{AG} Veel accounts! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{AG} Veel accounts!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Cinderfell
StarClan
{AG} Veel accounts! - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 15:35

Ik wil Wolfclaw c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aalyrah
Member
Sara
68
Actief

CAT'S PROFILE
Aalyrah
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:54

sure c: ik neem aan vanuit zijn oogpunt? zo ja, wat is ongeveer zijn karakter want dat is makkelijker schrijven :3
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 14:39

@Amy, sure, ik PM je!

@Sara, vanuit zijn oogpunt ja. En zijn karakter.. Ik heb nooit een uitgebreid karakter voor hem geschreven, maar ik kan je wel wat basis geven wat ik altijd al bij hem vond passen. Hij was altijd vrij dapper en erg snel, dat ik wat ik me het meest kan bedenken. Ondanks ik hem al zo lang heb heb ik er maar weinig mee gerpg't, dus een volledige karakter ontwikkeling heeft hij niet ondergaan, dat is aan jou de taak. Hij had alleen Tallstar (eerste WindClan leider) dood gevonden in het territorium, en zijn zus was Hollystar, die ook is overleden. (;
Edit; ohja, en hij is langhaar rood-tabby met groene ogen en iets groter dan gemiddeld.
Aalyrah
Member
Sara
68
Actief

CAT'S PROFILE
Aalyrah
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 16:34

okay ^^ je krijgt hem vanavond nog te zien :3
Timestorm
Member
Sara The Second!
55
Actief

CAT'S PROFILE
Timestorm
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 19:11

-sorry voor dp-
Tadaa, hier is ie:

Een grote rode tabby kater rende over de witte velden van het Windclan Terretorium, ookal was het een lange tijd geleden dat Hollystar, zijn zus, was overleden was deze waarheid nog als een pijnlijke doorn in zijn hart die niet weg kon. Zijn massieve poten lieten afdrukken in de sneeuw, wat al snel weer opvulde door het sneeuw dat vers uit de lucht viel. Zijn vacht was nu bijna helemaal witgesneeuwd wat de kater liet bibberen, aangezien het 'binnenste' sneeuw smolt en zijn vacht doorweekt maakte. Lionsoul huiverde eventjes en ging verder, eigenlijk wou hij gewoon wat gaan rennen maar de Clan zou alle verse prooi kunnen gebuiken. De tabby kater stak zijn neus in de licht en deed zijn mond open om deze te proeven, hopend naar een minium spoortje van welke prooi dan ook. Helaas zat er nu weinig geluk in, het enige wat er in de buurt te ruiken was waren de geuren van zijn Clanleden. Lionsoul besloot verder te zoeken en liep weg van zijn rustplaats, in een klein hoekje van zijn oog zag de tabby kater wat bewegen en meteen viel hij on de sluiphouding. Stap voor stap sloop de kater op het konijn af, maar het beestje had het veel te druk met een paar zaadjes dan op de gevaren van de wereld. Hij zette zich af met zijn stevige achterpoten, landde op het beestje en doodde hem met een krachtige beet. Goedkeurend knikte hij naar zijn vers gevangen prooi en begroef het konijn zodat die niet weg zou zijn als Lionsoul zo terugkwam om hem op te halen en naar het kamp te brengen.
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 14:11

Weet je wat? Ik vertrouw hem wel aan jou toe! Ik geloof dat als je actief bent en blijft, je hem prima kan onderhouden.
Ik stuur je zijn wachtwoord ~ c:
Lionsoul
Member
Sara
110

CAT'S PROFILE
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 14:21

Dankje c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {AG} Veel accounts!   {AG} Veel accounts! - Pagina 2 Icon_minitime

{AG} Veel accounts!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: