I can not hold on here![Dyingblack]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderfell
StarClan
I can not hold on here![Dyingblack] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimema 10 maa 2014 - 19:20

Verveeld zat de grijze jonge elder op haar mosnestje. Ze haatte het om hier te zijn! Stiekem had ze een hekel aan de oudjes die hier zaten. Haar gezicht stond op onweer en keer op keer vervloekte ze haar manke poot. Het liefst wou ze nu warrior zijn,bij haar apprentice zijn maar nee! De StarClan wou persé dat ze hier tussen die katten die elk moment dood konden gaan moest blijven voor de rest van haar leven. Ze wierp de zoveelste geïrriteerde blik naar een apprentice die de leerlingen taken bij de elders moest doen. De apprentice kroop bang ineen en deed snel de mos samen pakken en rende naar buiten. Nors keek ze naar een punt waar alleen zij leek te kunnen kijken. De enigste kat die haar altijd vrolijk maakte was Dyinblack. Ze had van haar apprentice tijd al een crush op de kater gehad. Ze mocht u toch hem officieel verklaren als Partner of niet? Dat wist ze niet goed. Met een geïrriteerd gromde ze even en legde haar kopje op haar poten neer.

+Dyingblack
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 16:42

Met een hoopje vers mos tussen zijn kaken ging de zwarte kater de elders den binnen. Hij had wat mos meegebracht voor Cinderfell, zodat ze haar nestje wat zachter kon maken. En zo had hij een reden om haar te bezoeken. De grijze poes zat in een hoekje van de den geïrriteerd te kijken. Zachtjes legde hij het mos neer. "Hallo, Cinderfell.", miauwde Dyingblack met een zachte glimlach. "Ik heb wat mos voor je meegebracht, voor je nestje." Zijn stem klonk zoals gewoonlijk zacht, maar zelfverzekerder dan voor hij Cinderfell, toen ~paw, leerde kennen. Tijden veranderen, en katten ook, niet?
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 16:48

"Hallo, Cinderfell.", miauwde Dyingblack met een zachte glimlach. "Ik heb wat mos voor je meegebracht, voor je nestje."ze keek naar de kater en haar geïrriteerde blik verdween sne en maakte plaats voor een glimlach. 'Bedankt',zei de poes vriendelijk. Ze moest toegeven dat ze stilaan net zoals al die oudjes hier stijf werd van de koude grond. Haar grijze vachtje lag nu plat. De glimlach die om haar lippen zat bleef eraan geplakt. Ze had de kater leren kennen in haar apprentice tijd,aantal dagen na het ongeluk. Daar moest ze nog met Everstar over praten. Ze had wel medelijden met dat ene kater die nu de apprentice was van de moordlustige kat. 'Heb je al getraind met je apprentice?',vroeg ze aan de kater.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 19:22

"Bedankt.", antwoordde Cinderfell vriendelijk. "Heb je al getraind met je apprentice." Zijn ogen schitterden toen hij terugdacht aan de ceremonie. Een klein minpuntje was dat net hij die vervelende kitten als apprentice moest krijgen, maar het was nu eenmaal zo. Hij was een brave kat, die deed wat hem opgedragen was. en dus trainde hij Willowpaw, en kreeg stank voor dank. "Ja, ene dag na de ceremonie was de eerste training.", antwoordde hij met een licht knikje. "Enneuh.. Hoe gaat het hier?" Zijn zwarte taart maakte een cirkeltje in de lucht. Voorzichtig gin ghij naast Cinderfell liggen. Zijn kop tegen de hare. het moest erg zijn om ze vroeg al elder te worden...
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 19:31

"Ja, ene dag na de ceremonie was de eerste training.", antwoordde hij met een licht knikje. "Enneuh.. Hoe gaat het hier?"terwijl de kater dat vroeg ging hij naast haar liggen. 'Niet bepaald geweldig,die andere 'oudjes' zijn zo,frustrerend! En dan een apprentice,alsof StarClan het in wilt wrijven dat ik geen Warrior ben geworden!',de frustratie was duidelijk gezien en ze gig dichter tegen de kater aan liggen. Ze was blij dat ze hem nog had.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 19:34

"Niet bepaald geweldig,die andere 'oudjes' zijn zo,frustrerend! En dan een apprentice,alsof StarClan het in wilt wrijven dat ik geen Warrior ben geworden!", antwoordde Cinderfell gefrustreerd. De zwarte kater knikte begrijpend. Hij voelde hoe de grijze poes wat dichter tegen hem aan ging liggen. "Het spijt me zo voor je..", murmelde Dyingblack, ook al kon hij er niks aan doen. De kater kon bijna niet anders dan zich schuldig voelen omdat hij wel warrior was geworden en Cinderfell door een ongeluk elder moest worden...
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 19:43

"Het spijt me zo voor je..",murmelde Dyingblack. 'Het is niet jouw schuld',zei ze zacht. Maar de mijnezei ze in stilte. Ze sloot even haar ogen maar opende die weer toen die apprentice snel de den in kwam,een elder hielp en een bange blik op haar wierp om er vervolgens er van door te gaan. Ze zuchtte diep en keek de apprentice uitdrukkingsloos na. Haar vacht zat best vol klitten maar dat kon haar niks schelen. Ze had een hekel om hier te zijn,en dat was duidelijk.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 16:12

"Het is niet jouw schuld..", zei Cinderfell zacht. Dyingblack antwoordde niet, maar drukte zijn zij tegen de hare. Hij sloot zijn ogen en even was het alsof zij de enigen op de wereld waren. Maar toen kwam er een apprentice de den in. De zwarte kater opende zijn ogen en keek hem na. Nu waren ze allebei geen apprentices meer, maar niet allebei op de goede manier. Hij likte haar oortje om te laten weten dat hij er altijd voor haar zou zijn. Haar handicap is geen hindernis voor zijn liefde.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 15:30

De zwarte kater antwoordde niet maar drukte zijn zij tegen de hare. Een golf van warmte en liefde overstroomde in haar. Haar grasgroene ogen stonden minder verdrietig en vrolijker. Zelf wist ze dat ze de schuld niet op de andere apprentice moest steken. Ze zonk in gedachten. Elders moesten met respect behandeld worden,dan zou Whitelion haar toch niet de toegang naar Everstar verbieden? Een lik over haar oortje trok haar aandacht en zachtjes snorde ze. 'Dyingblack...toen ik nog alleen in de Medicine Cat den lag,toen kwam Whitelion naar me. Hij verbood me om de waarheid tegen Everstar te zeggen. Ik heb zo zitten denken,wat als Everstar het nooit te weten komt,wie word dan de volgende slachtoffer?',vroeg ze zachtjes aan de zwarte kater.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 15:36

"Dyingblack...toen ik nog alleen in de Medicine Cat den lag,toen kwam Whitelion naar me. Hij verbood me om de waarheid tegen Everstar te zeggen. Ik heb zo zitten denken,wat als Everstar het nooit te weten komt,wie word dan de volgende slachtoffer?", vroeg Cinderfell aan hem. Zachtjes haalde de zwarte kater zijn schouders op. "Dat kun je niet weten. Je kunt alleen maar hopen dat niemand hetzelfde voorheeft.", mompelde hij zachtjes.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 19:53

"Dat kun je niet weten. Je kunt alleen maar hopen dat niemand hetzelfde voorheeft.",mompelde de kater zachtjes. Ze duwde even haar snuit in de zwarte vacht van de kater. Ze sloot even haar grasgroene ogen en snoof zachtjes zijn geur op. Ze was blij dat hij er was,nu voelde ze zich veiliger en niet meer zo alleen. Na een tijdje opende ze haar grasgroene ogen en trok haar snuit weer uit zijn vacht,maar ze bleef dicht tegen hem aan.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 19:01

Cinderfell duwde haar snuit in zijn vacht. De aanraking voelde -nu al- vertrouwd, alsof ze voorbestemd waren voor elkaar. De zwarte kater besefte dat hij eigenlijk warriortaken zou moeten doen.. De prooistapel was leeg, en zeker met deze strenge leafbare kon je amper prooi vinden. "Cinderfell?", fluisterde Dyingblack. "Eigenlijk.. Zou ik weg moeten." Zijn blauwe ogen ontmoetten de hare. De blik die erin stond vertelde dat hij niet weg wou, maar éigenlijk wel moest.. Dilemma...
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 19:17

"Cinderfell?", fluisterde Dyingblack. "Eigenlijk.. Zou ik weg moeten." Zijn blauwe ogen ontmoetten de hare. De blik die erin stond vertelde dat hij niet weg wou, maar éigenlijk wel moest..Cinderfell keek even naar de grond. 'Ga maar,laat zien dat je echt geweldig bent als warrior',zei ze toen ze naar hem opkeek en glimlachte lief. 'Ik red me wel,zolang ze niet gaan kijken voor teken',zei ze met een grinnik.

Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 19:43

"Ga maar,laat zien dat je echt geweldig bent als warrior", glimlachte Cinderfell naar hem. Dankbaar keek de zwarte kater haar aan. Hij stond op, en keek nog eens naar de mooie grijze poes die op zo'n jonge leeftijd al verdoemd was om warrior te worden. "Ik red me wel,zolang ze niet gaan kijken voor teken" de grijze poes grinnikte. Een lach blonk in de ogen van Dyingblack. "Ik ga dan maar, maar ik zal je zo snel mogelijk weer komen opzoeken.", zei hij, waarna hij zich omdraaide en de elders den uitliep.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I can not hold on here![Dyingblack]   I can not hold on here![Dyingblack] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Elders den-
Ga naar: