» Driving Me Insane - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

» Driving Me Insane

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Dustrise
Member
» Driving Me Insane  - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 11:34

Bedankt voor de aanmeldingen!
Als je nog een aanmelding aan het maken bent, wees dan snel, want vanavond om acht uur ga ik kiezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
» Driving Me Insane  - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 13:16

» Driving Me Insane  - Pagina 2 Zvbgvq
»General
Name|| Liondance
Age|| 12 Moons
Gender|| Tom-Cat
Oriëntation|| Hetero-Sexual
Clan|| Riverclan
Rank|| Warrior

»Appreance
Fur Lenght|| Half-Long
Fur Color|| Black and White
Fur Pattern|| Wit met zwarte vlekken
Build|| Lion is een redelijk grote en sterke kater, met voor de ret normale afmetingen.
Eyes|| Brown
Nose|| Black
Pawpads|| Black
Breed|| Mix
Discription|| Lion is een redelijk grote zwart-witte kater. Zijn vacht is halflang, zwart met wit en redelijk warm. Hij heeft vrij rede schouders, en warme bruine ogen. Zijn neus en pootkussentjes zijn zwart.

»Inside
Keywords|| [Charmant][Vrolijk][Onwetend][Energiek][Romantisch][Onvolwassen]
Likes|| Vrijheid, kittens, zonnig weer
Dislikes|| Twolegs, saaie Warriors, kou
Hates|| Gevangen zijn
Inner|| Lion is een jonge en vrolijke kater. Hij geniet van het leven en zit altijd vol van energie. Wel is wat onvolwassen; soms doet hij dingen die hij beter niet zou kunnen doen. Hij wilt van alles uitproberen en is soms erg roekeloos. Ook is hij zeker een charmante kater waar al veel poezen voor gevallen zijn. Hij is erg romantisch en een echte expert op het gebied van liefde. Soms gebruikt hij andere katten als hij bijvoorbeeld iets wilt hebben. Hij kan er niet tegen alshuj zijn zin niet krijg. Gelukkig voor hem krijgt hij die wel meestal. Hij heeft een zwak voor kitten en kan er slecht tegen als het koud is.

»History
Lionkit is geboren in een redelijk groot nest. Zijn ouders waren nog jong en wisten niet goed wat ze aan moesten met zo veel kittens. Uiteindelijk besloten ze dat het beter was om de oudste en de jongste kitten van het nest te verzorgen, die het schattigst en het sterkst waren. Één voor één stierven de 3 broertjes en zusje van Lion, die net als hem compleet genegeerd werden. Uiteindelijk leefden alleen Lion en de oudste en de jongste uit het nest nog. Een Queen uit de Nursey merkte wat er aan de hand was en besloot Lion op te nemen in haar nest. Nu had Lion één pleegzusje en zij en Lion waren al snel bevriend. Toch kon de kleine Lion, die toen al de leeftijd had dat hij de dingen die om hem heen gebeurden begreep, zijn ouders niet vergeten. Toen Lion 6 manen oud was werd hij Apprentice. Een tijdje later stierven beide zijn echte ouders en zijn echte zusje aan groenhoest. Ook zijn pleegzusje werd een slachtoffer van de ziekte. Lionpaw was er kapot van. Hij wilde niet meer eten en ontwikkelde en enorme haat jegens zijn, nog levende, oudere broer. Op een dag ging hij jagen in het territorium, en zag hij zijn broer. Lion besloot hem te volgen, maar dat niet te laten merken. Na een tijdje kwamen de Apprentices een das tegen. Lion sprong tevoorschijn, maar het was al te laat. De das had zijn broer ernstig verwond en rende nu snel weg. Huilend ging Lion naast zijn broer zitten. Ondanks alles hield Lion toch van hem. "Lion", Wist zijn broer nog te zeggen. "Het spijt.. m-me... Maak er nog wat van, oke? Voor.. M-m-ij..", waren zijn laatste woorden. Lion beloofde het hem en veranderde zo in de kat die hij nu is. Hij was snel geprikkeld als je over zijn familie begon, maar voor de rest probeerde hij alles te vergeten. En dat lukte. De volgende ceremonie werd hij Liondance; Warrior van de Riverclan.

»Me
Name|| Dieuw
Age|| Bijna 13
Gender|| Female
RPG Experiance|| Zo'n 2,5 jaar
Motivation|| Ten eerste moet ik even zeggen dat ik dit echt een geweldige verhaallijn vind. Het is goed uitgedacht, en het lijkt me erg leuk om er aan mee te doen. Ik ben sowieso fan van verhaallijnen, alleen heb ik altijd het probleem dat k na de storyline met het account blijf zitten, en dat is hier gewoon opgelost. Verder lijkt het me leuk om met Lion te RP'en, en heb ik nu al inspi om met hem te posten. Succes iedereen~!

Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 18:07

Jullie hebben nog twee uur de tijd om je aanmelden af te maken/te posten voordat ik ga kiezen~!
Willowpaw'
Member
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 18:14

Mijn aanmelding is af^^
Jaytail
Member
» Driving Me Insane  - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 20:22

Liiiiin, het spijt me maar ik heb mn aanmelding niet kunnen afmaken ipv een drukke dag. Ik probeer het wel vanavond af te maken als dat van jou mag?
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 20:27

Bo: Oké, begrijpelijk :'D Als je hem vanavond af wilt maken dan zal ik nog wel evne wachten met het kiezen van de siblings~!
--
Voordat ik jullie mijn keuze vertel, wil ik even nog iets zeggen. Ik vond alle aanmeldingen mooi en ik ga dus echt niet kiezen op de mensen die erachter zitten; ik heb puur gekozen voor de karakters waarvan ik denk dat ze het beste bij het 'karakter' dat ik zelf in mijn hoofd had passen. Voor de mensen die niet gekozen zijn, treur niet, jullie kunnen je nog steeds aanmelden voor kater 1, 2 & 3 en poes 1! Ook heb ik later een patrouille katten nodig, die ik dan pas ga zoeken, dus er zijn genoeg rollen die ik kan verdelen! Nu over naar mijn keuzes. Siblings komen dan nog~

Vader
Kip met Crushingrhythm

Moeder
Wazoula met Dancingwisp

Wazoula & Kip; Ik weet niet precies of Dancing meteen zwanger de RPG in kan stappen, of dat het echt moet dat ze eerst een topic hebben waarin ze zwanger raakt, maar als dit niet hoeft mag Waz van mijn part het geboorte topic aanmaken~
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 21:58

Name; Shadekit
Future names; -
Clan; RiverClan
Age; Unborn
Relationship with Smokekit; Brother

Appearance

Fur; short
color; Black
Eye color; Green
Scars; None
Build; Not that strong.

Inside

Likes; Being the best ~ Pretending ~ Siblings & Friends
Dislikes; Showing real feelings ~ Bullys
Full Character; Shadekit is een kater die niet graag zijn echte 'ik' laat zien. Hij doet zich groot en stoer voor, maar eigenlijk is het een softie. Hij is snel gekwetst, maar laat het gewoon niet zien. Hij houd ook erg van rijmen, maar wilt niet als een watje overkomen waardoor hij gepest zou worden. Want daar is hij het bangst voor, gepest worden om wie hij is. Als hij alleen is rijmt hij ook, dan is hij zichzelf. Maar bij andere kittens is hij de ongevreesde, stoere kitten die iedereen kent.

Me, Myself and I

Name; Bo
Leeftijd; 14 Jaar
RPG-ervaring; 2+ jaar
Motivatie; Ik vind de verhaallijn super cool, het is leuk uitgewerkt. Verder ik wou al tijden een zwart katje, maar wist dat ik het eigenlijk nooit helemaal vol kan houden tot warrior. En met dit komt het voor mij goed uit, want je maakt alleen de kittentijd door, een van de leukste tijden :3

Extra

» Driving Me Insane  - Pagina 2 Ava18
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/ava18.png
» Driving Me Insane  - Pagina 2 Os17
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/os17.png
» Driving Me Insane  - Pagina 2 Os_211
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/os_211.png
Lightninghowl
Member
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 22:27

Man wat haat ik het om te kiezen tussen jullie. De aanmeldingen waren prachtig maar ik heb toch uiteindelijk gewoon mijn hartje gevolgd en de karakters gekozen die wederom het meeste lijken op mijn beeld van ze.

Siblings
Bo-Nevermind- met Corekit
Bo-Jaytail- met Shadekit

Ik wou dat ik meer kon kiezen, maar helaas gaat dat niet aangezien het nestje dan te veel gaat worden voor een poes die nog zo jong is :c Sorry.

Voor Bo&Bo: Wat vinden jullie van deze volgorde? Smokekit - Corekit - Shadekit
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 22:31

Yay <3 Thanks Linn <3
Ik zal hem zo snel mogelijk aanmaken EEN BO NESTJE OMG x'D
En ik vind het goed :3
Mazelock
Member
» Driving Me Insane  - Pagina 2 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 22:39

Tx Linn ^^ Ik zal Core zo snel mogelijk aanamken OMG BO +1 xD
En de volgorde is goed voor mij ^^
Moonkit*
Member
Kip
35
Actief

CAT'S PROFILE
Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 22:52

Yeah =D heel erg bedankt voor het kiezen! ^^ zit nu op mijn tablet, maar morgen maak ik hem aan! ^^
Dancingwisp
Member
Miss Farron
46
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingwisp
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 22:53

Kip, ik had je even op Jinx een PM gestuurd over hoe we het gaan aanpakken. Dus dan weet je dat ^^
Moonkit*
Member
Kip
35
Actief

CAT'S PROFILE
Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 22:55

Oh oke, ik ga kijken =) thx
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 7:44

Kip? Wanneer maak je Crushingrhythm aan? Ik wil wel zo snel mogelijk al beginnen namelijk c:
Smokekit.
Member
4
Actief

CAT'S PROFILE
Smokekit.
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:50

Voor de spelers van de kittens die het misschien nog niet hadden gezien, maar de verhaallijn is dus gestart met Crushingrhythm en Dancingwisp die elkaar ontmoeten~!
het topic kun je hier vinden, als je zin hebt om dat te volgen:
https://www.warriorcatsnl.com/t16354-it-s-a-thing-i-ll-never-get-rid-ofdancingwisp#383970
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:41

Ik wil even vragen hoe ver we nu ongeveer zijn, aangezien we nu bijna een maand verder zijn, maar pas een paar posts in het topic tussen dancing en crushing zijn geplaatst.
Dustrise
Member
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 8:51

Ik heb besloten om de aanmeldingen voor moeder en vader alweer te openen.
Zouden Bo & Bo zich nog even willen melden of ze nog mee willen doen als de siblings?
Leafbreeze
Member
» Driving Me Insane  - Pagina 2 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 12:45

Ik doe nog mee~!
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 15:51

Zou ik me gwn weer kunnen aanmelden met Lion? Zijn uiterlijk wort dan wel nog aangepast ;3
Nevermind
Member
» Driving Me Insane  - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 17:20

Ik wil hier sowieso verder mee gaan ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: » Driving Me Insane    » Driving Me Insane  - Pagina 2 Icon_minitime

» Driving Me Insane
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: