Looking for some things ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Looking for some things ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
Looking for some things ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimema 10 maa 2014 - 21:19

Zoals jullie hierboven zien zoek ik dus wat dingen om mijn accountjes actiever te krijgen. Kleine verhaallijntjes mogen altijd voorgesteld worden, gelieve dan een PM naar Fawnstep te sturen, maar het is niet zeker of ik ze dan accepteer. Ik zoek voor een aantal accounts dus gewoon wat dingen zodat ik wat met ze te doen heb!

[Bravesoul]
Een vijand - Deze moet binnen de Clan zijn. Het zal niet zo zijn dat ze echt gaan vechten, maar eerder dat ze zich mateloos aan elkaar gaan ergeren. Geslacht maakt niet uit, gelieve wel een Warrior.
Beste vriend - Bravesoul is nooit erg handig geweest qua goede vriendschappen, gezien deze meestal al snel verwaterden. Ik zoek dus een beste vriend voor hem. Dit moet een kater zijn, en ook het liefst een Warrior.

[Coppersong]
Pesters - Omdat hij een SkyClan kat is zal hij nog niet echt geaccepteerd zijn in de WindClan. Ik zoek katten, zowel Apprentices als Warriors, die hem niet mogen om zijn afkomst en hem daarom een beetje pesten. Dit mag zijn van afpersen tot beschuldigen en soms zelfs kleine verwondingen aanbrengen.
Vrienden - Ik zoek ook vrienden voor hem, die hem wel accepteren en met hem meeleven om alles wat hij is verloren. Deze zullen ook voor hem opkomen als de pesters hem lastig vallen. Gelieve dit Warriors te laten zijn, al mogen Apprentices ook wel.

[Fawnstep]
Vijand - Ik zoek voor Fawnstep ook een vijand binnen de ShadowClan. Deze moet een hekel aan haar hebben en haar het liefst zo onzeker mogelijk maken. Ook zal deze kat - een Warrior - haar onderdruk zetten en eventueel bedreigen.
Goede vriend - Dit is een poes/kater die Fawnstep er bovenop probeert te helpen, gezien haar leven de laatste paar moons enorm op zijn kop gestaan heeft, en het moeilijk is voor haar om dit alles weer op te pakken.

[Arcanekit]
Vrienden - Ik was van plan om mijn speelse Arcanekit populair te laten worden onder de kittens. Hiervoor zoek ik natuurlijk veel vriendjes en vriendinnetjes die met haar willen spelen en topics willen doen.

[Pearpaw]
Vrienden - Ook voor Pearpaw zoek ik wat vrienden. Ze is net Apprentice geworden en is erg gesteld op vriendschappen. De vrienden hoeven niet in het begin meteen beste vrienden te zijn, gewoon katten met wie ze goed om kan gaan en zo nu en dan dingetjes samen doen, zoals trainen/jagen.

[Tawnyspots]
Stalker - Ik zoek een kater die tot over z'n oren verliefd wilt raken op deze poes, alleen wil ze er zelf niks van weten. Ze houd zich blind voor deze kater en probeert hem te ontlopen, gezien ze niks voor hem voelt en stiekem toch erg onzeker is hierover.

[Maplejuice]
Vrienden - Ik zoek voor Maplejuice gewoon wat katten die vrienden met haar willen worden, zodat ik d'r meteen wat actiever kan krijgen.
Vijanden - Maplejuice kan soms een wat irritant karakter hebben, en ze plaagt anderen dus ook vaak. Ik zoek wat katten die hier niet echt van gediend zijn en soms uit willen vallen tegen d'r.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
Looking for some things ~ DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimema 10 maa 2014 - 21:32

AvalancheDemon kan misschien wel een kleine verwonding {geestelijk of lichamelijk} bezorgen bij Coppersong.

Demontail kan misschien wel een goede vriendin van Fawnstep zijn, ze kan nou eenmaal niet tegen iedereen gemeen blijven doen...

^^ Kies jij maar of je een van die dingen wil of niet of allebij
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Looking for some things ~ DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimema 10 maa 2014 - 21:36

Ik zou wel een vriendin willen zijn voor Fawnstep? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Looking for some things ~ DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 16:12

Ik heb wel wat voor je (:

Lizardpaw wilt Coppersong wel soort van 'pesten' omdat hij zich vreselijk schaamt voor het feit dat zijn mentor een ex-SkyClan'er is? En kies je 'm niet, zal hij het vast nog doen hoor, je hebt geen keus >:3
Shysong kan misschien wel proberen om Fawnstep er terug bovenop te krijgen? En als het dan geen beste vrienden worden, kunnen ze nog steeds gewoon vrienden zijn? c:
Floodedkit wilt wel een topicje met Arcanekit?
Pearpaw kan wel vrienden worden met Maskedpaw / Lizardpaw?
Hiddendance wilt wel gewoon een topic met Maplejuice?

Zeg maar welke je wel oké lijken^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Looking for some things ~ DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 16:36

Wat dacht je van een 'verken' topic tussen Arcane en Tall, dan weten we of ze zouden passen als vrienden :')

En een topic tussen Crimson en Fawn lijkt me ook wel leuk, dan kan je bekijken of Crimson nog van pas kan zijn bij een of ander verhaallijntje :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Looking for some things ~ DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 16:47

Ik kan je zowel Goldenpaw als Whitelion aanbieden als pester voor Coppersong :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Looking for some things ~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:27

@Anouk, ik vind dat Avelanchedemon geaccepteerd is als pester, maak jij het topic? En tussen Demontail en Fawnstep doen we wel even een topic om te zien of het klikt, maak jij?

@Rebecca, van mij part geaccepteerd, maak jij het topic?

@Liese, Lizardpaw is geaccepteerd! Wel zielig voor Copper :'D Shysong is ook geaccepteerd als vriend, misschien later goede vrienden, maak jij ;t topic? Arcane is altijd in voor een topicje, dus als jij ook Flooded x Arcane wilt maken? Van mij part mag Pearpaw met beide vrienden worden :'D Ook hier jij de topics maken? *sorry, maar ben nu bezig met hw en kan dus niet maken* Hiddendance is ook geaccepteerd voor een topicje :'D Maak jij weer?

@Emma, allemaal goed lijkt mij, maak jij?

@Bunny, van mij part allebei geaccepteerd, maak jij ze even?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Looking for some things ~ DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:33

Die van Tall maak ik zsm, die van Crimson kan wat langer duren ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Looking for some things ~ DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:41

Owh ja, sh/t, Arcane en Flooded zitten niet in dezelfde Clan xD -fail- Ik zal al beginnen met Lizard x Pear &'nd Lizard x Copper aan te maken, goewd? c: Dan meteen een trainingstopic als dat goed is? ^^' De andere zal ik seffens ook wel maken hoor ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Looking for some things ~ DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:45

Is goed, Ik maak zometeen na het eten een topic aan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Looking for some things ~ 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:50

Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
Looking for some things ~ DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 17:51

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Looking for some things ~ DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 18:02

ik heb Snowfinch als vijand voor Brave^^
en Gravedance als vriend voor Copper :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardtail
Member
Looking for some things ~ DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 19:38

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Looking for some things ~   Looking for some things ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for some things ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: