Audities Shadowclan Medicine Cat Apprentice - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Name: Nettlekit - Nettlepaw - Nettlecoat Gender: Male Age: 5 à 7 moons Sexuality: Hetero Rang: Medicine Cat Apprentice Former ranks: Kitten Future ranks: Medicine Cat - Elder Clan: Schadowclan Parents: DEAD Likes: Winnen - Eten - Luisteren Dislikes Hitte - Andere clans - vervelen
~ Outside ~
Breed: Maine coon Eye's: Geel- groen. Zeer opvallend. Fur: Brown and long
Hij is, ondanks dat hij voor een kitten veel eet, een kater met een vrij gewoon figuur. Helaas wordt zijn figuur verborgen onder een dikke warrige vacht. Deze langharige vacht bestaat uit vele kleuren, maar bruin is toch wel de overheersende. Zijn buik en de binnenkant van zijn poten zijn wit. Verder zijn er enkele grijze, zwarte en oranje plukken in zijn vacht te vinden. De ogen van de kater zijn geel-groen en vallen op tussen de bijna schutkleuren van zijn vacht. Hij heeft een lichte bouw, maar spiermassa ontbreekt bij de geboorte al niet. Wat verder nog opvalt is dat hij vrij lange ledematen voor zijn romp heeft en daarbij ook qua lengte net wat boven de andere kittens uitsteekt.
Setje:
~ Inside ~
Het is eens speelse en drukke kitten met veel ambities. Toch kan hij als het nodig is heel goed luisteren. Andersom is dat niet zo, hij houd er niet van om met zijn gevoelens rond te gooien. Dan nog Nettlekit, loopt wel altijd met een grote grijns op zijn snuit rond, vanbinnen gaat het er soms heel anders aan toe. Hij uit zijn emoties wel, maar dan alleen als het leuke zijn. Dit heeft om een vervelend moment niet zo'n positieve invloed op het katertje. Nettlekit heeft veel ambities en wil dan ook graag altijd winnen. Hij verheugd zich er ontzettend op om apprentice te worden en alle fijne kneepjes van het jagen en vechten te leren. Als hij dan op de ceremonie als Medicine Cat Apprentice wordt benoemd is hij in eerste instantie erg verbaasd. Waarom? Waarom laten ze hem niet gewoon een stoere warrior worden? De kater vindt er helemaal niks aan. Het is niet eerlijk! Dat suffe gedoe met kruiden enzovoort is niks voor hem, denkt hij. Hij neemt een chagrijnige houding aan en ondanks dat hij alle orders opvolgt neemt hij niet de moeite zijn best te doen. Toch ontdekt hij naarmate hij steeds meer dingen leert en ontdekt dat het misschien toch nog niet zo stom is als hij had verwacht. Toch blijft hij in zijn norse houding, het is moeilijk daar in een keer uit te stappen.
~ Skills~
Hij is sterk, kan als kitten al goed vechten en heeft daar ook interesse voor. Toch is het geen echte vechtersbaas en weet hij zijn woede goed te beheersen. Door zijn sterke kuitspieren heeft hij ook talend voor springen. Toch is hij door zijn lange lichaam niet zo lenig en ook over zijn conditie is Nettle niet altijd tevreden. Hij is snel kortademig. Toch laat hij hier niet snel iets van merken, wat dan weer iets te maken heeft met zijn doorzettingsvermogen. Als hij ergens voor gaat, gaat hij er ook echt voor. Qua zintuigen zit hij met zien en ruiken wel goed. Ook proeven komt op een schaal van 1 tot 10 nog wel bij de 6,5. Maar horen is niet zijn sterkste kant. Met veel geluiden bij elkaar kan hij zich vaak moeilijk concentreren op een van de vele. Ook extreem hoog en extreem laag worden moeilijker. Daardoor moet hij zich beter concentreren wil hij een geluid echt goed horen.
~ Me ~
Name: Isa, maar omdat hier al een Isa rondloopt mag je me ook Owly noemen hoor ;3 Age: 13 jaartjes nu Rpg ervaring: 2 jaar & 7 maandjes nu. Motivatie: Ik weet dat ik mijn aanmelding pas op het allerlaatste moment hier heb gepost. Dit komt niet omdat ik nu pas mijn aanmelding maak, maar omdat ik door toetsen de laatste paar dagen geen tijd had om alles van mijn schriftelijke aanmelding over te nemen.
En dan nu, mijn echte motivatie;; Ik zou het een hele eer vinden om gekozen te worden, al verwacht ik het niet, dit is mijn eerste keer dat ik me (hier dan) voor een hoge rang aanmeld en hoop dan ook niet op te veel c; De redenen waarom ik me wel heb aangemeld;;
Ik vind dit een goede manier om een karakter eens heel precies uit te werken. Ook als ik niet gekozen wordt ga ik Nettle waarschijnlijk wel gewoon nog aanmaken. Als ik me ergens voor aanmeld verdiep ik me altijd helemaal in zijn karakter, werk ik hem uit etc. Vandaar nu ook ;')
Ik heb altijd al van karakters die met "Healende dingen" te maken gehouden. Het omgaan met genezende kruiden alles wat daar mee te maken heeft vind ik geweldig om te bespelen. Vandaar dat de rang me ook erg aanspreekt.
Ik had heel veel inspiratie voor dit nieuwe karakter en heb hem moeiteloos uitgewerkt. Ik heb nu al zin om met hem de rpg in te stappen en hoop dat ik daar ook de kans voor krijg x'D
Wie niet waagt wie niet wind.
Laatst aangepast door Softvoice op vr 4 apr 2014 - 22:10; in totaal 8 keer bewerkt
We hebben het nog niet aangekondigd, dus ze zijn nog gewoon open. We hebben, omdat Maaike vandaag stage heeft, besloten hem vandaag laat te sluiten, om mensen de kans te geven nog wat te sleutelen.
Jullie hebben tot 23:59 de tijd mensen!
EDIT: Audities zijn dus nu gesloten, we zullen zsm kiezen.
Onderwerp: Re: Audities Shadowclan Medicine Cat Apprentice zo 6 apr 2014 - 15:43
AUDITIES MEDICINE CAT APPRENTICES
WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Beste leden,
We zijn er weer uit. Bedankt voor het geduld en voor de leuke aanmeldingen iedereen! We konden zien dat jullie allemaal vreselijk jullie best hebben gedaan. Helaas kunnen we maar één persoon kiezen en we hebben dus uiteindelijk gekozen voor:
Liese met Frostpaw!
Gefeliciteerd met de rang en voor de rest bedankt voor het aanmelden iedereen!