Never allone

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Never allone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkness
Member
Never allone  DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Darkness
BerichtOnderwerp: Never allone    Never allone  Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:46

Darkness sloop de open plek op . " dus dit is dan hun heilige plaats met hun zo fantastische maansteen ?" mauwde ze zacht tegen zichzelf . Overal waar ze stapte rook het naar vermengde clangeur . Als alles door elkaar was gemixt kreeg het een heel rare geur .
Het is maar heel uitzonderlijk dat de clans hier kwamen dus de geuren waren oud . Ze kwamen hier ook alleen maar als de maan groot was want anders ging die steen geen licht geven dacht ze . Toch kon darkness het niet laten en sloop ze de grot in . Hoe dieper ze kwam hoe kouder het werd , en meteen had ze spijt dat ze hier naar binnen was gegaan . Maar ze kon nu niet terug ,ze zou koste wat koste die heilige maansteen zien ! Nog steeds werd het kouder en kouder en het pad begon stilletjes naar beneden te hellen .Toen was ze er een open ruimte waar het weer iets warmer werd . Voor zich zag ze een grote rots en nieuwsgierig sprong ze erop , opeens hoorde ze stemmen in haar hoofd keer terug jonge kat , deze plek is geen juiste voor jouw meteen werd Darkness bang want ze wist meteen welke stem het was , de stem van haar dode zusje . snel keerde ze terug naar boven . Ze zocht afleiding en opeens rook ze prooigeur maar ook een andere geur Clangeur !

Laatst aangepast door Darkness op vr 11 feb 2011 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Never allone  DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Never allone    Never allone  Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 19:05

De open plek waar de Hoogstenen waren, ze kwam er graag. Niet alleen omdat er tussen de stenen vaak muizen verstopt zaten, maar ook omdat de stenen naast intimiderend ook prachtig waren, vooral als het zuivere maanlicht ze zachtjes aanraakte. De kleine, grijze poes snorde zachtjes. Haar pootjes raakten de grond nauwelijks aan, het geluid dat ze maakte was miniem. Dit was het gebied tussen de Clans in; in principe mocht iedereen er komen. Toch was ze niet bang om Rogue's tegen te komen. Ze zouden haar toch niet zomaar aanvallen? Hoewel daar natuurlijk een goede mogelijkheid tot was. Kittyheart liep wat verder de open plek op en bleef zitten voor de Hoogstenen, om eerbiedig omhoog te staren. Soms leek het alsof ze rechtstreeks contact hadden met Starclan.. misschien ook met Littlecreek? De Medicine Cat van Windclan leefde niet meer, hij zou gestikt zijn in zijn eigen medicijnen. Kittyheart miste de vriendelijke aanwezigheid die hij geweest was, ze miste zijn opbeurende woorden en lieve glimlach.. Hopelijk had hij het beter, daarboven. Haar ouders waren daar ook, maar ze wist niet precies hoe ze hen moest missen. Ze had hen nauwelijks gekend. Uiteindelijk stond ze op, plots overvallen door de behoefte naar boven te klimmen en alles te overzien, om de wereld vanuit een ander perspectief te zien. Niet dat dat zou helpen de harten van de Clans te begrijpen.. maar toch. Kittyheart stond op het punt om te gaan klimmen toen ze zich bedacht. Dat was wel oneerbiedig, toch? Een andere keer? In haar dromen zou het wel lukken, of op een dag wanneer ze zich zelf bij Starclan zou voegen. De Warrior slikte haar teleurstelling weg en deed weer een paar stappen achteruit. Ooit, beloofde ze zichzelf, ooit zou ze daar boven komen. De tijd zou het leren. Kittyheart keek nu maar omhoog, naar de sterren, en snoof de nachtlucht op. Wacht.. een onbekende Rogue geur mengde zich met de zuivere, onverpeste lucht. Onmiddellijk maakte ze zich wat kleiner, deed haar oren naar achteren en keek om zich heen. 'Wie is daar?' vroeg ze, zo dapper mogelijk.

- May I? ^^
Darkness
Member
Never allone  DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: Never allone    Never allone  Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 19:41

'Wie is daar?' vroeg een onbekende stem . toen Darkness zich omdraaide keek ze recht in de ogen van een kleine windclanpoes . " wees maar niet bang , ik zal je niet aanvallen " mauwde Darkness tegen de poes . Nog steeds was ze geschokt door wat er net gebeurd was dus kon ze nu niet vechten . Maar zou de poes haar aanvallen ? Volgens anderen was dit niemandsland , iedereen mocht er komen of dat dacht ze toch . " Ik ben Darkness en wie ben jij ? " vroeg Darkness , ze probeerde een beetje vriendelijk te zijn . Darkness had niets tegen de clankatten daarom sloeg ze ook altijd als een bloodclankat het haar vroeg om zich bij hen te voegen het aanbod af . De clankatten hadden haar nog nooit iets aangedaan dus was er geen reden waarom ze zich bij bloodclan zou voegen .
Kittyheart
Member
Never allone  DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Never allone    Never allone  Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 16:29

Kittyheart voelde zich onzeker, maar probeerde kracht uit te stralen. Ze zou zich niet zomaar laten intimideren! Echt niet, dat was niets voor de kleine Kittyheart. De zwarte Rogue draaide zich om en keek recht in haar ogen. Kittyheart hoorde haar woorden en rechtte haar rug iets, zodat ze wat groter werd. Niet dat het veel verschil maakte.. 'Ik ben niet bang,' mompelde ze, beschaamd omdat ze zo'n indruk gemaakt had. 'Ik zal je ook niet aanvallen,' beloofde Kittyheart daarna. De Rogue leek het niet verkeerd met haar voor te hebben.. behalve als ze het helemaal verkeerd zag. Haar vader was omgekomen in een gevecht met Rogue's, waardoor ze ze niet vertrouwde. 'Ik ben Kittyheart, Windclanwarrior,' vertelde Kittyheart. De groene ogen van Darkness leken recht je ziel in te kunnen kijken, net als de blauwe ogen van Bluewave konden. Haar lieve partner. Ze was zo dol op hem! 'Ik had niet verwacht hier iemand tegen te komen,' gaf Kittyheart toe. 'Maar aangezien je niet op Windclanterritorium bent doe ik je sowieso niets..' behalve als je mij wat doet, voegde Kittyheart er in gedachten aan toe. Ze vertrouwde Darkness nog steeds niet; ze had gewoon een slechte ervaring met Rogues. Haar blik gleed omhoog, naar de sterren. Starclan.. waakten ze over haar, daarboven?
Darkness
Member
Never allone  DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: Never allone    Never allone  Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 21:31

'Ik ben Kittyheart, Windclanwarrior,' mauwde een kleine grijze poes , Darkness zag dat ze haar rug rechtte om groter te lijken maar toch kwam ze nog steeds klein over . 'Ik had niet verwacht hier iemand tegen te komen,' gaf Kittyheart toe. 'Maar aangezien je niet op Windclanterritorium bent doe ik je sowieso niets..' mauwde kittyheart , maar darkness zag dat kittyheart nog haar nog steeds niet vertrouwde . "Ik zweer dat ik je niets zal aandoen , ik kan hier niets doen . Deze plek het is zo .... vreemd alsof ik recht in verbinding stond met de hemel, het was net aslof .... ik hoorde mijn dode zusje." mauwde Darkness en haar ogen werden nat . Ze wilde zich niet zo zwak tonen maar ze kon er niet meer tegen vechten .
Kittyheart
Member
Never allone  DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Never allone    Never allone  Icon_minitimezo 13 feb 2011 - 15:48

Kittyheart keek zenuwachtig naar Darkness, die er toch vriendelijk uitzag. Waarom kon ze Rogue's niet gewoon vertrouwen? Er waren vast aardige bij.. maar zij trof altijd de onaardige, daar was ze zeker van. Altijd wanneer zij met Rogue's ging praten, maakte dat dat ze in de problemen kwam verwond werd of degenen van wie ze hield ongeluk bracht. Misschien moest ze nu wegrennen.. nee, dat was laf en dat paste totaal niet bij haar karakter! Kittyheart slikte en besloot dat ze Darkness een kans zou geven, maar bij de minste vijandigheid was ze weg.. of in de aanval. Ze keek raar op toen de Rogue zwoor haar niets aan te doen. Dat was zeldzaam, de meeste Rogue's waren egoïstisch en gemeen, toch? Dood zusje? Het kwam hard aan; Kittyheart kon zich al helemaal indenken hoe het zou zijn als Runstorm en Lionpaw, haar broertjes, er niet meer zouden zijn. Dat zou werkelijk haar hart breken.. Voorzichtig zette ze een paar stappen dichterbij. 'Het spijt me van je zusje,' mauwde ze zachtjes. 'Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe erg dat moet zijn.. ik mis alleen m'n ouders maar die heb ik nauwelijks gekend,' zei Kittyheart, niet goed wetend wat ze moest zeggen tegen een zwarte Rogue met tranen in haar ogen. De kleine grijze poes kon niet tegen verdrietige katten, omdat ze ze wilde helpen, Rogue of niet.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Never allone    Never allone  Icon_minitime

Never allone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: