|
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:08 | |
| Haha ^^
Ik moet offline, laters x |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:10 | |
| 'C ya ^^
*zucht* wit kattenras -.- |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:12 | |
| Wie raadt uit welke game mijn quote uit mijn partnertekst vandaan komt, krijgt een gratis tekening omdat je awesome bent xD
Zo, prijs voor Silverthorn is af ^^ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:15 | |
| Nope weet nie ^^ Speel niet zoveel games :shame: en dan noem ik me vooral een games xD - DEAL WITH IT!:
|
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:16 | |
| - Avalanche schreef:
Zo, prijs voor Silverthorn is af ^^ Thanks! Hij is mooi geworden! =D Je hebt echt een hele leuke tekenstijl :3 |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:19 | |
| - Silverthorn schreef:
- Avalanche schreef:
Zo, prijs voor Silverthorn is af ^^ Thanks! Hij is mooi geworden! =D Je hebt echt een hele leuke tekenstijl :3 Haha thanks ^^ tis niet mn beste werk helaas, maar de ogen kwamen wel goed uit :3 Ik wil eigenlijk wel inspringen bij het topic Silver en Tips omdat het open is, maar jullie zijn al zo ver dus ik twijfel ook wel weer *dilemma* |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:28 | |
| Oh, dat maakt toch niet uit? Kom er gerust bij als je dat leuk vindt! ^^ |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:29 | |
| Wat zou een beter idee zijn voor Broken's uiterlijk, zwarte of witte kater, vanwege de warrior naam die brokendove zal worden, had ik gedacht aan een wit(te duif) uiterlijk maar zwart lijkt ook wel cool, voor een zwarte duif xD |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:33 | |
| @Assie, geen idee... Misschien Grijs? x3 ----- Bezig met m'n forum, krijg ik ineens een idee voor een toevoeging voor het forum en ga ik dat weer allemaal uittypen (Ik heb nog nooit zo veel uitgetypt als bij dit forum (PS. ik ben lui) xD) |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:42 | |
| @Assie Normaal zou ik wit zeggen, maar aangezien her Broken is, dus niet heel, zou ik zwart doen |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:48 | |
| Thnx both, ik zal denk ik wel iets tussenin nemen, zoals Shrew en Runningkit en zo... moet alleen nog mooie plaatjes vinden ;s Maar dat m'n nek en rug zo'n pijn doen -.- |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:50 | |
| Maze post nog steeds zo goed c:
En nu wil ik iets doen... Of strx na het posten xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 21:52 | |
| Haha xD
Weet je, eig lijkt Indi best veel op mij, ze is asociaal(nou ja, vroeger was ik zo), ze kan niet tegen fel geluid, hartstikke bang voor mensen, ze vecht graag (hebben we deze donderdag opgemerkt) en ze zal forever alone blijven xD en ze slaapt graag, just like me xd |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 22:02 | |
| Sommige dingen kloppen wel. Maar jij zult nooit forever alone zijn Genie ;3 Daar ben je veel te awesome en tof voor meis! En ja, je houd echt van slapen xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 22:06 | |
| Eheh I don't know so, heb al ff geen lief meer gehad xD *zieluhhh* En ja natuurlijk klopt het wel, heb vanaav weer tot 12en geslapen xD moesten m'n ouders me al niet gewekt hebben xD maar heb nog blijven liggen tot kwart voor 1 hoor xd
Ik heb echt een verslaving aan gif osjes D; waarom ben ik zo lui om een gewoon os te maken xd
Ok, 1 ding dat ik nu weer opmerk dat Indi niet met me gemeen heeft: luid snurken -.- |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 22:08 | |
| Ah, ze zullen wel komen en op een dag zal ie' er zijn c: + ik heb ook geen lief, laten we samen zielugggg zien C; *heeft eig teveel stalkers*
Lol xD
|
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 22:11 | |
| *kuch* u know why... Jaa komaan laten we een zielig vrijgezellenclubje oprichten xD
Ah weet je wat grappig zou zijn, moest nou m'n broer met nieuwjaar komen eten met zijn lief: een jongen, en ik zo afkomen met mijn lief: een meisje xD zou pas echt beschamend zijn, maar helaas is maes geen homofiel ;s |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 23:15 | |
| Ik ga Tinder's voorsteltopic nog even updaten denk ik en daarna slapen ofzo. xD |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 23:21 | |
| Proberen om een stukje songtekst in je os te plaatsen terwijl je andere muziek beluistert, en de vogel beslist om z'n keelgaat nog 'es open te zetten -.-
Maar 't is me nog gelukt, so I'm happy... maar ik ben es gauw afsluiten nu en posten.. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 maa 2014 - 7:55 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |