|
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 22:54 | |
| En ik dacht dat ik vandaag niks te doen, bleek dat ik moest babysitten, ik moet nu nog tot 12.00 babysitten en dan mag ik naar huis. Nu ik mijn huiswerk af heb, kan ik wat posten <3 |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 22:57 | |
| Yeah Bo xD Nou iig is het toch beter dan mij eh, mn tijd te verdoen op de laptop, door hele dagen thuis te zitten en de moeite niet te doen om een vakantiejob te zoeken xD Ah ik zal nog wel 'es zagen om naar de dierenarts te gaan xd Zop ff switchen Iem nog suggestie's voor Slenders av ? EDIT;: https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/wvbsw3.png |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 22:59 | |
| //Bo-2 *kuch*Aury en Never*kuch* Haha no jk xD but serious though >.>//Bo Hahaha alsof zij nog iemand vind xD (no thats mean... IDC >D) Heb net het voorsteltopic van Dawn ge-update met katten en haar gedachten erover, die van Leafpaw was moeilijk :'D https://www.warriorcatsnl.com/t15247-xdawnflightx#361726 (PAS OP, MUZIEK SPEELT AUTO ;O) |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:03 | |
| @Gen: Maybe samen babysitten? ;o
@Isa: Ik ben eraan bezig, morgen staat hij er. Eerst met nog wat andere acc's posten. Nevermind is de laatste tijd nogal inspiloos ;^; |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:04 | |
| Isa@ Sorreh, Autumn is shy naar de meeste katten. x'D |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:05 | |
| Bo; great... ik verwacht dat je me komt halen met je paard xD Meh ik wil nog 'es naar Brugge komen, in zo'n weer als vandaag <3 om dan met m'n ouders ijs te gaan eten xD *yeah I still love that icecream xD* Zop over switchen naar slender want ik wil echt nog 1 postje... |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:05 | |
| @Isa: PFFFT. LEAF WORD AANBEDEN HOOR ~ ok gwn niet maar oke. EN REAGEER NOU PLSSSSSSSSSSSS |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:07 | |
| @Gen: Hehehe, the best icecream in THA WORLD >3 |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:10 | |
| //Bo Had niet gezien dat je al gereageerd had, maar ik heb terug gepost :'D
//Bo-2 Haha nee hoor ik maakte een grapje, maak het maar af wanneer je tijd hebt xD
//Babs Haha ik had het door xD
Ik moet stoppen met computeren peepz, ik zie jullie morgen ochtend weer ~ |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:11 | |
| Bo;; idd xD vooral die 'mon cherry' xD Of ik wil gewoon nog es (nog es? guess what heb het nog nooit gedaan xD) met iemand uitgaan xD *verlangt stiekem tot juni, mss mag ik met m'n stiefpa naar m'n eerste fest gaan * And I'm still on him -.- Ff bericht afwerken... Dawn;; bye en sleepwell c: |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:12 | |
| @Isa; haha xD Slaap lekker. Ik ga ook slapen, miss reageer ik nog op mob. Not sure xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:16 | |
| @Isa: Okay, ik was al bang dat je boos op me was :c slaapwel gurl~ c: |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:17 | |
| Ik heb ook te gaan :c nah ik kom wel terug op iPod xD heb gewoon teveel posten te doen, en zal niet gauw kunnen slapen vast xd |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 maa 2014 - 23:49 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 0:05 | |
| Het is 5 na 12. Ik ga film kijken :'D Ciao peepz<3 |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 0:13 | |
| Trusten Q'tje~!
Oké, ik voel me gedurfd. Iemand anders nog een wat langzamer topic met Autumn? Ik kan namelijk niet zo heel erg snel reageren nog. x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 0:36 | |
| ^^ Thuis, Top gear gekeken, daarna een soort Monty Python, nu naar bed, morgen flikken xD
Trusten iedereen! |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 0:42 | |
| |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 0:49 | |
| Te stil hier.. Ik ben maar iets eten en ook onder de wol Best creepy zo alleen beneden en zo stil.. Vooral nu geen vd twee katten ligt te snurken ;s |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 15 maa 2014 - 0:54 | |
| Hmm, ga anders eventjes wat muziek luisteren? ^^
Wáárom ga ik altijd rond deze tijden schrijven aan dingen voor bv. een presentatie of een PWS. Waarom lukt dat overdag niet. x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|