| Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 sep 2015 - 14:03 | |
| Marlie, ik ken je eigenlijk niet zo heel goed, toch zie ik wel dat je best snel veel leert in de RPG en dat je posts steeds beter worden. Ook ben je lekker actief en gezellig op de site! Dat is altijd goed. Verder heb je leuke karakters en wie weet doen wij nog eens samen een topic. Volgens mij zaten we sowieso al samen in een patrouille, jij met Rustscar dan. In ieder geval, je bent een leuk, vrolijk en gezellig lid hier op Warrior Cats! |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 sep 2015 - 14:14 | |
| Roughpaw, ik weet niet echt veel over jou maar dit wil ik even kwijt: Het is niet voor niets dat je moderator was. Je behandelt mensen met respect, ookal maken ze een grote fout. Ik wou dat ik dat kon! Plus je ava's zijn geweldig |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 sep 2015 - 16:28 | |
| Inge, ik ken je ook niet zo goed, maar zover ik weet ben je altijd best vrolijk en als apprentice van Flood weet ik dat Yellowpaw echt een schattig karaktertje is. Ga zo door! Ik hoop dat we snel nog een topic hebben, of doorgaan met het trainingstopic ;] |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 sep 2015 - 16:52 | |
| Evelynn, ik vind dat je enorm gegroeid bent als RPG'er hier op de site. Je bent een gezellig en leuk lid en je post ook ontzettend leuk. Lekker op deze site blijven en lekker door RPG'en. Ik vind je karakter, Echopaw, verder ook ontzettend leuk en schattig. Geweldig hoe je haar bespeelt. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 20 sep 2015 - 20:45 | |
| Nath, je was -nogmaals- een geweldige mod! Laat ik dat alvast zeggen. :') Ook keek ik in mijn noobtijd enorm tegen je op, en was, en ben, je een enorm voorbeeld voor me. Ik hou echt van jouw karakters, met name van Rough, en van Bright, en volgens mij ben je een echt geweldig lid die deze site bijvuld. Ga zo door, en mocht Silver gekozen worden voor Polar x Bright, hopen op vele topics! :'3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 14:50 | |
| Ik ken je niet goed Nynke, maar wat ik van je zie is een hoop gezelligheid en creativiteit. Ik vind het leuk om je langs te zien komen en lees je topics graag af en toe mee!
(: |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 16:38 | |
| Sanne, persoonlijk ken ik je ook niet zo heel goed, maar als we eens aan de babbel geraken is het lekker gezellig. Ook wilde ik even zeggen dat ik de naam Bluewisp echt geweldig is en dat je huidig setje ook één van de mooiste setjes op de site is. (Al zijn er natuurlijk nog veel andere setjes op de site, maar die van jouw springt er gewoon bij me uit ^^) |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 16:55 | |
| Yanthe, buddy van deze week c: ! Ik ga je vast beter leren kennen deze paar dagen en dat vind ik echt heel gezellig. Als ik je voorbij zie komen in het AOT ben je echt een heel vrolijk en lief persoontje! Je accounts zijn heel interessant en origineel en je topics, die ik soms stiekem stalk, zijn echt heel erg leuk! |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 21 sep 2015 - 16:56 | |
| Sharon, je bent echt een schat van een meis. Iemand waar leuk mee valt te praten over álles. Hartje luchten, leuke dingen, alles. Dat is heel fijn. Verder ben je ook gezellig hier op de site en iemand die zeker niet meer weg mag gaan. Posten met jou is ook hartstikke leuk, daarom vind ik dat we een nieuw topic moeten (Sassy x Bright ofzeuw). Je bent echt awesome! |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 11 okt 2015 - 18:39 | |
| Nath, je bent een geweldig persoon. Jij bent één van de personen op deze site die me door alles kunnen heentrekken. Zoals je zelf al zei: we kunnen over echt álles praten. We hebben al een heleboel leuke maar ook minder leuke dingen samen gedeeld. Je bent echt iemand die deze site heeft gemaakt tot wat het nu is, daar heb ik echt heel erg veel bewondering voor. Onze topics blijven alleen maar leuker worden, al hebben we al heel wat meegemaakt door allerlei verschillende karakters. Je was ook een geweldige mod en ik bewonder alles dat je doet. Kortom: je bent echt een geweldig meisje <3 ! |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 11 okt 2015 - 18:47 | |
| Je bent een enorm lieve meid, en alhoewel je het zelf soms moeilijk hebt sta je toch altijd klaar om anderen te helpen! Je kunt ook super goed rpg'en en je characters zijn stuk voor stuk uniek! Ik ben nog steeds blij dat we elkaar hebben leren kennen en dat we vrienden zijn geworden. Je betekend voor zowel mij als voor de site veel, en ik hoop dat je dat beseft! Je bent echt een schat c: |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 11 okt 2015 - 20:07 | |
| Chi oh Chi! Ik weet nog, lang geleden, hadden wij een ruzie. EEN DIE NERGENS OM GING AHAHAAHHA ik kan er nu echt om lachen :') Je bent een geweldige meid van binnen & van buiten en wat ben ik blij dat we het gevonden hebben samen. Je bent een GEWELDIGE rpger en idk man I LOVE YOU |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 11 okt 2015 - 21:37 | |
| Iroooooo, ik weet niet wat het is met jou, maar je bent letterlijk altijd en overal waar ik je zie opduiken vrolijk. Hier, in het AOT, in de RPG, zelfs op Snapchat (kijk je wordt gestalkt) stuur je altijd leuke dingen. Jij bent echt zo'n persoon die alle mensen op de site een beetje verbindt. Je bent super origineel en awesome, gewoon een geweldig kindje. Stay with us <3 |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 11 okt 2015 - 22:20 | |
| Evy, je bent geweldig, je postskills zijn geweldig, je karakters zijn geweldig, je stem is geweldig... je bent zo'n aanwinst voor deze site met je gezelligheid en je positiviteit! Ik herinner me mijn eerste topic met jou, tussen Forestrain en Ravenfeather, het was zo awkward maar ook heel lief xD Je maakt de site altijd vrolijk en je bent heel vriendelijk tegen iedereen :3 ik mag je ontzettend en ja xD je hebt ook een fabuleuze muzieksmaak EN JE ZANGSKILLS ZIJN AWESOME <3 |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! zo 11 okt 2015 - 23:42 | |
| Jeltjeee, Ik praat niet verschrikkelijk veel met je, maar ik zie wel hoe gezellig je hier bent. Ik zie je posts en characters en die zijn echt leuk om door te lezen. Ik hoop dat ik je meer ga spreken in de toekomst! <3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 okt 2015 - 8:57 | |
| Dani <3 Je bent echt super aardig en gezellig, en ik heb altijd leuke gesprekken met jou in het aot! Je bent creatief, en ik hou echt van Cole's karakter. :3 Je bent echt een geweldige rpg'er en kijk echt naar je op hehe c: Ik hoop echt een keer jou te meeten, want je lijkt me onwijs aardig enzo vanwege onze leuke gesprekken. Jouw setjes zijn ook echt geweldig <3 Ik weet niet meer te zeggen, behalve dat ik jou echt beschouw als een goede vriendin van me hehe :3 |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 okt 2015 - 9:12 | |
| NYNKE KINDJE let maar niet op mij dat zeg ik tegen iedereen Ik weet nog dat wij samen begonnen op zo'n falende site, warriorcat-and-you ofzo, en jij met Koraalwater en ik met Zilverpoel en we waren zo noob enzo. En op een gegeven moment gingen we zo allebei naar wc, Coralwater en Forestpaw*, en we waren zo noob met kittenaanmeldingen enzo. En ongeveer anderhalf jaar later look who you are; volledig volwassen geworden in het rpg'en en die kittenaanmeldingen maken. Maar natuurlijk ben je nog altijd even supergezellig en origineel <3 Je houdt iedereen gezellig bij elkaar. Ook zijn je tekeningen en setjes super. Lysm meisje! |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 okt 2015 - 19:05 | |
| Evelynn, ik ken je niet persoonlijk of zo maar het lijkt me wel erg leuk. Ik ben echt verliefd op Echopaw, ik zou haar zo ontvoeren en helemaal doodknuffelen <3. Je bent een gezellige en zeer goede RPG'er. Can't wait om eens een topicje of zo te doen samen c: |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 okt 2015 - 19:10 | |
| Sharon, je bent echt een schat van een meid. Een berichtje ontvangen met allemaal support en stuff is zo lief. Dat laat zien dat je een echte vriendin bent, zorgzaam en vriendelijk. Dat vind ik zo super tof aan jou. Je bent daarnaast ook een geweldige RPG'er en we moeten ook snel weer een topic doen samen. Een leuke, goed lopende topic, wat sowieso wel moet lukken, want je hebt leuke en originele karakters <3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! ma 12 okt 2015 - 19:47 | |
| Nath<3
Soms zit je in de knoop met jezelf, en soms zit je in de knoop met de site.. Maar dat geeft niet. Je karakters zijn geweldig, maar dat is vanzelfsprekend. Naast dat, ben je ook een geweldig persoon. Vind het fijn je te spreken buiten de site om, en vind het leuk om het contact op die manier weer op te pakken!
Dikke kus |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je! | |
| |
|
| |
|