|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 14:33 | |
| Marieke… xD Dat doet mijn hond ook wel eens
Assie, dankje :'D
Topic Slender x Tall? |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 14:42 | |
| YW ^^ Is goed...
Ik maak wel ff, kan niet beloven dat het een goeie zal zijn, lijk best veel irritatie te hebben ad lichtinval hier 0.0
Bij ons is het trouwens omgekeerd, de katten zijn hartstikke bang van het konijn, en het konijn daagt de katten juist uit. Maar de katten zijn zelfs bang voor Loki hoor, hoewel ze toch durven in zijn buurt te komen zolang hij blijft stilzitten xD En dat zegt heel wat als de katten hartstikke bang zijn van een spin van 5-6 cm groot xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 14:44 | |
| Onze kat zit graag in de bomen en vind het leuk om een mini(letterlijk minni)boompje aan te vallen XD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 14:47 | |
| Gosh, *ziet de katten m'n bonsai aanvallen* Neen dit zou ik toch echt niet toestaan... Ik houdt veel van m'n dieren/katten, maar om ze m'n kleintje(bonsai) te laten aanvallen gaat toch te ver xD
Hmm nog es nadenken voor een toekomstige naam voor slender terwijl ik brainstorm achter inspi ;s |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 14:48 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Gosh, *ziet de katten m'n bonsai aanvallen*
Neen dit zou ik toch echt niet toestaan... Ik houdt veel van m'n dieren/katten, maar om ze m'n kleintje(bonsai) te laten aanvallen gaat toch te ver xD
Hmm nog es nadenken voor een toekomstige naam voor slender terwijl ik brainstorm achter inspi ;s xD Maak er desnoods maar een chill topic van met lekker snelle posts, dat post altijd makkelijker~ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 14:52 | |
| That's true Maar prob is dat ik zelden (voor mijn gevoel dan) korte posts maak ;s Of het zijn lange maar flutterige posts ;s
Gosh die mashups met ID zijn goed |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:01 | |
| I really like Tall's new signature <3 Waar moet ik eigenlijk nog posten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:03 | |
| ^^ Lis, thanx *bloos bloos* Post anders in een van Tall's open topics *puppyeyes*
Assie, doe maar gewn wat, ik reageer anywyas xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:12 | |
| Done ^^ 'ie staat bij de nursery En ik zei het, ik kan gewoon geen korte maken :shame:
Anyway ik ben weer brainstormen.. Iem die trouwens een playstation magazine in de buurt heeft liggen ? Meestal staan daar wel goeie namen tussen xD |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:14 | |
| Yey, skivakantie was echt super tof. Ik ben maar negen keer gevallen *kijkt fluitend weg* -- Wie wil er een topicje met deze hysterische meid? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:18 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Done ^^ 'ie staat bij de nursery
En ik zei het, ik kan gewoon geen korte maken :shame:
Anyway ik ben weer brainstormen.. Iem die trouwens een playstation magazine in de buurt heeft liggen ? Meestal staan daar wel goeie namen tussen xD *Is eindelijk klaar met post doorlezen* Kidding xD Ik heb ook gepost, maar geen playstation magazine hier^^ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:25 | |
| - Mothkit schreef:
- Yey, skivakantie was echt super tof. Ik ben maar negen keer gevallen *kijkt fluitend weg*
-- Wie wil er een topicje met deze hysterische meid? *steekt hand op* Ik wil met Daykit >D Wil jij maken? Ik moet nu gaan :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:26 | |
| xD *Gaat ook maar es een half uur ad slag om door te lezen xd no just kidding...
*Someone's ignoring me here ;s* klein mrmel |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:34 | |
| - Slenderpaw schreef:
- xD
*Gaat ook maar es een half uur ad slag om door te lezen xd no just kidding...
*Someone's ignoring me here ;s* klein mrmel Wie? Me? I ain't ignoring anyone bro ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:36 | |
| Nehe m'n kat... Zat ze zojuist met haar rug naar me, en weigerde ze echt om 'der kop om te draaien en me aan te kijken xD
God, m'n ouders zijn zo bezig met zo'n urgh... onderwerp tegen m'n broer, en helaas moet ik het ook aan horen ;s |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:37 | |
| Haha, dit AOT topic is het 16000e topic van Warrior Cats! Jeez, dat is echt heel veel! xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:40 | |
| Maartje… Dat is indd veel! We are awesome!! *highfive to anyone who wants it!*
Assie.. Mijn kat doet dat ook altijd! Echt zo van 'ik ben te goed voor jou' xD Ik vraag me trouwens af of ik wil weten wat dat urgh onderwerp is, maar sterkte anyways ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:47 | |
| Idd wel veel 0.0
En gelukkig is het over, het ging zo'n beetje over de bloemetjes en de bijtjes, maar wat erger is, ze lachten er dan nog mee, veel erger dan dat ze het op een serieuze manier zouden zeggen ;s
Eig zou ik een nieuw setje voor Spider en evt. Slender willen, maar van die laatste ben ik nog zo zeker niet, vind de animatie gewoon niet leuk meer... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:49 | |
| - Slenderpaw schreef:
- Idd wel veel 0.0
En gelukkig is het over, het ging zo'n beetje over de bloemetjes en de bijtjes, maar wat erger is, ze lachten er dan nog mee, veel erger dan dat ze het op een serieuze manier zouden zeggen ;s
Eig zou ik een nieuw setje voor Spider en evt. Slender willen, maar van die laatste ben ik nog zo zeker niet, vind de animatie gewoon niet leuk meer... Slender is wel erg schattig, en maar goed dat je ouders gestopt zijn xD Ik ben slecht in dat soort gesprekken~ Ik heb trouwens korter gepost ;D |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 maa 2014 - 15:52 | |
| @Daykit; komt voor de bakker @Maartje; Wowie, lekker groot getal. @Emma; *highfive* -- Net een busreis van 15 uur gehad, dus sorry voor de gestoordheid peepz xP |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|