{GZ} Outcast



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {GZ} Outcast

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Skewpaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimewo 26 feb 2014 - 22:03

Hello there, Gast.
Ik wil wat meer spanning gooien in het - al vrij zware leven - van Skewpaw, hiervoor heb ik een kleine verhaallijn bedacht en vandaar ook dit zoektopic. That intro though x'D

Over Skewpaw
Allereerst, is het meest kenmerkend aan Skew dat ze een oogafwijking heeft. Waardoor haar helderblauwe ogen vrijwel altijd scheel staan. Door haar oogafwijking, is ze van jongs af aan altijd al gepest door haar leeftijdsgenootjes. Dit heeft ervoor gezorgd dat de jonge poes erg onzeker is, verder heeft ze een goed hard en is erg vriendelijk. Maar ook erg verlegen.

De verhaallijn
Skewpaw's leven is nooit gemakkelijk geweest, haar ogen leken nooit echt mee te werken. Op sommige dagen viel het best wel mee, terwijl het op andere dagen net was alsof haar ogen vast zaten en ze niet om zich heen kon kijken. Maar die hele oogafwijking was nog niet het ergste, nee.. de treiterijen van de andere katten waren nog het ergste. Elke dag was een hel.

Op het moment dat de jonge poes apprentice werd - wat velen niet verwacht hadden - kwam het pesten een tijd stil te liggen, totdat één van haar leeftijdsgenootjes opeens de draad weer op begon te pakken. Een groep andere apprentices begonnen mee te doen, om 'stoer' te zijn. En opnieuw, veranderde Skew's leven in een hel.

Haar leven nam een drastische wending, toen ze kennis maakte met een warrior. De twee raakten aan de praat en er ontstond een vriendschap, uiteindelijk nam Skew de warrior in vertrouwen en vertelde hem over het pesten. Hun band werd steeds groter, totdat de poes een crush op hem kreeg. Een liefde die niet wederzijds was, niet op die manier tenminste. Immers was Skewpaw een stuk jonger dan de warrior. De warrior ziet in dat het zo niet langer kan en verbreekt het contact met Skew, voor haar eigen bestwil. De apprentice blijft achter met een gebroken hart en komt terecht in een depressiviteit.

Het gepest wordt onderhand alleen maar erger, uiteindelijk wordt het zelfs zo erg dat ze het niet meer aankan en op het punt dreigt te staan zichzelf te verdrinken. Tot ze op dat moment wordt tegengehouden door één van de meelopers uit het groepje, die spijt heeft van het gepest. De twee spenderen wat tijd met elkaar en ook dit zal uitgroeien tot een vriendschap, die ervoor zorgt dat Skewpaw niet langer in haar depressie zit.  

Wat zoek ik?
De apprentice die begint met pesten
- Moet een Riverclanner zijn.
- Geslacht maakt niet uit.
- Moet dezelfde leeftijd hebben als Skew, de twee kennen elkaar dan ook van de tijd waarin ze nog kittens waren.

De meelopers
- Moeten Riverclanners zijn.
- Geslacht maakt niet uit.
- Moeten apprentice zijn, de leeftijd maakt verder niet uit.

De warrior waar ze verliefd op wordt
- Moet een Riverclanner zijn.
- Moet een kater zijn.

De "vriendelijke" meeloper
- Moet een Riverclanner zijn.
- Geslacht maakt niet uit.
- Leeftijd maakt niet uit.
- Is dus degene die Skewpaw ervan weerhoudt zichzelf te verdrinken.

Je maakt zelf een lijstje, vermeldt er alleen wel duidelijk in welke rol je voor je kat wilt.

~ Sacha

Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardtail
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:02

Oké, ik vind het nu best spijtig dat ik geen Apprentice heb uit RiverClan, en ook geen kater, want ik vind het een erg leuke verhalenlijn (: Zeker omdat Skew zo'n apart karakter is, zeg maar. But... we kunnen misschien gewoon een topic doen tussen Fairfaith en Skewpaw? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:03

Is goed c:
Kan jij even maken? Ik moet zo weg namelijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardtail
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:06

Ofcourse I can! (: Eerst nog even reageren op een topicje met Lizard, en dan post ik wel even met Fairy ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 21:51


People like us, we don't
Need that much, just some
One like us
You light the spark in my bonfire heart.


~James Blunt


[G E N E R A L]

:: Name ::  Willowpaw' > Willowtail
:: Age :: 6 Moons
:: Gender :: Tom-Cat
:: Sexuality :: Bisexueel
:: Clan :: RiverClan

W.I.P.



Laatst aangepast door Willowpaw' op vr 28 feb 2014 - 15:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Summertime
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Summertime
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 21:56

ik heb alleen Snowfinch in Rc :'3
topicje? ik moet echt eens gaan posten met die kleine goth
Terug naar boven Ga naar beneden
Fierceshot
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Fierceshot
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 8:49

@Dieuw; alvast bedankt voor de aanmelding! ;3
@Hanna; is goed, wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
{GZ} Outcast Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 15:56

Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:45

Top! Dank je voor het maken <3
@Hanna; 'k maak het topic wel even, heb nu toch nog tijd zat c:
~
Nog aanmeldingen voor de verhaallijn? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 18:25

okay^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 18:28

Terug naar boven Ga naar beneden
elementspaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
kathleen
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
elementspaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 20:59

Name:Elementspaw
Gender: Tom-cat
Age: 7 moons
Clan: Riverclan
Role: vriendelijke meeloper
motivatie: Elementspaw is een nogal onzekere kat en loopt dus meestal achter iedereen aan. Dus nu met een groepje pestkoppen, maar eigenlijk wil hij dit niet en heeft hij gewoon een goed hartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 10:22

Bedankt voor de aanmeldingen die tot nu toe binnen zijn ;3
Nog meer mensen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 12:35

*Bump*
Niemand..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
{GZ} Outcast DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 12:49


Raincloud





General
Name:Rainpaw~Raincloud
Age:8 moons
Gendre:She-Cat
Role:Vriendelijke Meeloper
Character:Een vriendelijke poes die er graag wilt bijhoren en maar meedoet. Ze is slim en aardig maar ook rustig en stil. Ze leert graag dingen en is meestal vrolijk.
Motivation:Het lijkt me awesome en zo word Rain veel actiever. Skewpaw is een awesome personage met een unieke karakter en dit verhalenlijn inspireert me dan ook.

Terug naar boven Ga naar beneden
Daydreamer
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Daydreamer
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 20:37

Dankje voor je aanmelding c:
Een ook bedankt voor het feit dat je Skewpaw awesome vindt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
{GZ} Outcast 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 21:10

Lynxfang

Aanmelding: Kater.


Lynxfang is een jonge kater die zich zelf erg vertrouwt aan zijn clan en zijn trouwheid dolgraag toont. Hij heeft een stil karakter en je komt nooit meer over hem te weten dan hij nodig vindt. Lynxfang kan zowel alleen als met anderen gelukkig zijn en zijn weinig dingen die hem van het pad slaan. Hij heeft echter een hekel aan andere clans en vreemde katten. Hij gaat daarom bijna nooit het territorium uit en vermijdt contact met vreemden. Lynxfang is vriendelijk en probeert rustig te blijven, maar kan soms zijn geduld verliezen en hard uit de bocht komen. Hij wilt graag Apprentices en Kittens helpen om ver te komen, maar kan nogal streng optrede. Hij haat laffe streken en reageert daar vaak erg fel op.

Why Ik heb Lynxfang net aangemaakt en ik wil graag actief met hem worden. Een verhaallijn als dit kan hem leven geven. Bovendien vindt ik het een verhaal wat bij hem kan passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daydreamer
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Daydreamer
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 21:12

Bedankt voor je aanmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daydreamer
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Daydreamer
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 19:02

*bump*
De deadline voor de vriendelijke meeloper is zaterdag 22 maart, 23.59 Meldt je dus nog snel aan, of maak je aanmelding af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
{GZ} Outcast DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 14:44

Woah, I almost forgot about this.
Aangezien het onderhand alweer 23 maart is, no joke Sherlock, moest ik maar eens gaan kiezen wie de vriendelijke meeloper wordt in deze verhaallijn.
Gefeliciteerd, Rainpaw alias Amy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Outcast   {GZ} Outcast Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Outcast
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: