Girl power! [Little storyline]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Girl power! [Little storyline]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pearleaf
Member
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
Amy
92

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Pearleaf
BerichtOnderwerp: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:19

Welkom bij mijn zoektopicje voor een soort verhaallijntje wat ik zojuist heb bedacht. Ik kwam dus tot het idee om een soort groepje kittens te maken, en ja, girls onder elkaar! Pearkit zal hier een van zijn, en echt een leider hebben ze niet. Het is gewoon een vriendenclubje van wat vrolijke, vriendelijke kittens (females) uit de WindClan. Ze zullen samen opgroeien en misschien word het wel een vriendschap tot de dood, maar er zullen natuurlijk altijd leuke plottwists kunnen komen. De kittens zullen elkaar dus al leren kennen als kitten! Ik zoek ongeveer 3 kittens, die dus samen met mijn Pearkit dit groepje gaan komen! Ik hoef geen lijstje, maar vertel om welke kitten het gaat, en een korte samenvatting (eventueel in steekwoorden) wat het karakter van die kit is!

xx Daan
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:31

Ik zou het wel leuk vinden alleen moet ik nog kijken of Skykit dan al is geboren. (naam verandert misschien)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wagpaw
Member
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Wagpaw
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:42

echt iets voor Icekit^^
moet ik een aanmelding voor d'r maken? want die zal waarschijnlijk nogal op haar kitten aanmelding lijken^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Quickpaw.
Member
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
Amy
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Quickpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:42

Ik wil ook wel,kans is groot dat het een nieuw accje word,of ik moet Featherkit bij de Windclan aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:51

Ik heb Willowkit wel, mijn meestgebruikte en actiefste accountje. Ze word wel bij de volgende ceremonie Aprenitce :/ kan dit veel kwaad? Ze is erg klein voor haar leeftijd, niet veel groter dan een 3maanen oude kitten. De meesten denken dat ze nog maar een klein bolletje kitten is van een maan of twee.

--komt nog wat



Willowkit


Karakter:
-Altijd, maar ook àltijd blij.
-glimlacht altijd, ook als je haar uitscheld of tegen haar begint te schreeuwen enzo.
-veel te sympantistish (of hoe heet het? lijkt op "sympatiek")
-naïf
-doorzetter
-gek op zingen, heeft ook een erg mooie heldere-zoete-twinkelende stem.
-houdt voor haar vriendinnen/vrienden, en zal hen altijd trouw blijven.
-beetje een "stoute" meid omdat ze wel een andere ambeteerd, vragen stelt en het kamp dreigt uit te glippen of een warrior op te houden.
Familie:
-Stonerain = pleegmama; maar Willowkit denkt dat ze haar echte mama is.
al goede vrienden met:
-Carrotkit!
tot grote ergernis gebracht:
-Dyingpaw O:)
Bouw: klein, smal, schattig, licht
Rang: Bijna apprentice




Laatst aangepast door Willowkit op do 6 maa 2014 - 21:41; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Girl power! [Little storyline] Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:53

Name:: Gullkit - paw - ?
Age:: 1 Moon
Inside:: Gull is een erg opschepperig katje. Ookal kan ze nog niet zoveel, toch zal ze tonen dat ze al veel kan. Maar dit zal ze niet op een directe manier doen, nee, ze zal dit erg subtiel en langzaam duidelijk maken. Ze staat ook graag in het midden van de belangstelling en geniet ervan als katten naar haar kijken. Het kan haar bar weinig schelen of het positieve of negatieve aandacht is, ze heeft er gewoon nodig. Hierdoor zal ze soms vrienden worden met katten die hoger staan in rang. Zo zal ze vaak Everstar en Lionroar vragen stellen. Ook Brindlepool en Sparrowpaw komen niet van haar 'liefdadigheidsdaden' af. Wat ze doet is de katten aan de praat krijgen en ze constant complimentjes geven. Zo kan ze later duidelijk maken aan andere katten wie hier nu wel de beste is. Katten die dan ook een rang lager hebben dan haar worden als vuil bekeken. Niet hoog in rang, dan ben je nutteloos. Hierdoor heeft ze zelf ook een drang om hoog te presteren. Hierdoor zal ze soms ook met andere kits zitten roddelen over bepaalde katten en natuurlijk, haarzelf.
---
RL Naam:: Bo-2-
Motivatie:: Ik vind het echt iets voor Gull. En nu ik haar heb overgenomen wil ik haar wat actief krijgen. ^^
Bekenste acc:: Nevermind ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 20:58

Hey peepz, er is 1 probleempje, Pearkit word al Apprentice, soo.. x'p
Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
Girl power! [Little storyline] DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitimema 10 maa 2014 - 16:34

Jammer, ik wou net voorstellen dat Squirrelkit* af en toe bij het groepje betrokken zou raken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Girl power! [Little storyline]   Girl power! [Little storyline] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Girl power! [Little storyline]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: