{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dewkit'
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dewkit'
BerichtOnderwerp: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 16:24

Yoυ wαɴт тo ɢo oυтѕιde?
Wнy, Looĸ αт yoυ, αѕ ғrαɢιle αѕ α ғlower
Sтιll α lιттle ѕαplιɴɢ, jυѕт α ѕproυт
Yoυ ĸɴow wнy we ѕтαy υp ιɴ тнιѕ тower
Tнαт'ѕ rιɢнт, тo ĸeep yoυ ѕαғe αɴd ѕoυɴd, deαr...
Ik heb een tijdje niks met Dewkit gedaan en ik wil toch wat met haar gaan doen. Daarom zou ik graag een verhaallijntje met haar opzetten, geïnspireerd door een liedje wat ik pasgeleden heb gehoord.

Het idee is dat Dewkit het Shadowclan kamp een keertje uitsluipt en verdwaald in de sneeuw. In de vrieskou houdt een kitten het immers niet lang vol. Op het punt dat ze eigenlijk ingestort is, zal ze gevonden worden door een rogue of Bloodclan kat. In plaats van haar te vermoorden, besluit de kat die haar mee te nemen. De reden hiervoor mag je zelf invullen. De kat zal besluiten haar op te voeden voor eigen doeleinden, geeft haar een nieuwe naam en verbiedt haar om in de buurt van de clans te komen, en dan vooral de Shadowclan, voor het geval dat. Dewkit groeit op en door haar nog jonge leeftijd toen ze ontvoerd werd, raakt haar clangeschiedenis in de vergetelheid. Zover ze weet Maar hoe volwassener Dewkit wordt, hoe nieuwsgieriger ze wordt naar de clans die ze niet mag bezoeken. Als ze redelijk volwassen is, besluit ze stiekem, als haar 'moeder'/'vader' aan het jagen is, te gaan kijken. En hoe het dan verder gaat, zie ik dan nog wel. Haha

Ik zoek dus deze 'moeder'/'vader' die Dewkit ontvoert. Zoals ik al zei, de redenen die deze kat drijft mag men zelf weten. Een korte aanmelding zou ik wel op prijs stellen, zodat ik een beetje weet hoe de kat zich gedraagt. Deze kat moet dus een rogue/bloodclan kat zijn.

Alvast bedankt voor de mogelijke interesse!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotnose
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
Lore
137

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 16:30

Misschien Iggy? Ze is een verlegen bloodclanner, en kan Dewkit meenemen om te zorgen dat ze niet bevriest, maar uiteindelijk gehecht aan haar raakt? Het liefst maak ik Iggy niet echt 'evil', ik wil graag haar karakter een beetje behouden... Zal ik een lijstje maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 16:45

About:
Name: Iggy
Past Names: None
Future Names: nope
Age: 18 moons
Geslacht: Vrouwelijk
Seksualiteit: Hetro
Clan: Bloodclan
.:Appreance:.

Fur Color: Grey
Fur Lenght: Halflang
Fur Pattern: Grijs met wat donkere vacht rond haar snuit, zie osje.
Eyes: Licht blauw
Nose: zwart
Pawpads: zwart
Building: Klein en slank, best snel, niet gespierd
Scars: No
Pictures: zie ava+osje

.:Player:.

Name: Lore
Popular account: Spotnose
Motivation: Iggy ga ik lekker actief maken, met veel topics! Ik ben dol op verhalenlijntjes als deze, en wil daarom graag de 'moeder' zijn.
Role: mom


Terug naar boven Ga naar beneden
Dewkit'
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dewkit'
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 17:10

Bedankt voor de interesse! Ik zet je op m'n mentale lijstje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnwish
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 28 Moons
Gender:
Rank:
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 17:11

Probeer voortaan niet de dubbelposten Iggy/Spotnose! Hier hebben we een edit-knop voor.

Gelieve niet op dit bericht te reageren in dit topic zelf, ofwel, reacties die niet via de PB op dit bericht worden gestuurd, zullen behandeld worden als spam. ^^

Met vriendelijke groet,

Strawberry
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 20:23

Dit lijkt me echt een leuk verhaallijntje.. Weet je, ik ga me gewoon aanmelden Xd

Patienta
Algemeen
naam: Patienta
Vorige namen: Priscilla
Volgende namen: ???
Geslacht: Poes
Leefwijze: Rogue
Leeftijd: 13 moons

Innerlijk
Zoals haar naam misschien doet vermoeden, is Patienta heel geduldig. Ze kan eeuwen wachten als het moet en ze word niet snel kwaad. De poes kan goed omgaan met kittens en heeft er ook een zwak voor. Patienta gelooft in iets zoals Starclan, in een hogere 'god'. Maar niet in Starclan. Dus eigenlijk heeft ze een andere Godsdienst dan de clans :3
Houd van: Kittens, Kalmte
Is bang van: Monsters, Tweebenen
Haat: De clans, Bloodclan

Uiterlijk
Photo:
Beschrijving: Patienta is een grijze tabby met hier en daar wat bruin. Haar ogen zijn bladgroen en staan ten allen tijde rustig,  hoe kwaad ze innerlijk ook is. In haar rechteroor heeft ze een klein scheurtje door ene gevecht met een Bloodclan kat.

Geschiedenis
Patienta, oorspronkelijk geboren als Priscilla, was al als kitten altijd rustig en nooit kwaad. Ze is geboren in een nestje van zes als kittypet. Haar baasjes waren een ware nachtmerrie voor haar. Ze mocht nooit buiten, ze kreeg van die idiote kleertjes aan zoals ze soms met hondjes deden en de rest van haar broertjes en zusjes waren al op jonge leeftijd verkocht. Haar ouders zag ze amper. Toen ze vijf manen was is haar moeder verongelukt door een monster. Sindsdien heeft ze een grote angst voor monsters en donderpaden. Op haar zesde maan is ze ontsnapt. Toen haar baasjes de deur opendeden om iemand binnen te laten, is ze weggeglipt. De mensen hebben haar gewoon laten gaan. Dan heeft ze haar naam veranderd in Patienta. Het was harder dan ze verwacht had om in het wild te leven, en toen ze net 2 manen, op haar achtste maan, ontsnapt was, is ze aangevallen door een bloodclan kat. Sindsdien heeft ze ook een grote afschuw voor de Bloodclan, en meteen ook de andere clans. Aan het gevecht houd ze een klein scheurtje in haar rechteroor over. Op een winterdag, ze is dan net 13 manen geworden, besluit ze eens het bos in te gaan. Opeens hoort ze een zielig gepiep. Na wat onderzoek blijkt het een kitten te zijn. vertederd en bezorgt neemt ze haar mee. En ook omdat ze denkt dat de clans deze kitten iets zouden aandoen als ze haar vinden. Ze heeft geen idee dat ze er wel eens bij zou kunnen horen. Hoe ze haar noemt, mag je dan zelf beslissen maar hier zijn wat opties die ze zou kunnen geven: Gloria {Roem}, Dulcia {Zoetigheden}, Concordia {Overeenstemming}. Patienta voed haar verder op alsof ze haar eigen dochter is, maar houd haar angstvallig weg van alle clans, inclusief Bloodclan, omdat ze bang is dat ze haar iets zouden aandoen.

Over mij
Naam: >D
Bijnaam: Bunny~
Bekendste account: Dyingblack
Andere accounts: Goldenpaw*, Daykit", Islandkit, Pumpkinkit, Flowertime, Whitelion
Leeftijd: 13,5 jaar
RPG-ervaring: Ongeveer een halfjaar ^^
Motivatie: Dit lijkt me een erg leuk verhaallijntje. En natuurlijk begrijp ik wel als je lever een echt bestaand account hebt, met een echte geschiedenis en geen gloednieuw account zoals Patienta zal zijn, maar ik kan het maar proberen.
Extra: Patienta is dus momenteel een onbestaand karakter ^^"
Voorbeeldpost:
Hierzo~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 17:26

Sounds nice! Kleine aanmelding;

Naam; Glare
Clan; BloodClan
Gender; Female
Age; 12 moons

Korte beschrijving uiterlijk; Glare is een langharige, vrij kleine, grijze poes met oranje ogen. Haar neus en voetkussentjes zijn pikzwart.

Karakter; Glare is een poes die elke kater verleid. Ze komt erg stoer maar girly over en heeft een hele hoop zelfvertrouwen. Als iemand tegen haar uitvliegt, mag deze een hartig woordje terug verwachten! Ze is altijd wel in voor een kleine vechtpartij, en is door haar kleine bouw erg lenig.

Geschiedenis; Ze heeft eigenlijk nog bijna niets meegemaakt en is daardoor erg onervaren. Ook werd ze als kleintje erg verwend omdat ze de enige kit is van haar ouders.

Reden van ontvoeren; Eerst zal Glare Dewkit willen vermoorden, maar dan borrelt haar moederinstinct op. Ze kan het niet over haar hart krijgen en neemt de kit mee. Door haar onervarenheid en haar jonge leeftijd zal er van alles mislopen in de opvoeding.
Motivatie; Het is een erg leuke verhalenlijn en ik moet dringend wat met Glare gaan doen!

Player's name; Lis
Age; 13
More; Als je nog wat wil weten, vraag maar raak~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 17:28

Name: They call me Lostvoice
Age: 35 moons at the moment
Clan: I was a proud member of Riverclan. Now Bloodclan is my home.
Parents: Summerrain & Blacksong
Siblings: I can't remember their names, but I do know they are rogues.
Kits: Mintbreath - Appleblossom - Icekit † - Wolfpaw - Badgerpaw † - Honeypaw

Karakter: Voorheen was Lostvoice een heel erg verlegen en gesloten poesje. Ze liet andere snel over zich heen lopen en durfde nooit voor zichzelf op te komen.
Nadat ze een partner kreeg, Cinderfall, en al snel een nestje kittens, kreeg ze wat meer zelfvertrouwen en durfde ze tegen andere op te komen.
Maar Cinderfall verdween en liet haar achter met een tweede, ongeboren, nestje kittens. Dit heeft haar een enorme klap gekregen en een zekere haat jegens haar oude partner gegeven. Hierdoor maakte ze de beslissing om uit Riverclan te stappen en zich bij Bloodclan te voegen.
Na haar eerste moord, om volledig lid te worden, is haar karakter een stuk ijziger en soms wat flirterig geworden.

Uiterlijk: Lostvoice is een slank poesje. Haar vacht is helderwit en haar ogen helderblauw. Ze heeft een fijne bouw en heeft sterke poten om te kunnen vissen. Om haar nek draagt ze een paarse halsband met zilveren sterretjes erin.

--

Naam: Quinty
Leeftijd: 19
Evaring: 6 Jaar
Motivatie: De geschikte rol voor Losty xD


Laatst aangepast door Icyrose op zo 16 maa 2014 - 15:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zane
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Zane
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 18:14

zou een idee ook gewoon mogen? want ik had een idee.....
Naam: Zane
Clan: Bloodclan
Rang: Apprentices
Moons: 6 moons
Rol: de kat die haar opvoed en haar in de bloodclan op leid en daar brengt kortere beschrijving de bloodclanner/rouger of eigen idee: een vriend die haar bij staat en haar helpt in de bloodclan met alles.
Uiterlijk: een blauwe rus met fel blauw-kleurige ogen en heeft kort haar.
Karakter: Zane is anders dan de andere bloodclanners, hij is vaak stil maar praat wel. Zane is ook op zijn zoektocht om meer te weten over de andere clans en katten, hij is een serieus karakter, hij helpt graag anderen en heeft respect naar andere toe. Zane houd er niet van om te verliezen, hij gedraagt zich of dat hij niks voeld maar diep van binnen doet hij dat wel.  
Idee: Ik had een idee maar je kan het net zo goed bij mijn aanmelding vergeten. Zane weet al met één blik dat Dewkit niet van de bloodclan komt, hij wilt haar eerst uitdagen voor een gevecht en merkt dat het maar een kit is in plaats daarvan gaat hij haar helpen om haar echte fammilie te zoeken en zal hij haar later aan zien als een vriendin waar hij altijd bij komt staan. Zane gaat de kit helpen op haar avontuur bij de Bloodclan. Na dat ze haar ouders heeft gevonden enzv. Zal Zane dood gewoon weg gaan
Motivatie: het leek me geweldig om mee te doen hier aan en het helpt ook om Zane actiever te maken en ook om hem te spelen.

word nog af gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewkit'
Member
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dewkit'
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 16:00

Bedankt voor het aanmelden iedereen! Ik heb uiteindelijk besloten voor Lostvoice te kiezen, maar elke aanmelding was stuk voor stuk erg leuk! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 16:43

Gefeliciteerd Lostvoice ^^
Jammer dat ik niet gekozen ben, maar ik vind het niet echt zo erg :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...   {Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Verhaallijntje} Moтнer/ғαтнer ĸɴowѕ вeѕт...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: