|
| Why? Just, why? [Ashdrizzle] | |
| »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Why? Just, why? [Ashdrizzle] zo 2 maa 2014 - 13:58 | |
| |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] vr 7 maa 2014 - 20:21 | |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] vr 7 maa 2014 - 20:37 | |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] vr 7 maa 2014 - 21:55 | |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] vr 7 maa 2014 - 22:05 | |
| "Omdat jij niet de enige bent die pijn heeft. Maar jij ziet niet hoe erg Snowy eronder te lijden heeft," Zijn grijze vacht sprong overeind toen hij de snauwende toon van de kater hoorde. "Jij had tegen d'r gezegd dat de keuze niet uitmaakte, maar uiteindelijk ben jíj het die haar even hard laat vallen en doet alsof jullie nooit vrienden waren geweest." Oh, hij zou de verhalen niet tegen over elkaar zetten, toch? Blijkbaar had broertjelief toch al de neiging naar zijn zusje gehad. "Jij bent te selfish om te zien wat je haar aandoet. Jij maakt je alleen maar druk om dat kleine hartje van je, je gedraagt je als een kitten wiens voedsel is afgepakt, Ashdrizzle. Je zet jezelf voor schut met dit onnodige zielige gedrag!" Woedend zwaaide hij met zijn staart, die dikker met de seconde leek te worden. "Weet jij dan hoe het is, broertjelief? Nou?" Snauwde hij even kwaad terug en boorde zijn kille blik in die van Nightspark. "En Snowynight zit nu vast klef te doen met haar o zo lieve partnertje, ha! Heeft ze jou op me afgestuurd of heb je die nobele daad zelf verricht?" Hij deed een pas naar achteren en kalmeerde zichzelf een beetje en keek naar de grond. "Het kan gewoon niet, oké? Ik en Snowy kunnen geen vrienden meer zijn, niet zolang ze Thrushdive heeft. Het is gewoon onmogelijk, maar dat snap jij natuurlijk niet." Gromde hij.
Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
- jij klikt dr op:
|
| | | »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] vr 7 maa 2014 - 22:14 | |
| Nijdig zwiepte het puntje van Nightspark's toch al dikke staart in het rond, er klonk nog steeds een zacht gebrom vanuit zijn borst en hij hielt Ashdrizzle scherp in de gaten. "Weet jij dan hoe het is, broertjelief? Nou?" Een snuif was te horen. "En Snowynight zit nu vast klef te doen met haar o zo lieve partnertje, ha! Heeft ze jou op me afgestuurd of heb je die nobele daad zelf verricht? Het kan gewoon niet, oké? Ik en Snowy kunnen geen vrienden meer zijn, niet zolang ze Thrushdive heeft. Het is gewoon onmogelijk, maar dat snap jij natuurlijk niet." Hij keek toe hoe de tabby kater naar achterliep en zichzelf wat kalmeerde. Hij haalde diep adem en probeerde het voorbeeld van de senior kater te volgen. "Ik ben haar broer, Ashdrizzle. Ik heb het merendeel van mijn leven besteed aan Snowy te beschermen, omdat onze ouders overleden zijn. Totdat jullie in het spel kwamen en ik mijn zusje aan jullie verloor," legde hij, kalmer, uit. "Ik kan het niet snappen omdat ik nog nooit een partner, laat staan een crush heb gehad, nee. Maar ik heb m'n enige familielid zien breken en zichzelf weer zien opbouwen door jullie toedoen. Ik weet wel hoe het is om iemand te verliezen die je dierbaar is, waar je met heel je hart van houd. Snowy en ik hebben ruzie gehad, lang geleden, toen ze nog vrienden was met jou, omdat ik je niet vertrouwde, omdat je mijn zusje van me afpakte. Ja, het doet pijn om dat te moeten zien. Om te zien dat ze gelukkig is met iemand anders, terwijl jij er voor jan-met-de-korte-achternaam bij staat. Maar daar moet je je overheen zetten, Ash. Wees blij dat ze gelukkig is, want dat is toch wat je het liefst wilt? Dat Snowy gelukkig is?"
And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
But me I'm not a gamble you can count on me to split The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.- Stuff &'nd stamps<3:
Thanks Babs<3Thanks Jamie<3
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] vr 7 maa 2014 - 22:32 | |
| Hij zuchtte zachtjes, toen de tabby kater weer begon te spreken. Hij snapte echt niet wat Nightspark hier allemaal probeerde, hè? "Dus je zegt dat ze ongelukkig was geweest met mij?" Inmiddels meer verveeld dan geïrriteerd, rolde de kater met z'n ogen. "Nee, mousedung. Ik bedoel niet dat ze ongelukkig was met jou. Ik heb d'r zien opbloeien in de tijd dat jullie nog vrienden waren. Maar wat ik bedoel is dat je eens moet stoppen met jezelf als middelpunt zien en eens nadenken over hoe andere om je heen zich voelen." Hij probeerde zijn stem onder controle te houden, wat niet altijd lukte. "Laat me met rust, Nightspark, je hebt haar nu helemaal voor jezelf.. of nee, toch niet." Ashdrizzle besloot dat het gesprek ten einde was en wandelde in de richting van de uitgang. Toch liet Nightspark niet zo snel op zich zitten en met twee flinke sprongen stond hij weer naast de kater. "Ik wil d'r niet voor mij alleen, Ash, niet meer. Ze is gelukkig, gelukkiger dan dat ze ooit met mij zou zijn geweest. Leer dat toch eens in te zien in plaats van zo ontzettend jaloers te zijn. Het vreet je alleen maar meer op, je gaat er nog eens aan onderuit. En weet dat je dan niemand om je heen hebt," inmiddels was Nightspark niet meer met 'm mee gelopen, maar blijven staan. "Dan ben je helemaal alleen," miauwde hij nog een keer, voordat hij rechts omkeer maakte en in de schaduwen verdween.
[Topic uit, tenzij je 'm terug wilt roepen xD]
And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
But me I'm not a gamble you can count on me to split The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.- Stuff &'nd stamps<3:
Thanks Babs<3Thanks Jamie<3
|
| | | | Onderwerp: Re: Why? Just, why? [Ashdrizzle] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |