|
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 16:56 | |
| - Otterflight schreef:
- Ik heb het forum wel maar ik kan niet vinden waar dat ik dat avatar moet maken x)
Forum heet : warriorcatsrpg Volgens mij moet je je registreren en dan bij je profiel kijken, but I'm not sure. Mijn account is verdwenen, dus tja :") |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 16:59 | |
| Thanks anyway |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:01 | |
| Ik heb drie accounts met een rode vacht en groene ogen, ik moet echt orgineler worden :'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:05 | |
| - Dawnflight schreef:
- Ik heb drie accounts met een rode vacht en groene ogen, ik moet echt orgineler worden :'D
En juist daarom verzin ik eerst het uiterlijk en dan de naam van mijn kat. *kijkt naar Dim & Never* Euhm... Laat maar xD --- I <3 Aury's new setje. Het sow smexy ;o Okay, tijd om aan mijn postronde te beginnen nu ik klaar ben met rijden :3 |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:06 | |
| Isa@ Ach ;D Ze zijn allemaal leuk C:
---
M'n hele post bij de gathering was aan het derpen xD.. |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:07 | |
| - Nevermind schreef:
- Dawnflight schreef:
- Ik heb drie accounts met een rode vacht en groene ogen, ik moet echt orgineler worden :'D
En juist daarom verzin ik eerst het uiterlijk en dan de naam van mijn kat. *kijkt naar Dim & Never* Euhm... Laat maar xD --- I <3 Aury's new setje. Het sow smexy ;o
Okay, tijd om aan mijn postronde te beginnen nu ik klaar ben met rijden :3 Nou ik had dat bij Aury ook, maar die zou of zwart of rood worden en ik vond deze kat zo leuk, bij Jack had ik eerst de naam en toen het setje en de foto van Dawn werd ik ook meteen verliefd op :'D En I know >DDD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:13 | |
| Haha Babs, Smoke is niet echt spraakzaam en gezellig ofzo xD Wennen voor Firework
Bo -2- Kan je met Never -nadat je bij Aury gepost heb x'D- bij Tall posten? Ik heb nog zoveel topics waar niemand reageert.. |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:14 | |
| Emma@ -nieuwsflits- Dat is hij nooit geweest x'D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:16 | |
| @ Dawnflight,
Origneel kwa vachtkleuren? Kijk anders of je een Calico nemen kunt? xD Heb je toch nog je rossige c: |
|
| |
Eva 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:18 | |
| Weet iemand hoe je RPG goed uitlegt? Ik ben er een ramp in.^^ Wat het is enzoow. |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:19 | |
| Hmm, miss kun je de nieuwelingen gids uit het handboek gebruiken? (: |
|
| |
•Miss Emma• 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:20 | |
| - Autumnwish schreef:
- Emma@ -nieuwsflits- Dat is hij nooit geweest x'D
Ik dacht al dat ik iets gemist had xD Ik zit te dubben of ik Broken ook naar de Gathering zal laten gaan... |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:20 | |
| https://www.warriorcatsnl.com/t15865-infinite Het is echt moeilijk om actief te worden met een kittypet als niemand reageert xD Zal in anders gewoon met deze jonge kitten de wereld gaan bekijken?
Met andere woorden, het territorium van de clans binnentreden? Misschien dat ik kan doen dat d'r boerderij dicht bij Windclan ligt, kan ik Windclan als eerste binnentreden.
En ik denk niet dat je origineel kunt zijn met vachtkleuren, misschien opzoek gaan naar een soort ras dat nog niet zo vaak is gebruik hier op Warrior Cats? Ik ben zelf ook een ramp als het gaat om vachtkleuren voor mijn katten, grote obsessie voor blauwe ogen + pointed katten, dus tja, als ik er de kans voor krijg, komt er een of andere kat uit met pointed markings xD Tried to do something else this time and went for the breed/type that I don't love that much and I just love Ever now <'3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:25 | |
| - Tallkit schreef:
- Haha Babs, Smoke is niet echt spraakzaam en gezellig ofzo xD Wennen voor Firework
Bo -2- Kan je met Never -nadat je bij Aury gepost heb x'D- bij Tall posten? Ik heb nog zoveel topics waar niemand reageert.. *aait Em* Goed zo, je leert snel >3 En natuurlijk ^^ @Ever; Ik ga zow met Snowdrop op dat ene topicje posten, eerst met Never posten ;3 |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:25 | |
| |
|
| |
•Miss Emma• 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:26 | |
| - Nevermind schreef:
- Tallkit schreef:
- Haha Babs, Smoke is niet echt spraakzaam en gezellig ofzo xD Wennen voor Firework
Bo -2- Kan je met Never -nadat je bij Aury gepost heb x'D- bij Tall posten? Ik heb nog zoveel topics waar niemand reageert.. *aait Em* Goed zo, je leert snel >3 En natuurlijk ^^
@Ever; Ik ga zow met Snowdrop op dat ene topicje posten, eerst met Never posten ;3 *prrrrrprrrr... stilte…* x'D |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:26 | |
| - Autumnwish schreef:
- Hmm, miss kun je de nieuwelingen gids uit het handboek gebruiken? (:
Slim plan! Daar was ik nog niet opgekomen. X'D Eens kijken of mijn vriendin het nu gaat snappen... |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:27 | |
| - Autumnwish schreef:
- Hmm, miss kun je de nieuwelingen gids uit het handboek gebruiken? (:
I ♥ je setje |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:31 | |
| Jamie, Met dat probleem zat ik ook... *Kijkt naar Chi* Maar ze is wel origineel geweest met vachtkleur, aangezien dat zowat het gespreksonderwerp was xD
Ik moet gaan koekjes bakken met m'n zusje, daarna ga ik weer 'ns posten ;3 Tot zo! |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 maa 2014 - 17:35 | |
| Autumnwish is so pretteh ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|