53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Namen for story za 8 maa 2014 - 11:10 | |
| everstar you can help mistfang he is searching names to |
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Namen for story za 8 maa 2014 - 11:20 | |
| - Springleaf schreef:
- (Voor als de bloodclan terug keert)
Naam: Deathstar Clan: Bloodclan Rang: Clanleader Karakter: Hij is snel geprikkeld maar als hij de clan leidt luistert hij goed naar de andere katten. Uiterlijk: Hij is geheel bruin maar bij zijn ogen heeft hij onnatuurlijke rode vlekken. Extra: Ik hoop voor je dat je boek een leuk boek wordt. Mag ik een kleine note geven? c: BloodClan werkt niet met dezelfde rangensysteem als de normale Clans. Dus hebben geen -star of -paw of -kit achter hun naam ;D Ze hebben Rogue namen, en geen Clannamen :3 *flies away* |
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Namen for story za 8 maa 2014 - 12:04 | |
| Dankje ik zal het aanpassen. |
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Namen for story za 8 maa 2014 - 12:20 | |
| Thanks,ben al een stukje begonnen(flut introtje XD)
@Everstar,iedereen is vrij zoveel mogelijk aan te melden(lekker handig ook,moet ik zelf niet naar namen zoeken XD) |
|
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Namen for story zo 9 maa 2014 - 10:36 | |
| Naam: Mistletoepaw (-berry) Clan: WindClan Rang: Apprentice Karakter: Ze lijkt heel lief, maar eigenlijk is ze een enorm kreng. Ze is heel onaardig tegen de meeste katten, inclusief haar mentor. Uiterlijk: Een kleine, sneeuwwitte poes met geelgroene ogen Extra: -
Naam: Brimstone Clan: ShadowClan Rang: Elder Karakter: Brimstone was een hele sterke warrior en die kracht heeft hij nog steeds. Over het algemeen is hij stil en afstandelijk, maar soms kan hij opeens heel opvliegend zijn, wat er in combinatie met zijn kracht voor zorgt dat veel katten, vooral kittens en apprentices, eigenlijk een beetje bang voor hem zijn. Uiterlijk: Een donkergrijze kater met gele ogen. Hij heeft veel littekens en zijn oren zijn erg gerafeld. Extra: -
|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Namen for story zo 9 maa 2014 - 13:26 | |
| Hier is een stukje,flut intro ik weet het XD: - Intro::
Otterstar,Spottedstar,Brokenstar en Dragonstar stonden op de grote rots bij Fourtrees. "Brokenstar, de RiverClan eist dat de Sunningrocks terug van ons is!",RiverClan katten begonen instemmend mee te roepen. "Nooit! De Sunningrocks zijn al generaties lang van de ThunderClan!"Blies de oranje poes. "De RiverClan zal strijden voor de sunningrocks!"Galmde de zware stem van de RiverClan leader over de vlakte. Otterstar trad naar voor. "Laten we nu geen ruzie maken,anders is de gathering ten einde!" Alle katten keken naar de lucht,een donkere wolk dreef richting de maan. "De ShadowClan heeft een nieuwe Deputy, namelijk Moonleaf." De ShadowClan leader vertelden dat er een paar nieuwe apprentice en kittens waren en dat ze blij waren met de nieuwe warrior's. De WindClan leader nam de plek van de ShadowClan leader over. "Onze Deputy Skymask is gedood door een das. De Clan rouwt erg om hem en Owlflight zal zijn taken over nemen als nieuwe Deputy."Melde de WindClan leader. Ze deelde ook de gewone nieuws mee dat de apprentice vorderde in hun training. Brokestar melde dat Squirrelflight,hun Deputy hersteld was van White Cough. De RiverClan leader deekde dat hun Deputy Spotlight tweebenen in hun terratorium had gezien maar dat ze voor geen enkele Clan gevaar dreigde.
|
|
| Onderwerp: Re: Namen for story | |
| |
|