|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 18:11 | |
| Booo!!! I've missed you Since I can't text/stalk you any longer D:
Jup ik ben echt zielig zonder gsm, nou ja zonder sms'en dan, gsm's in overvloed xd
Bo; u want a topic with Slender ? *puppy-eyes* Linn; idd goeie theorie xD mocht het van mij afhangen ging het in nog geen jaren gebeuren ;p |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 18:16 | |
| tail [] face [] moon [] bourne <3[] knight <3[1] dog <3[] step [3] age [1] sun [] bone [] thief [] truth [] last [] promise [1] |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 18:28 | |
| Did I already mention that Smoke dislikes strangers?:'D |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 18:37 | |
| @Babs; Straw krijgt het nog moeilijk met day >D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 18:38 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Booo!!! I've missed you
Since I can't text/stalk you any longer D:
Jup ik ben echt zielig zonder gsm, nou ja zonder sms'en dan, gsm's in overvloed xd
Bo; u want a topic with Slender ? *puppy-eyes* Linn; idd goeie theorie xD mocht het van mij afhangen ging het in nog geen jaren gebeuren ;p Yeah... Nu ben ik even stalkvrij xD Tot je je gsm terug kan gebruiken xD& Sure, wie maakt? Oh en het zal met Dimkit, Lakepaw of Mazelock moeten zijn, want ik wil niet teveel posts met Never ;3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 18:43 | |
| Everyone is talking about Soofs birthday. I think people forgot mine - Forever Alone:
|
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:03 | |
| Arme Quinty *hugs you plat* xd
Bo, wacht maar, ben al bezig met die 'nieuwe' gsm, nou moet 'ie alleen nog maar willen mee werken ;s Is goed trouwens, Lavender x Maze ? Moet me niet teveel topics met Slender op m'n hals halen xd
*Vloekt* sorry dit moest er uit, die gsm... |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:13 | |
| iemand foto's van een wit met orange vlekken kat(kitten) |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:19 | |
| Zop mijn werk zit er weer op. Bo heeft weer een stalker ;p *Met een erg moeilijke gsm om mee te werken ;p * |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:19 | |
| - Icyrose schreef:
- Everyone is talking about Soofs birthday. I think people forgot mine
- Forever Alone:
We would never do that. ): |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:21 | |
| @Gen: *zucht* MAAR MIJN GSM LIGT NOG BENEDEN *Vliegt weg* |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:23 | |
| - Littlestream schreef:
- Icyrose schreef:
- Everyone is talking about Soofs birthday. I think people forgot mine
- Forever Alone:
We would never do that. ): +1 :c |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:27 | |
| Straks (om half elf -fluit-) Secretariat zien. <3 I invited my mom to watch with me, and if she won't, I will maker her >D Maar voor nu mijn lang verwachtte posts even maken. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 19:37 | |
| Bo, ben nog een nieuw schema voor Loki ah maken ^^ Wekelijkse controle is iets te weinig, dus mag ik nu lekker voor elke dag een schema maken xd
En nu maar hopen nu dat die muziek uit de intro weg is, ik eindelijk wel weer m'n forum kan openen met m'n ipod ;p *crossed fingers* |
|
| |
Daan 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 20:04 | |
| - Mockingjay schreef:
- Straks (om half elf -fluit-) Secretariat zien. <3
I invited my mom to watch with me, and if she won't, I will maker her >D Maar voor nu mijn lang verwachtte posts even maken. xD Komt die op tv? |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 20:05 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 20:11 | |
| - Maplejuice schreef:
- Mockingjay schreef:
I invited my mom to watch with me, and if she won't, I will maker her >D Maar voor nu mijn lang verwachtte posts even maken. xD Komt die op tv? Ja, op vier. Of, in België toch. :3 Ik ga Destiny proberen vrijheids dressuur aan te leren, wish me luck. xD |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 20:13 | |
| - Wolftail schreef:
- Maplejuice schreef:
- Mockingjay schreef:
I invited my mom to watch with me, and if she won't, I will maker her >D Maar voor nu mijn lang verwachtte posts even maken. xD Komt die op tv? Ja, op vier. Of, in België toch. :3 Ik ga Destiny proberen vrijheids dressuur aan te leren, wish me luck. xD Hopelijk ook in NL :'D @Babs, :3 |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 20:23 | |
| Zou ik Daykit gewoon nooit leren praten? Hmm.. Moeilijke keuze...
Wie stemt voor leren praten, en wie voor stom zijn? Xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|