Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Sparrowfeather
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 13:52

Ashdrizzle schreef:
Sparrowpaw schreef:
@Soof, ik zou gewoon thuisblijven xD Want tsja, een 1 is moeilijk op te halen I think.

Iemand die Sparrow gezelschap wilt houden: https://www.warriorcatsnl.com/t16134-feelings-open
Het probleem is.. ik heb twee proefwerken die dag, waarvan eentje vrijwel zonder binas is /:

Mmm.. Ik zou 't echt niet weten Soof xD *flies away*
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 14:00

http://pmdunity.deviantart.com/
Dit ziet er best interessant uit, ik twijfel of ik zal joinen :/
Silverthorn
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 14:11

Ashdrizzle schreef:
Ik weet niet of ik nu een mail moet sturen naar mn lerares [zie reden in ljh] of het gewoon te laten en gewoon spijbelen. Want ja, als ze straks antwoordt met 'ja, je kan nog wel een redelijk deel punten halen zonder binas' of 'dat is gewoon jammer voor je' dan ben ik mooi de sjaak, dan weet ze dat ik ongeoorloofd afwezig ben. *zucht*

Misschien heeft je lerares wel een binas die je mag lenen? Zou jammer zijn als je 'm moet herkansen namelijk (ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons was het altijd zo dat je maar één toets per toetsweek mocht herkansen, en het zou dan erg jammer zijn als je die ene herkansing moet verspillen omdat je je binas kwijt bent :p)
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 14:14

Silverthorn schreef:
Ashdrizzle schreef:
Ik weet niet of ik nu een mail moet sturen naar mn lerares [zie reden in ljh] of het gewoon te laten en gewoon spijbelen. Want ja, als ze straks antwoordt met 'ja, je kan nog wel een redelijk deel punten halen zonder binas' of 'dat is gewoon jammer voor je' dan ben ik mooi de sjaak, dan weet ze dat ik ongeoorloofd afwezig ben. *zucht*

Misschien heeft je lerares wel een binas die je mag lenen? Zou jammer zijn als je 'm moet herkansen namelijk (ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar bij ons was het altijd zo dat je maar één toets per toetsweek mocht herkansen, en het zou dan erg jammer zijn als je die ene herkansing moet verspillen omdat je je binas kwijt bent :p)
Helaas heeft zij een digitale binas en waarschijnlijk is ze er niet tijdens de toets zelf. Ik heb ook geen idee hoe t geregeld is, maar dit zijn meer normale toetsen, niet dossier, die ze gewoon in deze week gestopt hebben. Ik heb niet van die regel gehoord en ik mis denk ik ook geen verdere toetsen, want de rest is gewoon leerwerk (':
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 14:19

Oh, oke. Nja, ik weet ook niet, misschien verschilt die regel per school ofzo. Wij hadden volgens mij geen toetsen buiten de toetsweken. ^^
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 15:14

Er is daarnet een lammetje geboren hier op de boerderij en hij is zo cute <3
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 15:33

Halloootjes
* ondertussen minecraft aan het spelen
Whispersong: een lammetje is zo schattig
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 15:59

Ik haat cito's, ugh :c Het slaat nergens op dat we die moeten maken, maar oke xD
Yellowpaw.
Member
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:22

Swiftheart schreef:
Ik haat cito's, ugh :c Het slaat nergens op dat we die moeten maken, maar oke xD

Cito is zo stom ik heb het Elke week het is vreselijk *_*
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:24

Ashdrizzle schreef:
Silverthorn schreef:
Ashdrizzle schreef:

Helaas heeft zij een digitale binas en waarschijnlijk is ze er niet tijdens de toets zelf. Ik heb ook geen idee hoe t geregeld is, maar dit zijn meer normale toetsen, niet dossier, die ze gewoon in deze week gestopt hebben. Ik heb niet van die regel gehoord en ik mis denk ik ook geen verdere toetsen, want de rest is gewoon leerwerk (':

Wacht, jullie mogen een eigen BINAS meenemen? Krijgen jullie geen BINAS van school dan?
Bij ons ligt er altijd een BINAS op je tafeltje bij het proefwerk, [in de proefwerkweek tenminste]. En je kan ook niet van iemand van een andere cluster er een lenen? Of bij een TOA vragen?

--

Inspiratieboost voor Glowmask, iemand topicje? [Of iemand die 'm wilt vervelend bij zijn ganzenopdracht? xD]
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:26

Glowmask schreef:
Ashdrizzle schreef:
Silverthorn schreef:
Ashdrizzle schreef:

Wacht, jullie mogen een eigen BINAS meenemen? Krijgen jullie geen BINAS van school dan?
Bij ons ligt er altijd een BINAS op je tafeltje bij het proefwerk, [in de proefwerkweek tenminste]. En je kan ook niet van iemand van een andere cluster er een lenen? Of bij een TOA vragen?

--

Inspiratieboost voor Glowmask, iemand topicje? [Of iemand die 'm wilt vervelend bij zijn ganzenopdracht? xD]
Jup en ik kreeg al meteen een kwade moeder over me heen, daarnet /: Het stomme is, dit proefwerk wordt gegeven over de hele vierde klas, tegelijkertijd, dus kan ik ook nog eens niets lenen :c de TOA's hebben geen binas volgens mij xD

Maar ik zit er nu echt over na te denken om t te skippen, want, tja, ik ga niet voor een 1 naar school. Toch zou mn moeder nog een 5e druk kunnen kopen, maar wie weet wat daar wel niet allemaal veranderd is ofzo
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:29

Ugh, volgende week weer examens :c Ik moet eigenlijk studeren voor Frans & Latijn, maar ik ben Lui Xd
En wat is al dat gebazel van een BINAS, een cito en een TAO etc.? Nog nooit van gehoord Xd
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:29

Geen mensen hoger jaars zeker? Het is trouwens best vreemd dat je er nergens op school een kan lenen :/ Ik weet dat bij ons in het Scheikunde kabinet altijd een huge stapel BINASen ligt xD
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong

Misschien bij natuurkunde of bio vragen? Die hebben er meestal ook wel een paar, tenminste dat is zo bij mij op school.
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:31

Dyingblack @, zit jij in België op school? In België kennen ze geen BINAS namelijk xD
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:33

Yellowpaw. schreef:
Swiftheart schreef:

Cito is zo stom ik heb het Elke week het is vreselijk *_*
Wow, elke week? ;o hoezo dat dan?
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:34

Ik ben bang van niet, omdat iedereen een binas als boek krijgt, zeg maar, dus zou het vreemd zijn als er heel veel binas'en in kasten liggen. Maar de leraren zijn allemaal al weg, ik hoop gewoon dat die 5e druk goed is en als ik een 1 krijg, dan laat ik het er echt niet zomaar bij ;x
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:45

Glowmask schreef:
Dyingblack @, zit jij in België op school? In België kennen ze geen BINAS namelijk xD
Zo ver was ik al :3
Maar ik vroeg me gewoon af wat het was ^^
Glowmask
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Glowmask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:48

Dyingblack schreef:
Glowmask schreef:

BINAS is een boekje waar alles van Natuurkunde, Scheikunde, Biologie en een gedeelte Wiskunde instaat :')

Of zoals mijn scheikunde docent altijd zegt; "De hele Scheikunde staat in BINAS, je moet alleen weten waar het staat en hoe je het kan/moet gebruiken" :')
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimema 17 maa 2014 - 16:55

Glowmask schreef:
Dyingblack schreef:
Glowmask schreef:

BINAS is een boekje waar alles van Natuurkunde, Scheikunde, Biologie en een gedeelte Wiskunde instaat :')

Of zoals mijn scheikunde docent altijd zegt; "De hele Scheikunde staat in BINAS, je moet alleen weten waar het staat en hoe je het kan/moet gebruiken" :')
Okie :'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: