|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 11:34 | |
| Bedankt voor de aanmeldingen! Als je nog een aanmelding aan het maken bent, wees dan snel, want vanavond om acht uur ga ik kiezen! |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 13:16 | |
| » General Name|| Liondance Age|| 12 Moons Gender|| Tom-Cat Oriëntation|| Hetero-Sexual Clan|| Riverclan Rank|| Warrior
»Appreance Fur Lenght|| Half-Long Fur Color|| Black and White Fur Pattern|| Wit met zwarte vlekken Build|| Lion is een redelijk grote en sterke kater, met voor de ret normale afmetingen. Eyes|| Brown Nose|| Black Pawpads|| Black Breed|| Mix Discription|| Lion is een redelijk grote zwart-witte kater. Zijn vacht is halflang, zwart met wit en redelijk warm. Hij heeft vrij rede schouders, en warme bruine ogen. Zijn neus en pootkussentjes zijn zwart.
»Inside Keywords|| [Charmant][Vrolijk][Onwetend][Energiek][Romantisch][Onvolwassen] Likes|| Vrijheid, kittens, zonnig weer Dislikes|| Twolegs, saaie Warriors, kou Hates|| Gevangen zijn Inner|| Lion is een jonge en vrolijke kater. Hij geniet van het leven en zit altijd vol van energie. Wel is wat onvolwassen; soms doet hij dingen die hij beter niet zou kunnen doen. Hij wilt van alles uitproberen en is soms erg roekeloos. Ook is hij zeker een charmante kater waar al veel poezen voor gevallen zijn. Hij is erg romantisch en een echte expert op het gebied van liefde. Soms gebruikt hij andere katten als hij bijvoorbeeld iets wilt hebben. Hij kan er niet tegen alshuj zijn zin niet krijg. Gelukkig voor hem krijgt hij die wel meestal. Hij heeft een zwak voor kitten en kan er slecht tegen als het koud is.
»History Lionkit is geboren in een redelijk groot nest. Zijn ouders waren nog jong en wisten niet goed wat ze aan moesten met zo veel kittens. Uiteindelijk besloten ze dat het beter was om de oudste en de jongste kitten van het nest te verzorgen, die het schattigst en het sterkst waren. Één voor één stierven de 3 broertjes en zusje van Lion, die net als hem compleet genegeerd werden. Uiteindelijk leefden alleen Lion en de oudste en de jongste uit het nest nog. Een Queen uit de Nursey merkte wat er aan de hand was en besloot Lion op te nemen in haar nest. Nu had Lion één pleegzusje en zij en Lion waren al snel bevriend. Toch kon de kleine Lion, die toen al de leeftijd had dat hij de dingen die om hem heen gebeurden begreep, zijn ouders niet vergeten. Toen Lion 6 manen oud was werd hij Apprentice. Een tijdje later stierven beide zijn echte ouders en zijn echte zusje aan groenhoest. Ook zijn pleegzusje werd een slachtoffer van de ziekte. Lionpaw was er kapot van. Hij wilde niet meer eten en ontwikkelde en enorme haat jegens zijn, nog levende, oudere broer. Op een dag ging hij jagen in het territorium, en zag hij zijn broer. Lion besloot hem te volgen, maar dat niet te laten merken. Na een tijdje kwamen de Apprentices een das tegen. Lion sprong tevoorschijn, maar het was al te laat. De das had zijn broer ernstig verwond en rende nu snel weg. Huilend ging Lion naast zijn broer zitten. Ondanks alles hield Lion toch van hem. "Lion", Wist zijn broer nog te zeggen. "Het spijt.. m-me... Maak er nog wat van, oke? Voor.. M-m-ij..", waren zijn laatste woorden. Lion beloofde het hem en veranderde zo in de kat die hij nu is. Hij was snel geprikkeld als je over zijn familie begon, maar voor de rest probeerde hij alles te vergeten. En dat lukte. De volgende ceremonie werd hij Liondance; Warrior van de Riverclan.
»Me Name|| Dieuw Age|| Bijna 13 Gender|| Female RPG Experiance|| Zo'n 2,5 jaar Motivation|| Ten eerste moet ik even zeggen dat ik dit echt een geweldige verhaallijn vind. Het is goed uitgedacht, en het lijkt me erg leuk om er aan mee te doen. Ik ben sowieso fan van verhaallijnen, alleen heb ik altijd het probleem dat k na de storyline met het account blijf zitten, en dat is hier gewoon opgelost. Verder lijkt het me leuk om met Lion te RP'en, en heb ik nu al inspi om met hem te posten. Succes iedereen~!
|
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 18:07 | |
| Jullie hebben nog twee uur de tijd om je aanmelden af te maken/te posten voordat ik ga kiezen~! |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 18:14 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 20:22 | |
| Liiiiin, het spijt me maar ik heb mn aanmelding niet kunnen afmaken ipv een drukke dag. Ik probeer het wel vanavond af te maken als dat van jou mag? |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 20:27 | |
| Bo: Oké, begrijpelijk :'D Als je hem vanavond af wilt maken dan zal ik nog wel evne wachten met het kiezen van de siblings~! -- Voordat ik jullie mijn keuze vertel, wil ik even nog iets zeggen. Ik vond alle aanmeldingen mooi en ik ga dus echt niet kiezen op de mensen die erachter zitten; ik heb puur gekozen voor de karakters waarvan ik denk dat ze het beste bij het 'karakter' dat ik zelf in mijn hoofd had passen. Voor de mensen die niet gekozen zijn, treur niet, jullie kunnen je nog steeds aanmelden voor kater 1, 2 & 3 en poes 1! Ook heb ik later een patrouille katten nodig, die ik dan pas ga zoeken, dus er zijn genoeg rollen die ik kan verdelen! Nu over naar mijn keuzes. Siblings komen dan nog~
Vader Kip met Crushingrhythm
Moeder Wazoula met Dancingwisp
Wazoula & Kip; Ik weet niet precies of Dancing meteen zwanger de RPG in kan stappen, of dat het echt moet dat ze eerst een topic hebben waarin ze zwanger raakt, maar als dit niet hoeft mag Waz van mijn part het geboorte topic aanmaken~ |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 21:58 | |
|
Name; Shadekit Future names; - Clan; RiverClan Age; Unborn Relationship with Smokekit; Brother
Appearance Fur; short color; Black Eye color; Green Scars; None Build; Not that strong.
Inside Likes; Being the best ~ Pretending ~ Siblings & Friends Dislikes; Showing real feelings ~ Bullys Full Character; Shadekit is een kater die niet graag zijn echte 'ik' laat zien. Hij doet zich groot en stoer voor, maar eigenlijk is het een softie. Hij is snel gekwetst, maar laat het gewoon niet zien. Hij houd ook erg van rijmen, maar wilt niet als een watje overkomen waardoor hij gepest zou worden. Want daar is hij het bangst voor, gepest worden om wie hij is. Als hij alleen is rijmt hij ook, dan is hij zichzelf. Maar bij andere kittens is hij de ongevreesde, stoere kitten die iedereen kent.
Me, Myself and I Name; Bo Leeftijd; 14 Jaar RPG-ervaring; 2+ jaar Motivatie; Ik vind de verhaallijn super cool, het is leuk uitgewerkt. Verder ik wou al tijden een zwart katje, maar wist dat ik het eigenlijk nooit helemaal vol kan houden tot warrior. En met dit komt het voor mij goed uit, want je maakt alleen de kittentijd door, een van de leukste tijden :3
Extra
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/ava18.png
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/os17.png
https://i.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/os_211.png
|
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 22:27 | |
| Man wat haat ik het om te kiezen tussen jullie. De aanmeldingen waren prachtig maar ik heb toch uiteindelijk gewoon mijn hartje gevolgd en de karakters gekozen die wederom het meeste lijken op mijn beeld van ze.
Siblings Bo-Nevermind- met Corekit Bo-Jaytail- met Shadekit
Ik wou dat ik meer kon kiezen, maar helaas gaat dat niet aangezien het nestje dan te veel gaat worden voor een poes die nog zo jong is :c Sorry.
Voor Bo&Bo: Wat vinden jullie van deze volgorde? Smokekit - Corekit - Shadekit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 22:31 | |
| Yay <3 Thanks Linn <3 Ik zal hem zo snel mogelijk aanmaken EEN BO NESTJE OMG x'D En ik vind het goed :3 |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 22:39 | |
| Tx Linn ^^ Ik zal Core zo snel mogelijk aanamken OMG BO +1 xD En de volgorde is goed voor mij ^^ |
|
| |
Kip 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 22:52 | |
| Yeah =D heel erg bedankt voor het kiezen! ^^ zit nu op mijn tablet, maar morgen maak ik hem aan! ^^ |
|
| |
Miss Farron 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 22:53 | |
| Kip, ik had je even op Jinx een PM gestuurd over hoe we het gaan aanpakken. Dus dan weet je dat ^^ |
|
| |
Kip 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane za 8 maa 2014 - 22:55 | |
| Oh oke, ik ga kijken =) thx |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane do 13 maa 2014 - 7:44 | |
| Kip? Wanneer maak je Crushingrhythm aan? Ik wil wel zo snel mogelijk al beginnen namelijk c: |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane zo 30 maa 2014 - 13:50 | |
| |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane vr 25 apr 2014 - 19:41 | |
| Ik wil even vragen hoe ver we nu ongeveer zijn, aangezien we nu bijna een maand verder zijn, maar pas een paar posts in het topic tussen dancing en crushing zijn geplaatst. |
|
| |
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane do 15 mei 2014 - 8:51 | |
| Ik heb besloten om de aanmeldingen voor moeder en vader alweer te openen. Zouden Bo & Bo zich nog even willen melden of ze nog mee willen doen als de siblings? |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane do 15 mei 2014 - 12:45 | |
| |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane do 15 mei 2014 - 15:51 | |
| Zou ik me gwn weer kunnen aanmelden met Lion? Zijn uiterlijk wort dan wel nog aangepast ;3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane do 15 mei 2014 - 17:20 | |
| Ik wil hier sowieso verder mee gaan ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: » Driving Me Insane | |
| |
|
| |
|