Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Dyingblack ma 24 feb 2014 - 19:54 | |
|
DyingblackWindclan || Kater || Warrior Algemene informatie
Naam: Dyingblack Rang: Warrior Clan: Windclan Clanleader: Everstar Geslacht: Kater Leeftijd: 12 moons
Innerlijk
Persoonlijkheid: Dyingblack is een verlegen kater die amper tot nooit iets zegt. Als hij iets zegt, klinkt zijn stem zacht en onzeker. Hij heeft amper vrienden en krijgt soms enge dromen, waarin hij zich herinnerd hoe zijn moeder stierf.. Vind leuk: Alleen zijn, ??? Heeft een hekel aan: Sociaal zijn, ??? Angsten: Bloodclan, voor schut gezet worden, ???
Uiterlijk:
Lichaamsbouw: Een dunne kater van normale grootte. Vacht: In zijn kittentijd was zijn vacht zwart, maar naarmate hij ouder word word deze steeds lichter van kleur. Ogen: Blauw Pootkussens en neus: zwart Accessoires: / Littekens: Nog geen
Banden
Ouders: Zijn moeder stierf bij zijn geboorte, zijn vader is onbekend. Broers/zussen: ??? Overige familie: ??? Verliefd op: She's closed into my heart <3 Partner: Cinderfell, I will love you forever. Your handicap is no problem for me, I will help where I can. Kittens: Deterkit, Dovekit, Angelkit, Inkkit & Silverkit
Kenissen
Word geüpdatet elke keer een topic word afgerond
Thunderclan: Naam◊Geslacht◊Rang◊Band Wat Dyingblack van hem/haar vind
Riverclan: Stormypaw/soul◊Poes◊Apprentice◊(voormalige) Crush Je brengt me in de war...
Naam◊Geslacht◊Rang◊Band Wat Dyingblack van hem/haar vind
Windclan: Cinderpawfell◊Poes◊Apprentice elder◊Love Je bent het mooiste wat me al is overkomen...
Brindelpool◊Poes◊Medicine cat◊Kennis/Vriendelijk? Bedankt dat je me verzorgt hebt toen ik zo ziek was.. Waarschijnlijk is dat wel normaal, omdat je Medicine cat bent, maar toch...
Mothpaw◊Poes◊Apprentice◊Kennis/vriendelijk Bedankt dat je me redde van die bloeddorstige wildeling.
Cherryleaf◊Poes◊Warrior◊voormalige mentor Bedankt dat je me alles leerde, wat het inhoud om warrior te zijn.
Weakheart◊Poes◊Warrior◊Moeder Ik ken je niet echt, moeder.. Waarom moest je je zo vroeg bij Starclan voegen?
Willowkit paw◊Poes◊Kitten Apprentice◊Kennis Apprentice
Jij irritante kleine kitten! Dat ik jou nu moet trainen...
Shadowclan: Naam◊Geslacht◊Rang◊Band Wat Dyingblack van hem/haar vind
Bloodclan: Naam◊Geslacht◊Rang◊Band Wat Dyingblack van hem/haar vind
Rogue: Nyx◊Poes◊N/A◊Niet zo vriendelijk Waarom stak je de grens over? Er is zo veel plaats naast! En om dan mij ook nog eens aan te vallen, als een bloeddorstige wildeling.. Wat je blijkbaar wel bent.
Kittypet: Naam◊Geslacht◊Rang◊Band Wat Dyingblack van hem/haar vind
Totaal: 7
Geschiedenis
Aangemaakt op: 30/09/13
-Hij werd geboren. -Zijn moeder stierf in het kraambed. -Hij werd apprentice -Hij kreeg een of andere vreemde ziekte en moest een tijdje in de med. cats. den blijven -Hij kreeg een crush op Cinderpaw -Hij werd warrior -Hij kan nu Cinderpaw (ondertussen elder en ~fell) zijn partner noemen. -Hij kreeg een apprentice, Willowpaw. -Zijn kittens werden geboren
Topics (totaal: 24) Afgewerkt voor Dyingblack (totaal: 9): Met Cinderpaw Clanmeeting Clanmeeting Clanmeeting Clanmeeting Met Stormypaw Met Willowkit, Ashtail & Open Met Cinderpaw Met Cinderpaw & Brindlepool
Bezig (totaal: 10): Gathering Open Met Stormypaw Met Nyx, Mothpaw & Open Ceremonie Trainingstopic Willowpaw Met Cinderfell Met Lionbeat en open Met Cinderfell Met Mothpaw & open Met Shreddedhope Met Cinderfell, Deterkit, Dovekit, Angelkit, Inkkit & Silverkit Met Shreddedhope & open
Inactief (totaal: 6): Langer dan 1 à 2 maanden niet op gereageerd Met Frostpaw, Nightpaw(-breeze), Crowpaw, Scorchpaw, Timberpaw, Lionpaw, Skypaw, Hauntpaw, Poisonpaw, Volcanopaw & open Open Met Frostpaw Met Crystallight, Catchpaw & Open Met Birchpaw Met Maskedpaw
|
|
|