
&& @Lore;; Als je nog de zus wilt spelen mag dat van mij (': |
|
| |
Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! vr 11 apr 2014 - 14:00 | |
| Sorry, maar ik heb Smallwing weggegeven, en ben dit een beetje vergeten.... *Facepalm* Als je meer wilt weten moet je even een pm sturen aan Amy aka Cinderfell. Ik heb nog wel Tigerlily, daar kunnen we een topic mee doen? |
|
| |
47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! vr 11 apr 2014 - 18:31 | |
| Ik ben altijd wel in voor topics ;D Wil jij maken? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Van alles! | |
| |
|
| |