We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw wo 26 feb 2014 - 18:59
Heey allemaal,
Zoals jullie allemaal wel weten is Moon gestopt met Warrior Cats. Één van haar accountjes was Zealpaw, het zoontje van Firestar en Icestorm. Ze heeft besloten hem op de accountmarkt te zetten en ik mocht hier het topic voor aanmaken. Ik zoek dus iemand die hem over wil nemen. Degene die we kiezen zal worden gekozen door Babs, Moon en mij, ik heb hier ook toestemming voor van Moon.
Om je aan te melden heb ik graag het onderstaande lijstje ingevuld. Tevens zullen we erop letten of je genoeg research hebt gedaan naar zijn karakter. Ik heb geen deadline, als er genoeg aanmeldingen zijn zal ik aangeven dat ik hem sluit voor nieuwe. Let erop dat ik het liefst een actieve speler heb. Gezien ik het enige nestje van Fire en Ice het liefst actief houd.
Zealspirit Naam kitten: Zealkit. *[Zealspirit]* Geslacht: Kater
Karakter Kit Zealkit, is een zorgenlijk katertje. Hij heeft het liefst dat iedereen het naar zijn zin heeft, maar ook is hij snel bang en op zijn hoede, Wat hij van zijn moeder heeft. Hij is ook heel erg gehecht aan zijn famillie hij zou alles voor hun doen, hij was de gene die het, het moeilijkste vond om uit de nursery te gaan. Waar warmte rust en liefde lag, zo vertrouwd.- zealkit houd niet van veranderingen. Bovenal is Zeal heel erg lief, snel zal hij heel erg van iemand houden. Al is het dan alleen maar een vriend, hij hecht zich heel erg aan katten en dingen. Hij is trots op zijn vader en wil wel op hem lijken.. maar hij vind zichzelf niet goed genoeg daar voor. Zijn vader en famillie alles voor hem, later als hij ouder word en vrienden krijgt, kan hij de afwezichheid beter acepteren. Hij is altijd zichzelf waardoor hij warmte uitstraald. Zijn naam (zeal) heeft hij aan zijn trouw en vasthoudenheid, En zijn ijver voor dingen. Als Zeal echt iets wil. Zal het voor hem gebeuren, maar ook heeft hij gedult met dingen.
leerling Zealpaw. Hij is leergierig geworden en wil zoveel mogenlijk leren om een goede warrior te worden. Hij moet en zal zichzelf bewijzen, mischien iets van zijn vader... Zijn mentor is aardig en geeft hem goede trainingen. Hij heeft een normaal leerlingen leven, vrienden om hem heen waar hij van houd and, maybe.. A Girl?? Hij is gelukkig. Maar totdat hij vraagt wat er met hun moeder is gebeurd, Fireheart is er kapot van (Ja toch ) En Zealpaw heeft heel erg medeleiden met hem waardoor hij veel met zijn vader om gaat. Maar doordat hij Tegen een vos vecht met wat vrienden en die uit het territorium jagen, word hij warrior. Hij is diep bedroeft om een moeder die hij in zijn leven heeft moieten missen, maar het heeft hem sterk gemaakt. Hij heeft zijn vader broer/tjes en zus/jes gellukig nog, samen met zijn famillie rouwen soms erg om dit verlies.
Warrior Zealspirit, zijn naam past nu erg bij hem, hij heeft sterke trouw aan de clan. Hijwil zich nog steeds bewijzen. Maar het verlies van zijn moeder heeft hem zwaar gesteld. Hij verandert van een vrolijke eigenwijze Naiefe zealpaw naar een wijze neutrale liefdevolle Zealspirit. Verdriet zit diep verborgen en moet er uit. Daarom gaat hij vaak snachts het kamp uit om te rennen in het bos. Op een heuvel staat een boom waar hij als leerling veel in klom, het heuveltje met de boom is zijn eigen plekje vlak bij de vierboom. Hij kan er de maan heel goed zien en ligt er vaak te huilen te schreeuwen, slapen. Het is zijn emotie plekje. Vele nagel krassen staan in de boom.Maar Zealspirit is nog steeds niet de poes uit zijn leerlingentijd vergeten. Hij word verlieft krijgt een relatie en word eindeluijk gelukkig met zijn vader aan de top en zijn moeder die rust in de Starclan.
Crush: Nog niemand gevonden, want ben nog niet geboren.
Uiterlijk: Hij lijkt met uiterlijk best op Fireheart maar hij heeft veel meer wit dan zijn vader heeft door zijn moeder. Zijn ogen zijn een mix van groen en geel. Zealkit is kortharig. Een witte borst en oranje dek. Meer weten? Bekijk de foto,s.
Houd je hem actief?: Ja ik beloof het. Ik doe Naturepaw op de acountmarkt. En ALS ik uitgekozen word. Laat ik Annemarie dood gaan en maak dit acount op die van haar. Posten: Zie Stormtail of Darkfire.
*Kijk uit, de foto,s zijn groot (vooral de warrior)*
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw wo 26 feb 2014 - 19:15
Poginkje wagen ^^ -- Naam: Lilith/Lil/Lili/... Bekendste account: Mothkit Motivatie: Zealpaw lijkt mij een geweldig persoontje. Zijn karakter geeft mij veel inspiratie. Het bekenste katje van Fire x Ice is Glowpaw (voor mij dan toch) en hij is een geweldig broertje. ThunderClan een goede Clan, waarbij je veel kunt doen. Mothkit is helemaal het tegenovergestelde van Zeal en het lijkt me leuk om eens rustig te zijn en een andere post heel hyperactief. Ik wens iedereen veel succes. Extra: Vanaf Vrijdag tot Zaterdag ga ik skiën. Daar is geen internet, dus kan ik ook niet on komen. Ik hoop dat dat geen problemen geeft. Voorbeeldpost:
Voorbeeldpost "Zealpaw":
Zealpaw krulde zijn staart rond zijn witte pootjes. Kalm geluk straalde van hem af. Hij was eindelijk apprentice. Hij kon eindelijk zich bewijzen. Net zo goed worden als papa. Misschien net zoals mama. De gedachte aan haar viel hem zwaar. Niet dat hij haar gekend had. Alleen warmte. En de verhalen over haar. Hij wist ook niet wat er met haar gebeurt was. Misschien moest hij het is vragen aan zijn vader. Ondertussen ontrolde de tabby kater zijn staart en stond op. Hij strekte zijn achterpoten. Met een kleine kreun deed hij een stapje naar voren. Hij liep stijfjes naar de doorntunnel, die dienst deed als in- en uitgang. Hoeveel nieuwsgierige blikken had hij als kitten hierop gewerpt? Zealpaw stak zijn kop in de doorntunnel. De onbekende en onontdekte geuren en kleuren wekten een vonkje in hem op. Klein, maar het was er wel. Een klein vonkje dat later zal uitbloeien als hij warrior was. Maar nu moest het alleen maar groeien. En sterker worden. Net zoals hem. Sterker, slimmer worden. Net zoals Firestar. Zealpaw glimlachte. Hij stapte het territorium in. Zijn kleine pootjes raakten een takje. Hij sprong bijna een meter in de lucht. Zijn angst sloeg bijna meteen om in vrolijkheid. Lachend rende hij verder. Het was donker in het bos, maar de sterren verlichtte zijn pad. Hij wist niet waar hij naar toe ging. Misschien een plek om sterkt te worden. Zeal stelde zich voor hoe hij naast zijn vader rende. Op weg om gemene katten te verslaan. En zijn moeder rende met hen mee. Ze waren gelukkig en al zijn broertjes en zusjes kwamen naast hem rennen. Een vreemde geur kringelde in zijn neusgaten en verdrong de leuke droom. Het was alsof hier veel katten hadden gelopen. Hij verminderde vaart en stopte boven aan een dal. Zijn ogen werden groot toen hij naar beneden keek. Het dal was vertrapt door vele poten. Veel meer dan in zijn clan. Er stond een grote steen in het midden met vier reusachtige eiken erond. Zealpaw klapte zijn mond terug dicht. "Hallo?", riep hij nieuwsgierig. Het enige geluid kwam van een kwetterende groep veren die opsteeg naar de hemel. Hij volgde ze opgewonden tot ze niet meer te zien waren. Toen hij zijn blik liet zakken zag hij een boom. De takken reikten hoog. Hij liep er opaf. De rossige kater keek omhoog. Voorzichtig zette hij zijn nagels in de schors. Het duurde lang, maar voordat hij het wist zat hij in de hoogste takken, die hem konden dragen. De boom gaf hem een veilig en vertrouwd gevoel. Zeal maakte het zich gemakkelijk en keek uit over het land. Als hij recht voor hem keek zag hij bos. Schuin van het bos kronkelde er een rivier en ging het landschap over naar velden en rietvlaktes. Als hij rechts keek zag hij een ravijn en daarna heide. Zolang hij kon zien. Hij draaide zijn kop en keek uit op een verwoest gebied. Op een soort berg. Hij rilde en keek vlug naar links. Daar zag hij een donker moerassig gebied. Het facineerde hem. De gebieden die in elkaar overliepen. Volgens papa woonde daar andere katten. En waren het vijanden. Toen hij weer naar zijn eigen territorium keek zag hij een oranje gloed aan de horizon. Was het al zo laat? Zealpaw zuchtte en sloot voor eventjes zijn ogen. Hoog en veilig. Al snel trok het donker zich naar hem toe. Met opgekrulde mondhoeken viel hij in slaap.
Laatst aangepast door Mothkit op wo 26 feb 2014 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA 1106
CAT'S PROFILE Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw wo 26 feb 2014 - 20:01
Naam:Amy Bekendste account:Cinderpaw. Motivatie:Het lijkt me geweldig om Zealpaw te spelen. Het bied me dan ook een kans om te proberen en het zou een eer voor me zijn. Zealpaw brengt me veel inspiratie en Zealpaw lijkt me echt gaaf. Extra:~ Voorbeeldpost:
Voordbeeldpost Zealpaw:
Vrolijk liep de apprentice door het Camp. Net was hij bij haar vader geweest en medelijden viel hem binnen. Hij schudde met zijn kopje en trippelde naar de prooistapel die er niet erg hoog uitzag. Hij nam een magere waterrat van de stapel en ging voor de apprentice den die opeten. Met volle teugen genoot hij van zijn deel. Echter was het te snel naar zijn zin op. Hij likte zijn snorharen af en stond op,maar eens even op jacht te gaan. De rode met wat witte kater trippelde het Camp uit richting de Owltree en snoof de lucht op. Ze rook een konijn en zocht de richting vanwaar het vandaan kwam. Uit een lage struikje zag ze een mager konijn rond huppelen opzoek naar eten. Hier konden een aantal katten van eten. De kater zakte in jachthouding en sloop op het konijn af. De konijn zag hem en sprintte ervandoor. Snel zette de apprentice het op een rennen en sprong op het konijn en beet die snel dood. Met het konijn liep de apprentice terug naar het Camp en legde het magere konijn op de prooistapel.
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw wo 26 feb 2014 - 20:51
Naam: Daan Bekendste account: Fawnstep, Frostlake & Sparrowpaw Motivatie: Om maar te beginnen vind ik het koppeltje Firestar x Icestorm gewoon al sinds dat ik hier op dit forum kwam geweldig. Ze waren zo schattig samen en hebben ook erg veel beleefd, met de verhaallijn met BloodClan etc. In de boeken ben ik gewoon verliefd op het karakter van Firestar, en daarom spreekt het mij dus ook enorm aan om een van zijn zoons te spelen, eentje die op hem wilt lijken. Ik denk dat mijn inspiratie daarin goed te vinden is en dat er een klik is tussen mij en Zealpaw. Ik vind hem een bijzondere naam hebben, en daar houd ik ook wel van bij accounts. Verder vind ik het nestje waarin hij opgroeit ook enorm tof, omdat het stuk voor stuk geweldige karakters zijn uit een awesome koppel! Extra: - Voorbeeldpost:
In deze spoiler:
Zijn oranje pels stak fel af bij de prachtige witte bos wat hem omringde. Er was een zacht briesje die zo hier en daar wat sneeuw op deed dwarrelen van de varens die overal in dit territorium te vinden waren. De sneeuw kraakte onder zijn pootkussentjes, die na al dat lopen al aardig koud waren geworden. Bij elke stap zakte hij een klein stukje weg omdat zijn gewicht alle sneeuw in elkaar drukte. Het katertje had zijn oren gespitst en lette goed op alle geuren die de wind met zich mee bracht. Hij rook verschillende geuren van katten uit zijn eigen Clan, die vormden geen bedreiging natuurlijk. Hij opende zijn mond om de wat oudere en slechtere geuren beter op te kunnen vangen, met succes. Hij draaide wat nerveus met zijn oren in het rond toen hij iets onbekends rook, een geur waarop zijn mentor hem nog niet had gewezen, een geur die hij in zijn leven nog nooit had geroken. Het katertje hield halt en liet zijn ogen ronddwalen langs de varens, er was niks te zien. Zijn rode pels was licht opgezet, zowel van de kou als de lichte adrenaline die nu door hem heen gierde. Misschien was dit wel zijn kans om zich te bewijzen tegenover de Clan, misschien had hij wel iets gevonden wat van belang kon zijn voor het hele woud, iets wat nog geen enkele kat had gevonden, iets speciaals. Het katertje wist zijn bloeddruk weer wat omlaag te krijgen voordat hij verder ging, proberend een geurspoor op te vangen. En dat was makkelijker gezegd dan gedaan, gezien de sneeuw die de vorige avond was gevallen de geuren mee naam beneden had genomen, mee de grond in, of in ieder geval onder dit pak sneeuw. Een korte brom verliet zijn keelholte en hij zwiepte een keer met zijn staart, hij moest hetgeen vinden wat hij net had geroken. Hij wilde zijn vader, zijn familie, de Clan bewijzen dat hij echt wat waard was. Zealpaw besloot zijn tempo wat op te hogen, zodat hij misschien sneller aan zou komen op de plek waar het geurspoor beter te ruiken was. Zijn snorharen trilden lichtjes terwijl hij zijn pad vervolgde. Hoe verder hij het woud in trok, hoe harder zijn hart leek te gaan kloppen. Ja, dit was het. Dit was zijn roeping, zijn taak van StarClan. Hetgeen wat hij nu zou gaan vinden was het belangrijkste van zijn hele leven, hij wist het gewoon. Het katertje zakte met een van zijn poten opeens een eind weg in de sneeuw. Verwoed krabbelde hij overeind en keek naar de oorzaak van deze plotselinge uitglijder. Hij keek wat bedenkelijk toen hij een spoor zag in de sneeuw, net wat grotere poten dan hij had, waarschijnlijk net wat groter dan de gemiddelde Warrior. Hij snuffelde er voorzichtig aan en merkte dat dit dezelfde geur was die hij eerder had geroken, dit was weer die geur. Opgewonden keek hij in het rond, alsof hij zou verwachten dat hij hetgeen zo zou zien liggen. Toen hij niks opmerkte, op het vreemde spoor na, besloot hij om deze te volgen. De geur werd steeds sterker en hij stopte toen hij wat zag hangen aan een struik. Hij merkte op dat het een plukje rode haren waren, van het ding wat hij achtervolgde? Zou het levend zijn? Een licht nerveus gevoel kwam wat meer naar boven en dit keer behoedzamer liep hij verder. Zealpaw dook ineen toen hij een vreemd geluid hoorde, nog geen tien konijnenlengtes van hem vandaan. Hij verschool zich onder een varen en wachtte gespannen af. Hij sloop wat vooruit en duwde zijn kop door de varens heen. Hij kon vanaf hier een kleine open plek zien, waar niks groeide, het was maar een paar stappen groot, maar er was genoeg ruimte om hier met een kat of tien te zitten. Hij zwiepte met zijn staart toen hij een rode gedaante zag zitten in de sneeuw. Het rode katertje leunde wat naar voren om het beter te kunnen zien. De gedaante bewoog en hij trok zich wat terug in de varens, het draaide zich om. Een vlaag wind woei in zijn gezicht, en deze bracht een geur mee. Nu pas herkende het katertje de geur, en hij leek de schok van zijn leven te krijgen. De adem stokte in zijn keel toen de rode gestalte zich had omgedraaid naar hem. Hij keek recht in de kraalogen van een vos.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw vr 7 maa 2014 - 17:52
Ik heb nog geen deadline gepland, dus hij staat nog wel n tijdje open. Ik heb het namelijk druk en ik wil iedereen de kans geven hun dingetjes netjes af te werken ^^
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw vr 7 maa 2014 - 18:27
Naam: Lore Bekendste account:Naturekit/Smallwing Motivatie:Ik ben een beetje uit mijn inspiratie, maar als ik dingen over Zealpaw lees, heb ik heel erg zin om te schrijven! Het lijkt me leuk om een Karakter zoals Zealpaw te spelen Extra: Voorbeeldpost:
Zealpaw staarde voor zich uit. De sneeuwvlokken dwarrelde op de platgestampte aarde van het kamp. Hij kroop dichter naar de ingang van de apprentice den. Hij wist dat het nutteloos was om gewoon een beetje te dagdromen, en dat hij zijn clan moest dienen. Zuchtend stond hij op en liep door de doornstruiken, het bos in. Maar in plaats van jagen, ging hij iets anders doen. Nu kón hij gewoon niet op jacht. Hij rende gelijk naar een stil plekje in het bos, een heuvel met een boom. Hij zette zijn nagels in de stam en klauterde omhoog. Toen hij een van de hoogste takken had bereikt, bleef hij daar zitten. Hij voelde een hol gevoel in zijn borstkas. Hij boorde zijn nagels dieper in de stam, waardoor hij zich beter voelde. Hij wou huilen, gillen, krijsen, maar kon dit niet opbrengen. Wat hij nu voelde was puur verdriet. Hij had wel vaker van deze buien, en vaak gingen ze weer over. Hij had genoeg dingen om blij over te zijn, nee, hij was niet ondankbaar. Maar zijn grootste wens was om zijn moeder één keer te zien. Gewoon een keer, haar warmte voelen, haar geur ruiken, haar vacht tegen de zijne voelen. Hij deed zijn ogen dicht en voelde een koude bries door zijn korte haren waaien. Hij besloot dat hij niet met lege poten terug naar het kamp kon, dus sprong hij de boom uit en liet zich in de jachthouding zakken. Even later had hij een muis te pakken. Geen grote, maar alles was goed in Leafbare. Hij rook geen prooigeur meer en trippelde toen terug naar het kamp. Toen hij door de sneeuw het kamp bereikte, besloot om iets te vragen wat hij al lang had willen doen. Hij raapte al zijn moed bij elkaar en liep naar het hol van zijn vader. Hij knipperde even en liet zijn ogen aan het donker wennen. Hij nam diep adem en vroeg: "Pap," hij keek naar zijn poten en zei vervolgens: "Hoe was moeder?"
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw do 25 sep 2014 - 10:33
Sorry dat ik hier zo lang niks aan gedaan heb. Drukke periodes en je vergeet dat dat topic er is. Ik wil wten wie nog steeds wil en wie eventueel ook nog interesse heeft ik hou m nog even open.
Naam: Chi (Christy) Bekendste account: Littlestream Motivatie: Zoals bij de meesten hier is mijn motivatie Icestorm en Firestar. Ik ga er geen doekjes om winden. Het is gewoon dat dat koppeltje zoals bij velen mijn aandacht al heeft sinds dat ik hier ben. Ook toen jullie een tijdje terug een nieuwe kitten zochten had ik me aangemeld, maar helaas werd ik niet gekozen. En dus bij deze wil ik nog eens een kansje wagen. Ik heb natuurlijk ook Zealpaw's aanmelding doorgelezen en enkele posts van hem. (Hoe graag ik ook een kitten van Fire en Ice wil spelen, ik kan moeilijk een account overnemen waar ik niks voor heb, right?) Ik vind zijn karakter ergens wel aan aanlokkelijk. Ik vind het gewoon schattig hoe lief hij is voor anderen. Vaak als ik een account overneem, verander ik het innerlijk een beetje naar mijn zin toe. Maar stel dat ik Zealpaw mag overnemen, ga ik toch proberen me in zijn karakter te verdiepen. Gewoon omdat het me zo schattig en leuk lijkt. Extra: Ik concentreer me sinds kort op slechts enkele accounts van me, en dus heb ik meer tijd. Ik zal vele actiever kunnen zijn in de rpg nu ik enkele accounts heb waar ik me mee bezig moet houden, dus zal ik ook direct met hem aan de slag kunnen. :3 En zoals gewoonlijk wens ik de rest veel succes <3. (Ik had trouwens gelezen dat zijn oogkleur oorspronkelijk een mix van groen geel was, maar op zijn profiel staat groenblauw. Ik ben uiteindelijk gewoon voor blauw gegaan. Als jullie dit liever niet hebben, pas ik dat aan~!) Voorbeeldpost: Verveeld opende de roodwitte kater zijn ogen en liet hij een zachte zucht over zijn lippen rollen. Hij was ondertussen al een tijdje apprentice, maar zijn mentor was om eerlijk te zijn niet echt vaak komen opdagen. Als dit zo doorging, werd hij pas krijger op zijn vijftien manen.. Ergens wou hij zijn vader hierover aanspreken, maar langs de andere kant vond hij dat Firestar het al druk genoeg had. Als hij ook nog zijn eigen problemen aan de oren van de Clanleader ging hangen.. Nee, dat vond hij gewoon niet eerlijk voor zijn vader. Hij zou wel wachten tot de volgende ceremonie, misschien dat hij dan een nieuwe mentor kreeg. Zealpaw rolde zich nog eens om in zijn nest en staarde met zijn blauwe blik naar de uitgang van de den waarin hij zich bevond. Kon hij niet beter iets nuttigs gaan doen inplaats van hier te blijven liggen? Bladkaal was al een tijdje achter de rug, maar nog steeds had het woud zich nog niet volledig hersteld en was prooi moeilijk te vinden. Hij kon dus opstaan en aan de slag gaan. Niet dat hij veel ging vangen, maat ieder stukje prooi was noodzakelijk, toch?
Nogmaals zuchtte de jonge kater eventjes toen hij zich overeind hees en nog een beetje slaapdronken zijn poten strekte. Vervolgens trippelde hij naar buiten en kneep hij zijn oogleden dicht als bescherming tegen de felle zon die plots in zijn ogen scheen. Algauw geraakte hij eraan gewend en kon hij zijn ogen weer normaal openen, als gevolg dat hij zag dat er bijna niemand te zien was in het kamp. Iedereen was vast gaan jagen, en de mentoren moesten eropuit zijn getrokken met hun apprentice's. Nogmaals kwam er eventjes een brok opdagen in zijn keel bij de gedachte dat zijn mentor amper naar hem opkeek, maar dit gevoel wuifde hij algauw weg door naar de uitgang van het kamp te trippen en zich te focussen op het jagen. Hij had eigenlijk nog niet echt fatsoenlijk leren jagen, en dus had hij toegekeken naar de andere leerlingen toen zij hun technieken aan het uitoefenen waren. Hij hoopte maar dat het hem ging lukken, aangezien het nogal beschamend zou zijn moest hij straks met lege poten terugkeren.
Met lenige pootstappen baande de tweekleurige kater zich een weg door het territorium heen. Af en toe hield hij halt om de diverse geuren op te snuiven, maar tot nu toe was er nog geen teken van prooidieren komen opdagen. Maar het was nog vroeg, hij had nog alle tijd om iets te vangen. Terwijl de tijd langzaam voorbij sloop, zakte de hoop dat hij nog iets kon vangen weg. Toen de zon uiteindelijk hoog stond te paraderen aan de hemel, besloot hij terug te keren. Het was hem wel duidelijk geworden dat hij vandaag niks ging vangen. Echter, toen de kater halverwege terug was gekeerd naar het kamp, merkte hij plots de pluizige staart van een eekhoorn op. In een fractie van een seconde dook hij naar de grond, en sloop hij geluidloos op het prooidier af. Hij wist dat hij deze kans niet voorbij kon laten schieten. Toen de kater zich uiteindelijk nog maar enkele staartlengtes van het dier bevond, begon hij zachtjes te trippelen met zijn achterpoten om vervolgens zich af te zetten. Hij had de sprong goed weten te berekenen, want hij belandde recht op de rug van de eekhoorn. Snel beet hij het diertje dood, zodat het niet langer zou lijden, maar ook om te voorkomen dat het nog zou ontsnappen. Trots keek de kater naar zijn gevangen prooidier, ergens nu toch gerust gesteld dat hij vandaag niet met lege poten zijn terugkeren.
Met sheet:
everybody deserves a second chance
◄
Naam: Chi (Christy) Bekendste account: Littlestream
Motivatie: Zoals bij de meesten hier is mijn motivatie Icestorm en Firestar. Ik ga er geen doekjes om winden. Het is gewoon dat dat koppeltje zoals bij velen mijn aandacht al heeft sinds dat ik hier ben. Ook toen jullie een tijdje terug een nieuwe kitten zochten had ik me aangemeld, maar helaas werd ik niet gekozen. En dus bij deze wil ik nog eens een kansje wagen. Ik heb natuurlijk ook Zealpaw's aanmelding doorgelezen en enkele posts van hem. (Hoe graag ik ook een kitten van Fire en Ice wil spelen, ik kan moeilijk een account overnemen waar ik niks voor heb, right?) Ik vind zijn karakter ergens wel aan aanlokkelijk. Ik vind het gewoon schattig hoe lief hij is voor anderen. Vaak als ik een account overneem, verander ik het innerlijk een beetje naar mijn zin toe. Maar stel dat ik Zealpaw mag overnemen, ga ik toch proberen me in zijn karakter te verdiepen. Gewoon omdat het me zo schattig en leuk lijkt.
Extra: Ik concentreer me sinds kort op slechts enkele accounts van me, en dus heb ik meer tijd. Ik zal vele actiever kunnen zijn in de rpg nu ik enkele accounts heb waar ik me mee bezig moet houden, dus zal ik ook direct met hem aan de slag kunnen. :3 En zoals gewoonlijk wens ik de rest veel succes <3. (Ik had trouwens gelezen dat zijn oogkleur oorspronkelijk een mix van groen geel was, maar op zijn profiel staat groenblauw. Ik ben uiteindelijk gewoon voor blauw gegaan. Als jullie dit liever niet hebben, pas ik dat aan~!)
Voorbeeldpost: Verveeld opende de roodwitte kater zijn ogen en liet hij een zachte zucht over zijn lippen rollen. Hij was ondertussen al een tijdje apprentice, maar zijn mentor was om eerlijk te zijn niet echt vaak komen opdagen. Als dit zo doorging, werd hij pas krijger op zijn vijftien manen.. Ergens wou hij zijn vader hierover aanspreken, maar langs de andere kant vond hij dat Firestar het al druk genoeg had. Als hij ook nog zijn eigen problemen aan de oren van de Clanleader ging hangen.. Nee, dat vond hij gewoon niet eerlijk voor zijn vader. Hij zou wel wachten tot de volgende ceremonie, misschien dat hij dan een nieuwe mentor kreeg. Zealpaw rolde zich nog eens om in zijn nest en staarde met zijn blauwe blik naar de uitgang van de den waarin hij zich bevond. Kon hij niet beter iets nuttigs gaan doen inplaats van hier te blijven liggen? Bladkaal was al een tijdje achter de rug, maar nog steeds had het woud zich nog niet volledig hersteld en was prooi moeilijk te vinden. Hij kon dus opstaan en aan de slag gaan. Niet dat hij veel ging vangen, maat ieder stukje prooi was noodzakelijk, toch?
Nogmaals zuchtte de jonge kater eventjes toen hij zich overeind hees en nog een beetje slaapdronken zijn poten strekte. Vervolgens trippelde hij naar buiten en kneep hij zijn oogleden dicht als bescherming tegen de felle zon die plots in zijn ogen scheen. Algauw geraakte hij eraan gewend en kon hij zijn ogen weer normaal openen, als gevolg dat hij zag dat er bijna niemand te zien was in het kamp. Iedereen was vast gaan jagen, en de mentoren moesten eropuit zijn getrokken met hun apprentice's. Nogmaals kwam er eventjes een brok opdagen in zijn keel bij de gedachte dat zijn mentor amper naar hem opkeek, maar dit gevoel wuifde hij algauw weg door naar de uitgang van het kamp te trippen en zich te focussen op het jagen. Hij had eigenlijk nog niet echt fatsoenlijk leren jagen, en dus had hij toegekeken naar de andere leerlingen toen zij hun technieken aan het uitoefenen waren. Hij hoopte maar dat het hem ging lukken, aangezien het nogal beschamend zou zijn moest hij straks met lege poten terugkeren.
Met lenige pootstappen baande de tweekleurige kater zich een weg door het territorium heen. Af en toe hield hij halt om de diverse geuren op te snuiven, maar tot nu toe was er nog geen teken van prooidieren komen opdagen. Maar het was nog vroeg, hij had nog alle tijd om iets te vangen. Terwijl de tijd langzaam voorbij sloop, zakte de hoop dat hij nog iets kon vangen weg. Toen de zon uiteindelijk hoog stond te paraderen aan de hemel, besloot hij terug te keren. Het was hem wel duidelijk geworden dat hij vandaag niks ging vangen. Echter, toen de kater halverwege terug was gekeerd naar het kamp, merkte hij plots de pluizige staart van een eekhoorn op. In een fractie van een seconde dook hij naar de grond, en sloop hij geluidloos op het prooidier af. Hij wist dat hij deze kans niet voorbij kon laten schieten. Toen de kater zich uiteindelijk nog maar enkele staartlengtes van het dier bevond, begon hij zachtjes te trippelen met zijn achterpoten om vervolgens zich af te zetten. Hij had de sprong goed weten te berekenen, want hij belandde recht op de rug van de eekhoorn. Snel beet hij het diertje dood, zodat het niet langer zou lijden, maar ook om te voorkomen dat het nog zou ontsnappen. Trots keek de kater naar zijn gevangen prooidier, ergens nu toch gerust gesteld dat hij vandaag niet met lege poten zijn terugkeren. Credtis
Onderwerp: Re: [GZ] Nieuwe speler Zealpaw wo 15 okt 2014 - 20:30
Gezien ik het wel leuk vind als de persoon die Zeal krijgt nog kans heeft om te posten bij Fire's rouwtopic enzo, hebben ik en Babs besloten Zeal aan Chi te geven. Als je me even een pm stuurt met wat je als wachtwoord wil hebben dan zal ik dat voor je veranderen.