|
|
| Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} | |
| Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} ma 10 maa 2014 - 19:09 | |
| Daykit liep rustig door het camp. Eigenlijk verveelde ze zich een beetje.. Sinds ze geen vrienden had, en ze niet kon praten, waren er weinig kittens die met haar wouden spelen. Ze bleef even een momentje staan, maar opeens landde er een grote berg sneeuw van een tak boven haar. Meteen werd de kleine kitten helemaal bedolven door het witte spul. En wat was het koud! Luider dan ze ooit gedaan had piepte ze geschrokken. Er was toch iemand die haar zou komen helpen? En om hulp roepen kon ze nou niet echt...
~Starlingpaw
|
| | | So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} do 13 maa 2014 - 20:58 | |
| Moe liet ze zich in de sneeuw vallen en keek rustig uit over het kamp. Eten mocht ze niet, nog niet, want een patrouille was nog steeds geen jagen voor je Clan. Een rossige kitten trok haar aandacht en gemeen grinnikte ze toen een berg sneeuw op de kitten viel. Wat een sukkel. Maar omdat er maar weinig Warriors of Apprentices waren, moest Starling wel naar voren komen als hulpverlener. Met haar poot schoof ze het bovenste gedeelte van de sneeuw weg. "Ga voortaan niet onder bomen staan, met dat kleine lijfje van je." Zei ze neutraal, met haar gewoonlijke arrogante toontje in haar stem.
|
| | | Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} za 15 maa 2014 - 15:17 | |
| Ze voelde hoe ze weer uit de sneeuw getrokken werd. Waarom moest net zij altijd in een grote hoop sneeuw liggen?! "Ga voortaan niet onder bomen staan, met dat kleine lijfje van je.", zei de donkergrijze poes neutraal. Een beetje fronsend keek Daykit haar aan. Waarom was zij nu weer zo neutraal? |
| | | So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} di 18 maa 2014 - 18:27 | |
| Toen de kitten niet eens een teken van dankbaarheid gaf, zwiepte ze kwaad met haar staart. "Wat staar je me nu weer aan?" Gromde ze nu al geïrriteerd. "En waar is het bedankje? Wie weet was je wel doodgevroren daar zonder mijn hulp." Ondankbaar mormel..
|
| | | Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} wo 19 maa 2014 - 16:57 | |
| "Wat staar je me nu weer aan?", vroeg de apprentice geïrriteerd. Daykit sloeg geen acht op haar woorden en bleef gewoon verder staren. "En waar is het bedankje? Wie weet was je wel doodgevroren daar zonder mijn hulp." Daykit knikte eens om te tonen dat ze het fijn vond dat ze haar geholpen had. Meer kon de rosse kitten niet echt doen... |
| | | | Onderwerp: Re: Stuck in a big, white, stupid mountain of snow! {Starlingpaw} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|