|
|
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:12 | |
| - Tallkit schreef:
- Glacialvoice schreef:
- Eng? ;D
Die vrouw is Alice Morgan, een hoofdrol uit mijn favo serie Luther van de BBC. Is er toevallig iemand die die serie kent? Yup^^ Me! tenminste, een keer van horen zeggen en wat fragmentjes gezien and all… Wolfs -victor reinier- is er fan van
- nu posten met Firework en Brokensong... Wat een toeval, beide kunnen bij mij :') |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:21 | |
| - Tallkit schreef:
- Glacialvoice schreef:
- Eng? ;D
Die vrouw is Alice Morgan, een hoofdrol uit mijn favo serie Luther van de BBC. Is er toevallig iemand die die serie kent? Yup^^ Me! tenminste, een keer van horen zeggen en wat fragmentjes gezien and all… Wolfs -victor reinier- is er fan van
- nu posten met Firework en Brokensong... Yay~! Mega-superfan hiero ;D Voor anderen die hem niet hebben gezien; 't is echt een aanrader. Zeker als je van detectives houdt met awesome psychos ;]
Laatst aangepast door Glacialvoice op wo 19 maa 2014 - 17:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:21 | |
| Meeh, ik wil iets doen, maar weet niet wat...
Waarom heb ik altijd genoeg inspi om een topic te openen, maar nooit genoeg inspi om er op te kunnen reageren D: |
|
| |
Tess' 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:33 | |
| Iemand die zin heeft in een topic met een van mn katjes
|
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:39 | |
| - Jay Jay schreef:
- Tallkit schreef:
- Glacialvoice schreef:
- Eng? ;D
- nu posten met Firework en Brokensong... Wat een toeval, beide kunnen bij mij :') Sjonge… Dat was lastig te lezen xD Klaar met Firework <'3 Nu Brokensong ^^ Dieuw, Ik ben echt supersnel bang van psycho's.. die afleveringen van NCIS kijk ik ook altijd overdag :'D Lang leve Skyradio!! Geen Brabander hier, maar ik hou van dit liedje <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:41 | |
| Actieforum, please stop being annoying :c |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:43 | |
| Iemand een topic met Smokes? Ik ben echt in een bagger humeur en heb zin om tegen iemand te grumpen. Dus, je krijgt dan wel een grumpy Smoke op je nek. Miss iemand die de grens (bijna) kan overtreden ofzo?x'D... |
|
| |
•Miss Emma• 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:45 | |
| ^^ Tallkit?? Hij is erg goed in te ver gaan :'D |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:46 | |
| @Babs;; Smoke kan wel grumpy doen tegen Cherry? Die zich dan zeer gekwetst voelt |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:46 | |
| Nah, tegen een kitten raged hij niet x'D (Zeker niet tegen Shrew's kits x)) |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:51 | |
| Yush, Actieforum doet weer normaal :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:54 | |
| @Bo, idd Meeh, ik ben in een WotF-mood xd |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 17:57 | |
| yeey kmag tot 20u30 gaan trainen :D:D |
|
| |
•Miss Emma• 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:04 | |
| - Smokebreath schreef:
- Nah, tegen een kitten raged hij niet x'D (Zeker niet tegen Shrew's kits x))
Een grote teddybeer dus <'3 Hoe kan je nu zeggen dat 'ie grumpy is Babs, stiekem isssie supercute xD Oh well, anders heb ik Crimson wel -dat moet awkward zijn, een topic met een oud-account- maar die gaat wel nijdig terug doen :') Ik ga nu iniedergeval eten ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:11 | |
| Nah, het liefste geen Shadowclan kat. :') En stiekem is 'ie een teddy ja. Hij doet uberlief tegen Runningkit. |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:13 | |
| @Babs, misschien een groepje kittens? Mijn Arcanekit wilt ook wel joinen dan :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:14 | |
| Come on people. Ik zei geen kittens en geen Shadowclan katten. Wat geven jullie me. ENKEL SHADOWCLAN KITTENS... xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:15 | |
| - Smokebreath schreef:
- Come on people. Ik zei geen kittens en geen Shadowclan katten. Wat geven jullie me. ENKEL SHADOWCLAN KITTENS... xD
xD Ik vraag me af of er mensen zijn die willen helpen WotF opnieuw op te bouwen |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:15 | |
| Haha xD
Anders miss met Glacial? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 maa 2014 - 18:19 | |
| - Smokebreath schreef:
- Nah, het liefste geen Shadowclan kat. :') En stiekem is 'ie een teddy ja. Hij doet uberlief tegen Runningkit.
Running brengt dat in iedereen naar boven (; Behalve Lightning :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|