Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maskpaw
Member
Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?!   Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 23:47

Jeej mensen, probeer álwéér nog een keer weer actief te worden met MaskKit...die nu ondertussen waarschijnlijk dus maar als warrior leven in geblazen moet worden...

Ik ben nu alleen aan het nadenken wat haar warriornaam word...
en  hoop dat ik haar nog bij een clan kan krijgen thunder of rivier...

Ik ben zo lang niet online geweest dat ze misschien maar gewoon rogue moet worden ? hoop het niet.

Kan iemand me helpen ? met een verwelkomingstopicje ? en/of met een warriornaam ?

dacht zelf aan deze...
maskflare
Maskpelt
Maskmist
Maskfur
Maskface
Maskdusk

Maar ik vind geen van allen echt mooi... Maskflare opich wel... maskfur... maar t is t net niet...

Anyway... Help me???

Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace
Member
Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! DPKsfdL
Lore & Jojo
31
Actief

CAT'S PROFILE
Ace
BerichtOnderwerp: Re: Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?!   Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 8:45

Maskeye? Masksoul? Maskshadow?

Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! 9oh3
Melonpaw
Member
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?!   Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 12:11

Een wat kortere titel was fijner geweest XD
Maar ik denk dat je je gewoon in het aanmeldingstopic van TC of RC kan aanmelden.

Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! Izvwn7
Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! 161kz1s
Melonkit ♥:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?!   Heei mensen... ik ga eindelijk weer actief...actiever worden met Mask(Kit...maar ze is/was skyclan... help me please ?! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Questions-
Ga naar: