|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| | | | Jûûl Und Irô 103
| |
| | | | 20
| |
| Onderwerp: Re: Dagboek ^^ ma 28 feb 2011 - 21:19 | |
| ---Lief dagboek--- Vandaag heb ik mijn rapport gekregen ^^ het was wel redelijk goed ! toen ben in naar de dokter geweest voor mijn spuit van baarmoederhalskankar ( pijn , ik heb echt een panische schrik van naalden !!! ) Morgen ga ik met school naar Tongeren ;D xx het word heel leuk want ik en mijn vriendinnen hebben ons bundeltje al ingevuld dus gaan we gewoon shoppen xP Orchidkit uit x |
| | | 105
| |
| Onderwerp: Re: Dagboek ^^ vr 18 maa 2011 - 14:09 | |
| Dear diary __________ 18-03-2011 __________ Vandaag heb ik een beugel gekregen, een blokjes. Het duurde lang het in zetten er van, het deed totaal geen pijn. Al doet het nu wel pijn. Leuk nu ben ik wel af van dat andere rot ding, een losse beugel. Van dat ding kreeg ik alleen maar blaren. Vandaag ga ik nog lekker naar de stad, krijg ik nieuwe kleren,'oor de rest word het vervelen, as alwaysz.. |
| | | 199
| |
| Onderwerp: Re: Dagboek ^^ vr 18 maa 2011 - 16:10 | |
| Dearest diary,
Mijn dag begon al als een hell: ruzie met moeder, omdat zij liever had dat ik alleen fietste inplaats an met Donna(BFF), What The Hell +_+. Toen ikke met Donna naar school fietsen, komt andere vriendin met een gezicht als de donder langs ons racen. Vervolgens ziet Donna twee andere vriendinnen en denkt: hmm, laat ik DAAR eens mee gaan fietsen en speert weg. Ikke dus helemaal in mijn uppie fietsen. Vreselijk loner. En dan km ik op school begint die vriendin die boos wegracete ineens tegen me uit te vallen, dat ging ong. zo:
Zij: Jezus! Je kan toch best met mij gaan fietsen Ik: Uhum? Ik zag je niet eens. Ik zag je alle... Zij: JA! JE ZAG ME! Ik: Nee, ik zag je alleen weg fietsen Zij: Dan had je toch achter me aan kunnen gaan? Ik: Nee, want je reed keihard weg! Zij: Ja, maar Donna zwaaide naar me, JIJ NIET! Ik: Ja, sorry voor mijn blind zijn -.-' Zij: En ik remde nog af omdat ik dacht dat jij en Donna naar me toe kwamen! Ik: Ja? O, ik en Donna fietsten anders achter Elisa en Loulou aan hoor! Zij: ... Ik: En als je dan zo graag naast me wou fietsen, waarom reed je dan keihard weg?! Zij: Dat deed ik niet!
Nou, zo dus -.-'
Bedankt voor je begrip Dairy! ~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~- Spoiler:
I got the music in me! ♪♫ |
| | | 151
| |
| Onderwerp: Re: Dagboek ^^ vr 18 maa 2011 - 21:00 | |
| Dear Dairy
Vandaag ben ik naar dee kapper geweest >.< ik heb nu ineens verschrikkelijk weing haar omdat die kapster mijn haar helemaal heeft uitgedund --" met al het haar dat op de grond viel kan je een heel kussen vullen , heb wel een hele nieuwe bles laten knippen ^^ lekker blitz ;D dat was het zo ongeveer denk ik !
Blacktail uit xx
|
| | | | Onderwerp: Re: Dagboek ^^ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |