|
|
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:34 | |
| - Willowpaw. schreef:
- Heyo is er pleeeas iemand die (goed) een gif plaatje (maak ni uit welk, een toffe) kan plaatsen bij dit OS??
- Code:
-
[URL=https://imageshack.com/i/f2vngij][IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/542/vngi.jpg[/IMG][/URL] Ik zal even kijken *vliegt naar Gimp en bladert door de gif map* Zop back from riding en ready to post <3 Ik dacht dat ik even deze kleine jongen actief kon maken <3 |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:36 | |
| @Lizardkit, ik zou het erg tof vinden! ik pak zoizo wel degene die ik t tofste vind hoor! ik houd ze zeker bij en steek zoizo alles wat andere voor me maken bij mn os in een spoiler. Stuur maar via pw (met code) naar me door als het klaar is mischien best iets met blauw? of roze ofzo? Willowkit is een erg vroolijke kitten die altijd lacht en veel te optimistish is, altijd alles geloofd en direct iedereen te vriend maakt. Verzin maar iets tofs. @Flash, voor jouw tzelfde. probeer maar wat, wat je maar tof vind. Ik vind alles mooi. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:39 | |
| Wat vind je hiervan? |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:44 | |
| Ik moet Evenpaw echt actief gaan maken. |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:44 | |
| Ik vind het wel mooi. het past bij je AVA |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:45 | |
| Bunny, ben je nog op join. Me bezig? Zit nu op mob XD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:45 | |
| Bunny, ben je nog op join. Me bezig? Zit nu op mob XD |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:46 | |
| - Lightfur schreef:
- Als je dat leuk vind om te doen ^^
Ik ben wel heel nieuwsgierig! ik zou graag het resultaat zien! Wat had je in gedachte? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:48 | |
| - Cinderfell schreef:
- Bunny, ben je nog op join. Me bezig? Zit nu op mob XD
Nee, nu niet meer :3 Als je wil kan ik wel wat setjes maken voor de "camera" (geen beter benaming Xd) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:48 | |
| ehm... Sierlijke letters voor m'n naam,een kadertje rond,mijn ava er aan de zijkant er in het groot opzoals willowpaw en de rest verzin jij maar;wat jij mooi vind. |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:51 | |
| Okeej, mensen mag ik even jullie aandacht? Dankje voor het lezen ^^ Ik heb hulp nodig met het bedenken van een naam voor mijn forum *kijkt onschuldig naar alle forum-spam die ze vandaag heeft geplaatst* Het wordt een forum waar je fantasiedieren (denk aan een soort Pokémon of Neopets) kun adopteren en verzorgen. - (alweer) de complete uitleg tot nu toe (gekopieerd van Kickstart):
Ik heb een idee om een soort forum-based adoptables site te maken, waarbij je je diertje(s) verzorgd met behulp van een soort roleplay posts. Deze posts worden geplaatst in het topic van het desbetreffende dier, je mag ook in de topics van andermans diertjes posten om hen te helpen met het verzorgen van dat diertje.
.:Starten:. Als je start op het forum, mag je een dier uitkiezen (misschien dat ik weer Magic Pets ga gebruiken, maar dat weet ik nog niet zeker). Daarna moet je een geslacht kiezen voor het dier en hem/haar een naam geven (dit gebeurt allemaal via een soort aanmeldingspost in een topic). Daarna moet je een topic aanmaken in een bepaald subforum waar je een lijst van al je geadopteerde dieren bijhoud met een linkje naar hun "verzorgtopic" zodat jij (en anderen) niet door een hele lijst van topics hoeft te spitten om het juiste topic te vinden (áls het ooit super actief wordt en/of er een hele hoop verzorgtopics zijn).
.:Verzorgtopics:. In de eerste post van het verzorgtopic van een diertje moeten een aantal dingen vermeld staan. Onder deze dingen vallen een plaatje van het dier (dit kan gewoon een plaatje zijn dat bij de beschrijving van de soort op het forum staat, maar ook een zelfgemaakte tekening), de naam van het dier, het geslacht van het dier, het aantal punten dat het diertje verdiend heeft, de levensfase en de diersoort. Je mag zelf altijd nog dingen aan deze lijst toevoegen, bijvoorbeeld het karakter van het diertje of een soort stamboom.
.:Verzorgposts:. Het aantal verzorgposts in een verzorgtopic bepaald hoe snel het diertje groeit, want hoe vaker het verzorgt wordt, hoe sneller het een nieuwe levensfase bereikt. Het aantal posts voor een nieuwe levensfase hangt af van de diersoort. In verzorgposts mag je gewoon verzinnen wat het diertje doet en hoe het op jou reageert, hoewel je je wel aan het karakter van het diertje moet houden (als de eigenaar van het diertje een karakter heeft opgeschreven).
.:Punten:. Door het schrijven van verzorgposts krijg je punten (waar ik nog een naam voor moet verzinnen), met deze punten kun je nieuwe diertjes of spullen voor je diertjes kopen. Je kunt je diertjes ook verkopen aan andere leden om meer van deze punten te verdienen. Misschien dat ik soms wedstrijden op het forum organiseer waarbij je onder andere deze punten kunt verdienen.
.:Breeden:. Als een diertje de levensfase Volwassen heeft bereikt, is het mogelijk om deze te breeden met een dier van het andere geslacht. Dit andere dier kan van jezelf zijn, maar ook van iemand anders. Als je twee diertjes wil breeden, moet één van de eigenaren van het koppel een berichtje sturen naar een admin met daarin de namen, geslachten, diersoorten en wie de eigenaar is van de dieren. Als dit berichtje verstuurd is, zal de admin zo snel als het hem/haar uitkomt een PM terugsturen met de uitkomst van het "nestje". Deze PM bevat de gegevens van de jonge dieren (diersoort, geslacht en eventuele bijzonderheden). Hybrids krijgen is zeer waarschijnlijk niet mogelijk op het forum.
Als iemand een originele, leuke naam heeft, roept u maar! ^w^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:54 | |
| - Dyingblack schreef:
- Cinderfell schreef:
- Bunny, ben je nog op join. Me bezig? Zit nu op mob XD
Nee, nu niet meer :3 Als je wil kan ik wel wat setjes maken voor de "camera" (geen beter benaming Xd) Sure als je wult c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:54 | |
| Pedalen heb ik al gezegd, niet? Euh... Peterania! euh.. Pet-gemini euh.. Iets met pet?
@AA: oh, ik moet bijna gaan :c Kan nog 5 minuutjes online blijven ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:57 | |
| misschien pettinia, petti-mania, petsom |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 20:58 | |
| Willowpaw, Sorry dat het randje gedeeltelijk is weggevallen... x$ Ik kan er morgen wel een nieuwe rand rond zetten? Dit heb ik; |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 21:01 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 21:01 | |
| |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 21:04 | |
| Ik wil een nieuw acc D: Maar heb mezelf beloofd geen meer te maken...
Eerst Ezo en Indi weer actief krijgen <33 So who want to help? |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 21:06 | |
| Ik moet lachen als ik het topic tussen Tall en Cherry lees xD He found his soul mate :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 21:07 | |
| Wie wilt met mij een topic maken?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|