|
| Girl power! [Little storyline] | |
| Amy 92
| |
| Onderwerp: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:19 | |
| Welkom bij mijn zoektopicje voor een soort verhaallijntje wat ik zojuist heb bedacht. Ik kwam dus tot het idee om een soort groepje kittens te maken, en ja, girls onder elkaar! Pearkit zal hier een van zijn, en echt een leider hebben ze niet. Het is gewoon een vriendenclubje van wat vrolijke, vriendelijke kittens (females) uit de WindClan. Ze zullen samen opgroeien en misschien word het wel een vriendschap tot de dood, maar er zullen natuurlijk altijd leuke plottwists kunnen komen. De kittens zullen elkaar dus al leren kennen als kitten! Ik zoek ongeveer 3 kittens, die dus samen met mijn Pearkit dit groepje gaan komen! Ik hoef geen lijstje, maar vertel om welke kitten het gaat, en een korte samenvatting (eventueel in steekwoorden) wat het karakter van die kit is!
xx Daan |
| | | Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:31 | |
| Ik zou het wel leuk vinden alleen moet ik nog kijken of Skykit dan al is geboren. (naam verandert misschien) |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:42 | |
| echt iets voor Icekit^^ moet ik een aanmelding voor d'r maken? want die zal waarschijnlijk nogal op haar kitten aanmelding lijken^^ |
| | | Amy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:42 | |
| Ik wil ook wel,kans is groot dat het een nieuw accje word,of ik moet Featherkit bij de Windclan aanmelden. |
| | | ~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:51 | |
| Ik heb Willowkit wel, mijn meestgebruikte en actiefste accountje. Ze word wel bij de volgende ceremonie Aprenitce :/ kan dit veel kwaad? Ze is erg klein voor haar leeftijd, niet veel groter dan een 3maanen oude kitten. De meesten denken dat ze nog maar een klein bolletje kitten is van een maan of twee. --komt nog wat Willowkit Karakter: - Altijd, maar ook àltijd blij.- glimlacht altijd, ook als je haar uitscheld of tegen haar begint te schreeuwen enzo.- veel te sympantistish (of hoe heet het? lijkt op "sympatiek")- naïf- doorzetter
- gek op zingen, heeft ook een erg mooie heldere-zoete-twinkelende stem.
- houdt voor haar vriendinnen/vrienden, en zal hen altijd trouw blijven.- beetje een "stoute" meid omdat ze wel een andere ambeteerd, vragen stelt en het kamp dreigt uit te glippen of een warrior op te houden. Familie:- Stonerain = pleegmama; maar Willowkit denkt dat ze haar echte mama is.al goede vrienden met:
- Carrotkit! tot grote ergernis gebracht:- Dyingpaw O:)Bouw: klein, smal, schattig, lichtRang: Bijna apprentice
Laatst aangepast door Willowkit op do 6 maa 2014 - 21:41; in totaal 10 keer bewerkt |
| | | Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:53 | |
| Name:: Gullkit - paw - ? Age:: 1 Moon Inside:: Gull is een erg opschepperig katje. Ookal kan ze nog niet zoveel, toch zal ze tonen dat ze al veel kan. Maar dit zal ze niet op een directe manier doen, nee, ze zal dit erg subtiel en langzaam duidelijk maken. Ze staat ook graag in het midden van de belangstelling en geniet ervan als katten naar haar kijken. Het kan haar bar weinig schelen of het positieve of negatieve aandacht is, ze heeft er gewoon nodig. Hierdoor zal ze soms vrienden worden met katten die hoger staan in rang. Zo zal ze vaak Everstar en Lionroar vragen stellen. Ook Brindlepool en Sparrowpaw komen niet van haar 'liefdadigheidsdaden' af. Wat ze doet is de katten aan de praat krijgen en ze constant complimentjes geven. Zo kan ze later duidelijk maken aan andere katten wie hier nu wel de beste is. Katten die dan ook een rang lager hebben dan haar worden als vuil bekeken. Niet hoog in rang, dan ben je nutteloos. Hierdoor heeft ze zelf ook een drang om hoog te presteren. Hierdoor zal ze soms ook met andere kits zitten roddelen over bepaalde katten en natuurlijk, haarzelf. --- RL Naam:: Bo-2- Motivatie:: Ik vind het echt iets voor Gull. En nu ik haar heb overgenomen wil ik haar wat actief krijgen. ^^ Bekenste acc:: Nevermind ~ |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] do 6 maa 2014 - 20:58 | |
| Hey peepz, er is 1 probleempje, Pearkit word al Apprentice, soo.. x'p |
| | | Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] ma 10 maa 2014 - 16:34 | |
| Jammer, ik wou net voorstellen dat Squirrelkit* af en toe bij het groepje betrokken zou raken.. |
| | | | Onderwerp: Re: Girl power! [Little storyline] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |