| {Huiswerk topic} We are totally smart~! | |
|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! vr 23 mei 2014 - 16:37 | |
| Ik heb morgen een Duits examen ja, ja op een zaterdag, maar t is meer voor een extra iets, geen school examen xD en ik moet hiervoor een lees, luister & schrijfopdracht maken. Maar mijn leerboek heeft geen woordjes en je mag ook geen woordenboek gebruiken. Dus.. ik zou het echt appreciëren als iemand hier, die Duits heeft, een lijstje met über belangrijke woordjes voor me wilt maken, met vertaling en eventueel meervoud als het ontzettend afwijkt. Pls huns? |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! vr 23 mei 2014 - 16:59 | |
| Ik kan wel even voor je kijken wat ik nog heb, vooral qua Signaalwoorden en andere handige woorden. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! vr 23 mei 2014 - 17:00 | |
| Ja graag, dat zou me echt heel erg helpen, ja! (: |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! vr 23 mei 2014 - 17:28 | |
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 21:43 | |
| Is er iemand een wizard met Excel/natuurkunde? Zo ja, dan heb ik even je hulp nodig.
Voor een verslag moet ik foutbalken gebruiken. De y op 5% en de x op 1%, maar hoe trek je de steilste en de minst stijlste lijn door die foutbalken?
Pls, ik moet dit maandag af hebben! :X |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 21:59 | |
| Het is al weer even geleden sinds ik voor het laatst moest werken met Excel bij natuurkunde, maar even denken. Werkt een trendlijn misschien? Dan zou je bij de verschillende opties moeten kijken voor een trendlijn welke je nodig zal hebben. Verder zou ik nog even moeten kijken of er iets anders is, maar trendlijn lijkt me het meest logische. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 22:06 | |
| Hoe voeg je een trendlijn toe? Want ik heb nu een trendlijn door mn originele punten en ik heb de foutbalken nu gemaakt, maar ik heb echt geen idee hoe het verder moet |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 22:15 | |
| Eerst maak je een diagram met de punten en ik weet eerlijk gezegd zo snel niet of je eerst de foutbalken zou moeten doen of eerst de trendlijn, maar de trendlijn kun je als het goed is gewoon uit de opties voor een grafiek toevoegen en dan moet je kiezen wat voor een grafiek je hebt uit de opties voor een trendlijn. Als je een rechte lijn hebt kies je voor een rechte lijn en zo zijn er nog een paar opties.
Zou je misschien anders even kunnen laten zien hoe het er nu uitziet? |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 22:19 | |
| Dit heb ik nu. Maar ik kan alleen een trendlijn maken door de punten, niet door de foutbalken, voor zover ik weet :/ |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 22:31 | |
| Zou je misschien de stijl van de trendlijn aan kunnen passen? Nu heb je namelijk een rechte lijn, maar als je van de trendlijn bijvoorbeeld een exponentiële of een Polynomiale(deze op 2 of 3 zetten, weet niet precies welke beter zou werken) probeert, dan zou hij misschien dichter in de buurt komen, dit kun je weer instellen bij opties voor een trendlijn. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 22:33 | |
| De leraar had wel voorgedaan dat je de trendlijn zo moest maken, maar dat je zelf op de een of andere manier twee andere lijnen in de grafiek moest zetten om zo de minst steile en de steilste lijn te krijgen. Deze trendlijn moet er gewoon zo in staan, maar ik heb echt geen idee hoe je een nieuwe lijn maakt o; |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! za 21 jun 2014 - 22:45 | |
| Je zou ook nog omhoog/omlaag-balken kunnen proberen of hoog/laag-lijnen. Dan zou hij het verschil tussen het eerste en het laatste punt moeten nemen en dan zouden er als het goed is twee lijnen moeten komen, dan moet je even kijken welke van de twee het beste zou werken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Huiswerk topic} We are totally smart~! | |
| |
|
| |
|