{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rodeo
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Rodeo
BerichtOnderwerp: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 14:25

Ik zoek iemand met veel ervaring in RPG... of meerdere iemanden die willen inspringen in een topicje die ik heb gemaakt  :
https://www.warriorcatsnl.com/t16106-just-roaming-around

... ik ben niet opzoek naar een vijand in eerste instantie,
maar als er al een vriend/goede kennis is... dankan er ook een vijand in komen dan is het prima.



Korte uitleg/geschiedenis van Rodelius *Aka Rodeo
Rodelius 'Rodeo' Is op anderhave maan oud achtergelaten door zijn poesiepoes familie
(zijn moeder en broertjes en zusjes.) waarin hij is opgegroeid,
Uitgebreide uitleg vind je in karater opschrijving topicje hieronder.
hier > https://www.warriorcatsnl.com/t16109-rodelius-rodeo#378798

(dus tjha voor in de toekomst zoek ik ook nog nestgenootjes...en misschien een moeder...)


De Enige eis die ik stel aan posts is dat alle posts minimaal 8 regels lang zijn.


Laatst aangepast door Rodeo op vr 14 maa 2014 - 15:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 15:18

Ik wil wel een vriend van rodeo zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rodeo
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Rodeo
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 15:28

oke ^^

maarre denk er wel even goed overna nog... want je zit in de riverclan... en dit kan problemen met je clan veroorzaken...
Ook wil ik met dit karakter wel graag enkel met mensen die elke post minimaal 8 regels en goed duidelijk verlopende situaties schrijven.
Als je denkt aan die eisen te voldoen zou ik het leuk vinden binnekort een topicje te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Springleaf
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 16:44

Ik wilde een nieuw account aanmaken als rouge daarmee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 16:46

Eclipse is een rogue, mogenlijke vriendin? Of familie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rodeo
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Rodeo
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 18:51

ik heb een paar posts van 'iggy' bekeken je post leuk !


ik ben tegenwoordig nogal voorzichtig omdat veel members van WC nog erg nieuw zijn hier en ik wil met dit account echt goed lopende topics hebben met lange posts als het kan.

Maarre je staat bovenaan mijn lijstje. erg leuk !

maarre je wilt dus met je 'eclipse ? is dat deze ??? https://www.warriorcatsnl.com/u248

Dus je zit hier al heel lang op ???
in kwam ook online in 2010... met een ander account welliswaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 19:18

Ik wil anders wel een topicje met Dyingblack?
Ik kan lang posten, maar ook kort en krachtig :3 En ik zit hier al bijna een halfjaar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 21:00

Jep, je hebt het goede account! Eclipse is overgenomen, ik zit nu een paar maanden op WC, maar eerder op een engelse rpg. Ik schrijf over het algemeen redelijk lange topics. Soms wat korter, wegens inspi gebrek. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rodeo
Member
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Rodeo
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 17:41

Iggy ik kies eclipse van jou Smile
want heb liever eerst rogues enzo als kennisen... aardige kenissen of vijanden maakt nie uit... maar nog geen clan katten...

reageer maar als je wilt in t topicje dat ik al heb gemaakt Wink
kijk maar of je als eerste wilt reageren of wilt wachten tot ik nog iemand kies... later pas...
meer kitty's dus zijn nog steeds welkom Wink
maarre... t eerste karakter dat inkomt zou wel leuk zijn als die evil-ish of dominant ofso is... of iemand die zojuist terrtorium aan het afbakenen is... zoiets..
https://www.warriorcatsnl.com/t16106-just-roaming-around
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...   {GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Topicje voor Rodelius-Rodeo (Roque) en [GZ] eventuele familie...vrienden...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: