|
| Canagan: De Drie Dimensies | |
| »q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Canagan: De Drie Dimensies di 8 feb 2011 - 17:40 | |
| Naam: Canagan Soort: RPG Onderwerp: fantasy wereld waarin de mensheid is uitgestorven, vermenselijkte dieren van verschillende soorten, sterrenbeelden, de eeuwige zoektocht naar het Paradijs~ Iedereen heeft een Innerlijke Kracht in zich; het sterrenbeeld en het element dat daar bijhoort. Sterrenbeelden zijn gerespecteerde Goden en worden in de wereld van nu, genaamd Avalaon, vereerd in tempels. De Wereldbalans bestaat uit piepkleine deeltjes van deze Innerlijke Krachten, afkomstig van organismen in leven. Sterft een dier, dan zal er automatisch ook een deel van de Balans afbrokkelen, het stukje van de Innerlijke Kracht dat hij of zij geschonken heeft. De Balans moet behouden worden, willen we voorkomen dat de wereld aan haar einde komt. ~ Er is een voorspelling gedaan dat de wereld binnen nu en 20 á 30 jaar vergaat. De dieren van de Fera (de soorten die nu nog in leven zijn) zijn in rep en roer, vooral nu het menselijke ras is uitgestorven en zij de boel op orde moeten houden over de Drie Dimensies. Er is alleen één uitweg om het bestaan voort te zetten: het zoeken en vinden van het Paradijs, de Absolute Plaats. De Fera Leiders , de absolute leiders van de diersoorten, hebben een beslissing genomen en verscheidende taken over de dieren verdeeld - Seekers zijn genoodzaakt te zoeken naar dit Paradijs, en moeten bereid zijn er zelfs hun leven voor te geven. Protectors zijn rasechte strijders en gebruiken hun Innerlijke Kracht om er alles aan te doen de Balans te beschermen. De Wanderers hebben geen bepaalde taak gekregen, maar worden zo genoemd wanneer ze zich tegen het idee van de Fera Leiders (het verdelen van de taken) hebben gekeerd of zich niet met het hele plan bemoeien, hun eigen weg gaan en het de anderen zo veel mogelijk proberen te bemoeilijken. De poten en klauwen worden ineengeslagen, rekruten worden getraind en Wanderers worden gemeden, maar daarbij komen helaas vaak genoeg nog grote oorlogen tussen bepaalde diersoorten bij kijken. De zoektocht zal verdergaan, al duurt het jaren. Wie weet bestaat het Paradijs niet eens en zal alles voor niets zijn..
Link: http://canagan.forumotion.com/Banner: Zet deze banner in het portal van jouw site: - Code:
-
[url=http://canagan.forumotion.com/][img]http://i53.tinypic.com/2wdwlxk.gif[/img][/url] I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
| | | Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies di 8 feb 2011 - 17:51 | |
| Mooi Patchkit! Goed en leuk bedacht! Ik ben jarloers! |
| | | »q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies di 8 feb 2011 - 20:59 | |
| @Silverpool: Hij is niet van mij, ik ben alleen moderator Maar bedankt ^^ Update:
Alle gebruikers hebben in totaal 853 berichten geplaatst We hebben 44 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Emillia Er is in totaal 1 gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma dec 06, 2010 8:55 pm.
Actieve leden: Emillia Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur : Askari, Emillia, Kapono, Niko, Retak, Rummie, Serena, Tharin
__________________________________________________________________________________________________
~ Sahaiadar en Havalaña hebben afstand gedaan van hun positie. Kapono heeft de taak als admin overgenomen en Askari de taak als mod.
~ Er is een nieuw gebied aangemaakt in Tillhaelan: Het Weeshuis. I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| | | | »q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies di 8 feb 2011 - 22:00 | |
| ^.^ Yay!
Het is vooral handig eerst zorgvuldig de regels/uitleg door te nemen, anders snap je het idd nog niet :'D
Als je het helemaal begrijpt is het echt leuk =3 I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | »q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies wo 9 feb 2011 - 18:52 | |
| Ja, de banner is idd niet zo geweldig :'D - Patchkit schreef:
- @Silverpool: Hij is niet van mij, ik ben alleen moderator
D.w.z.: Ik heb geen idee waar die glimmende letters weggehaald zijn :'3 I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
| | | Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| | | | 124
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies do 10 feb 2011 - 18:20 | |
| - Spoiler:
Seekers De Seekers hebben de taak gekregen naar het Paradijs te zoeken, veelal met behulp van hun innerlijke kracht. Ze maken lange reizen en gaan gebied langs gebied af voor mogelijke informatie. Hun taak lijkt belangrijker te zijn dan hun bestaan; ze putten zichzelf vaak uit en vaak kost het hun leven. Niettemin zijn het harde doorzetters en lijkt een sneeuwstorm of een gevaarlijke onweersbui hen niet tegen te houden. Het merendeel van de Seekers bestaan voornamelijk uit Lupus, door hun uitzonderlijke reukvermogen.
Protectors De Protectors zijn vaak echte vechters, van tevoren zijn ze er ook sterk voor getraind. Hun taak is het behouden van de wereldbalans door gevechten te proberen te voorkomen door de oorzaker in een eigen gevecht uit te schakelen, desnoods te doden. Niets van de wereldbalans mag worden verstoord en niets mag er ook gevaar door lopen. Protectors kunnen gezien worden als krijgers; ze dragen vaak wapens met zich mee, hebben een kleine groep rekruten of zijn er zelf één, en gebruiken hun innerlijke kracht om hun taak iedere dag te kunnen vervullen.
Wanderers De Wanderers zijn dieren die zich tegen het hele idee van Sahaiadar keren (lees hier het topic) en hun eigen weg gaan. Ze vallen geheel buiten de takenverdeling, hebben zelf geen taak, en doen dus niet mee met het hele plan. Ze hebben een eigen doel, en dat is vaak het de actieve dieren die wél meedraaien in het idee het zoveel mogelijk te bemoeilijken als maar mogelijk is. Ze lijken ook opgewassen te zijn tegen de Fera Leiders, die niets liever willen dan streven naar een serene wereldbalans en het Paradijs, maar door de harde brutale woorden die ze spreken lijken ze sterker dan ze eigenlijk zijn. Wanderers worden verafschuwd en vaak gezien als uitschot, anderen hebben er geen mening over en lopen liever met een grote boog om ze heen.
Leaders of Fera Fera Leiders zijn de absolute leiders over één soort. Ze zijn machtig, vaak wijs en sterk, en hebben veel invloed en inspraak op hun eigen soort, en die van anderen. Ze vinden het behouden van de wereldbalans veelal belangrijk en proberen dit doel ook na te streven. Er zijn vaak vergaderingen of besprekingen, soms strikt geheim, tussen de grote Fera Leiders om alle problemen om de zoveel tijd op tafel te leggen en er een oplossing voor te vinden. Onderling kunnen Fera Leiders ook afspraken met elkaar maken elkaar te komen bezoeken in hun thuisplaatsen, waar de Leiders huizen in grote kastelen, kerken, paleizen of burchten. Dit gebeurt weleens als het voorkomt dat het niet goed loopt tussen twee soorten, of als er een grote ruzie met veel gewonden of doden tussen twee botsende soorten is geweest. Om een Fera Leider te bespelen kun je hier een aanvraag doen.
Source of Balance Een Source of Balance is een bijzondere soort, met haast goddelijke krachten en gaves, en die zelfs meer macht heeft dan de Fera Leiders. Er zijn er weinig van geweest op de hele wereld, maar momenteel wordt Havalaña tot de Source of Balance van nu gerekend. Deze dieren zijn bijzonder belangrijk voor de wereldbalans. Hun bestaan zorgt voor een extra 'laagje' om de balans. Sterven ze, dan verdwijnt die laag en is de balans veel kwetsbaarder. Uiteindelijk zal de hele wereld binnen de kortste tijd ten onder gaan wanneer de Source of Balance dood is. Gelukkig sterven ze niet snel door hun grote machtige vermogens en de vele jaren die ze kunnen leven. Een Source of Balance kun je direct herkennen aan ongewone eigenschappen, zoals het achterlaten van een regenboog of noorderlicht aan de hemel tijdens het vliegen.
Zie uitleg in de spoiler Je kunt dit gewoon op de site vinden onder Algemeen -> Informatie. [Patchkit] |
| | | Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies di 15 feb 2011 - 20:36 | |
| - Dubbelpost - Update:
Alle gebruikers hebben in totaal 881 berichten geplaatst We hebben 47 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Akano Er is in totaal 7 gebruiker online :: 3 Geregisteerd, 0 verborgen en 4 gasten Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma dec 06, 2010 8:55 pm.
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies di 15 feb 2011 - 21:25 | |
| Ik snap het neit echt over die talen... ik heb acc'tje Saria en Soria, en over die drie namen, met Saria, heb ik al wat gedaan dat is een Cheetah welp, maar ik snap er niks van, over die planeet gedoe en alles.... Ik heb al eht info door gelezen, maar ik begreip het gewoon niet.. |
| | | Jûûl Und Irô 103
| |
| | | | 97
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies wo 16 feb 2011 - 22:01 | |
| |
| | | »q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies vr 4 maa 2011 - 17:28 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 935 berichten geplaatst We hebben 52 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Stream Er is in totaal 1 gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten :: 1 bot Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma dec 06, 2010 8:55 pm. _________________________________________________________________________________________ Actieve leden: Askari Bots: Google Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur : Askari, Aura, Kapono, Kato, Tharin I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
| | | 11
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies zo 27 maa 2011 - 18:54 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 942 berichten geplaatst We hebben 53 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Fantasy Er is in totaal 1 gebruiker online :: 1 Geregisteerd, 0 verborgen en 0 gasten Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma dec 06, 2010 9:55 pm. _______________________________________________________________________________ Actieve leden: Askari Leden die online zijn geweest in de afgelopen 24 uur : Askari, Tharin
~ We hebben meer dan 50 geregistreerde gebruikers. Mensen, Canagan heeft dringend meer nieuwe leden nodig! Het is een hele leuke RPG, dus.. Meld je massaal aan :'3 Mirrorlake, Patchkit, Holystripe, Songkit, Bones, Cindersoul, Ghostpaw, Dawnclaw |
| | | Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies zo 27 maa 2011 - 20:48 | |
| Ik heb me al een tijdje geleden aangemeld, maar merk zelf dat er zeer weinig leden online komen. Ik ben daar Akano. |
| | | | Onderwerp: Re: Canagan: De Drie Dimensies | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |