Constellationpaw lag op het gras op te drogen in de winterse zon en keek op van een geluid, 'Hey!', sprak een grijzige kat met fel blauwe ogen. Constellationpaw keek de nieuwe kat aan die ze nooit had gezien, hij rook vreemd vond ze. 'Hey daar! Jij! Ik ben Willowpaw, van de Riverclan. Weet jij misschien hoe ik thuis kom?' vroeg de kater aan Constellationpaw, ze keek in het rond en dacht bij zichzelf wat is de Riverclan? het heeft iets te maken met een rivier, waar ik net op viel. ze keek hem aan met spleet ogjes maar al gauw leken ze weer vriendelijk. Constellationpaw keek de kater aan en voelde de ijzige wind langs haar gaan en de sneeuw langzaam op haar natte pels vallen, ze wees naar de kant waar ze vandaan kwam en zei niks net zo als altijd. Constellationpaw begon haar vacht te likken en stopte even toen ze de kater nog steeds zag ze liep naar hem toen en likte zijn vacht af, waarom stinkt zijn vacht zo erg?! vroeg ze af, ze zou willen praten om het te vragen maar ze wilden zelf niet leiden onde de pijn van haar stembanden die stuk waren. Constellationpaw spinde toen ze klaar was met het aflikken van Willowpaw, ze staarde hem koeldjes aan met haar doordringende ambere ogen.
OCC: maakt niet uit ^^