The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fairfaith
Member
The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul] Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul]   The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul] Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 15:02






The way (s)he makes me feel like
Fairfaith
De gevlekte poes gaf haar slapende kittens een lik over hun kop, één voor één, en stond zo voorzichtig mogelijk recht. Fairfaith had honger, en moest nu echt even iets gaan halen om te eten. Ze ging zo zachtjes mogelijk de Nusery uit en nam iets van de prooistapel, iets klein en schraal. Uit haar ooghoeken zag ze de knappe poes, Bravesoul. Ze vond al dat hij iets speciaals had vanaf het schaatsen met de kittens. Zijn blik was gewoon... betoverend. Misschien werd het wel eens tijd om hem beter te leren kennen, gewoon... als vrienden. Met de prooi tussen haar kaken geklemd wandelde ze in Brave's richting. "Hallo, Bravesoul", miauwde Fairy op een charmante toon. Natuurlijk had ze het dier wel eerst op de grond laten vallen voor ze hem begroette, en die lag nu in de sneeuw. Snel groef ze hem uit de sneeuw, zodat de kleine vis niet nog harder zou gaan bevriezen.



Words: 157 Notes: Nope Tags: Bravesoul


Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul] DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul]   The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul] Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 16:51

De kater zat in de sneeuw en genoot van zijn vis, gezien het lang geleden was dat hij vis had gegeten, omdat de rivier regelmatig dichtvroor. Een zucht verliet zijn mond en hij nam de laatste paar happen van de grote zalm. Hij keek op bij het horen van pootstappen in de sneeuw en zag de gestalte van Fairfaith voor zich opdoemen. De poes liet haar prooi vallen om vervolgens haar mond te openen en hem te groeten. "Hallo, Bravesoul" miauwde de poes, en misschien kon hij wel een zachte, charmante toon erin horen. "Hallo, Fairfaith." miauwde hij op een vriendelijke, maar neutrale toon terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The way (s)he makes me feel like [&Bravesoul]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: