|
|
hehehehehe my name is Laurierblad 155 Actief
| |
| Onderwerp: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 17:30 | |
| hey people, leuk dat je klikt en kijkt dat is altijd leuk ^^ Vroeger had ik een teken film shopje maar nu niet meer omdat het allemaal te lang duurde enzv. Nu wil ik dus een teken shopje neer zetten, want ik wil wel blijven tekenen dus ja ik heb wat voorbeeldjes van nu en van vroeger en ook bij verschillende accounts van andere rpg's. voorbeeldjes: - oude tekening:
een van mijn ouste dit waren Rouge en treeleaf. deze is best wel nieuw, want ik heb nog faalende tekeningen xD maar die zet ik er even niet op.
- niewere:
deze was een van mijn amv die ik heb gemaakt
- kerst opening van scala was hier van een filmje over gemaakt:
ik had dit gemaakt is eigenlijk een plaatje van een van mijn amv voor scala stond deze voor de opening.
- nieuwere:
een amv die er aan komt...
- nieuwerererer:
new hope acc Amora nightdreams
- jack sparrow fans wees op geled:
had ik voor iemand gemaakt bij OMT van New hope
- emmeline van new hope :
omdat ze een keer omt was
- van gister:
constellationpaw jaja xD
Ik zou graag een mening willen horen en als je wilt mag je altijd vragen of je een tekning wilt want daarvoor heet het ook shopje. lijstje: - Code:
-
[i]Naam:[/i] [i]voor welke account:[/i] [i]Poes/Kater:[/i] [i]Vacht:[/i] [i]Ogen:[/1] [i]wat voor achtergrond:[/i] [i]pose:[/i]
vriendelijke groet laurierblad ps: POSE
Laatst aangepast door Constellationpaw op wo 12 maa 2014 - 10:51; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 19:50 | |
| Naam: Lilith voor welke account: Mothkit wat voor achtergrond: Het Thunderpad en de maan. (Verzin maar iets ^^) pose: Trots met haar kop opgeheven. (Ze heeft blauwe ogen)
Mooie tekeningen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 21:27 | |
| - Mothkit draw:
ik hoop dat je de blij mee bent en btw bedankt voor je mening ^^ |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 21:48 | |
| Alle tekeningen zijn in een orginele stijl getekend ik vind ze heel mooi. |
|
| |
Sacha 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 21:50 | |
| Naam: Sacha voor welke account: Skewpaw wat voor achtergrond: De rivier pose: In elkaar gedoken, met een beetje een onzekere houding en graag met schele ogen x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 22:03 | |
| bedankt spingleaf voor je mening ^^
@Sasha ik zal er aan werken ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje zo 9 maa 2014 - 22:41 | |
| - skewpaw:
ik hoop dat je er blij mee bent ^^ |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: tekening shopje ma 10 maa 2014 - 20:15 | |
| Leuke manier van tekenen! En eentje die je niet al te vaak tegenkomt!
Naam: Anouk voor welke account: AvalancheDemon {grijze tabby korthaar met ijsblauwe ogen} wat voor achtergrond: iets van een sneeuwlandschap ofzo? pose: rennend
Naam: Anouk voor welke account: Hurricanesteps {witte langhaar met felgroene ogen} wat voor achtergrond: een groen bos ofzo? pose: trots {net als mothkit}
Naam: Nog steeds Anouk voor welke account: Melodykit (-song) {bruine tabby langhaar {maine coon} met blauwe ogen} wat voor achtergrond: een meer of rivier pose: whatever you want, iets vriendelijks in ieder geval dus eigenlijk alles behalve een gevechtspose
Naam: Die weet je ondertussen wel voor welke account: NightShadow {kun je er twee naast elkaar doen een met blauwe ogen die vriendelijk kijkt en een met groene ogen die gemeen kijkt en klauwen heeft uitgezet of iets in die trans als je snapt wat ik bedoel} wat voor achtergrond: lichtbos voor de gene met blauwe ogen en donkerbos voor de gene met groene ogen pose: die met blauwe ogen vriendelijk zittend en die met groene ogen in een gevechtspose
Doe die van mij maar als je tijd/zin hebt, als er iemand na mij wat vraagt mag die van mij wel voor hoor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje ma 10 maa 2014 - 20:28 | |
| Bedankt voor je menig ^^ en ja anouk ik weet nu wel je naam. Ik zal ze morgen maken en allemaal af hebben [maar niet gaan wachten erop ben pas om kwart over 5 thuis] |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje ma 10 maa 2014 - 20:44 | |
| |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: tekening shopje ma 10 maa 2014 - 21:26 | |
| Hahahaha het hoeft morgen niet allemaal af hoor, al doe je er de hele maand over! Wel bedankt dat je het allemaal wil doen voor me |
|
| |
A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje ma 10 maa 2014 - 21:45 | |
| Naam: Bo-2- voor welke account: Lakepaw wat voor achtergrond: Grasland met horizon en ondergaande zon pose: Lachend en knipoogend, zit erg overtuigend en speels. ^^ --- - Als je wil, maar moet niet ^^:
Naam: Look up~ voor welke account: Nevermind wat voor achtergrond: Duister bos of zwart met wat geel pose: Erg vijandige zit, lijkt ontspannen, maar klaar voor de aanval --- Naam: Miauw~ voor welke account: Brokenpaw wat voor achtergrond: Grasland + horizin pose: Kijkt erg boos en overtuigd, zit klaar en lijkt iets te verwachten
Ik zie verbetering door je tekeningen heen, ik zeg dat je met veel oefenen echt nog mooier tekeningen zal maken! ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje di 11 maa 2014 - 16:13 | |
| bedankt voor jullie meningen ^^ @Anouk die in de spoiler staan zijn er al 2 dus ik ga er zo aan veder ^^ - Anouk::
|
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: tekening shopje di 11 maa 2014 - 16:21 | |
| Thank you so much! Ze zijn prachtig, ik slinger ze beiden de OS in! |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: tekening shopje di 11 maa 2014 - 16:23 | |
| Naam:AA voor welke account:Cinderfell wat voor achtergrond:Een monster die haar wilt overrijden(als dat gaat) pose:liggend met een van haar achterpoten verkeerd. |
|
| |
Lore 137
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje di 11 maa 2014 - 17:32 | |
| Naam: Lore voor welke account: Spotnose wat voor achtergrond: Rivier, bos, kijk maar wat mooi is pose: Vrolijk, kop omhoog, van het leven genietend.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje wo 12 maa 2014 - 10:47 | |
| yeah een aanmelding af xD - Anouk:
- BO:
@Bo ik maak morgen of vandaag jouw anderen af ^^ EDID: nu staan er linkjes bij
Laatst aangepast door Constellationpaw op zo 16 maa 2014 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: tekening shopje wo 12 maa 2014 - 21:29 | |
| Merci~ I love them all!!!!! |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje do 13 maa 2014 - 18:44 | |
| Naam: Esmée voor welke account: Sixx Poes/Kater: Kater Vacht: Wit met een paar bruine vlekken (Zoals zijn fotootje ;D) Ogen: Groen wat voor achtergrond: Liefst iets met de maan pose: Naar de maan kijkend met een kleine glimlach als dat lukt (: |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje do 13 maa 2014 - 18:54 | |
| Naam: The devil inside voor welke account: Owyn Poes/Kater: Kater Vacht: Lang en grijs (hij heeft een rode halsband) Ogen:[/1] Licht, ijsblauw [i]wat voor achtergrond: Maakt niet uit ;3 pose: Wat voor jou het makkelijkst tekenen is n.n - Als je tijd en zin hebt, deze hoeven niet perse ;3:
Naam: Don't forget to love me voor welke account: Asha Poes/Kater: Poes Vacht: Licht grijs met een donker tabby patroon Ogen:[/1] Groenig [i]wat voor achtergrond: Maakt niet uitt pose: Wat voor jou het makkelijkst is ;3
Naam: Sing a simple melody voor welke account: Teemo Poes/Kater: Katertje Vacht: Zwart, halflang Ogen:[/1] Groen [i]wat voor achtergrond: Huis achtig? ;3 pose: Spelend? l3
Deze twee hoeven niet hoor als je geen tijd/zin hebt! ;3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: tekening shopje | |
| |
|
| |
|