|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans zo 6 feb 2011 - 14:04 | |
| Cinderstar van de Lakeclan meld zich^^ Wij zijn helemaal opnieuw begonnen met een schone lei. |
|
| |
526
| |
| |
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans zo 6 feb 2011 - 14:45 | |
| Probeer er iets aan te doen? Maak een clanactiviteit ofzo? ^^ |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans zo 6 feb 2011 - 21:34 | |
| Owlstar van Rainclan meld zich. Wij zijn ook met een schone lei begonnen. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans di 8 feb 2011 - 17:32 | |
| Stonetail van de Caveclan |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans wo 9 feb 2011 - 12:03 | |
| HillClan zal worden verwijderd en plaats maken voor een nieuwe Clan. Voor SpaceClan moet ik nog even met Bluestar spreken, aangezien we die wel nodig hebben voor het verhaal. IEDEREEN DIE GRAAG EEN FANCLAN WIL, MAG DUS NU ZIJN/HAAR FANCLAN OPSTUREN VIA PB NAAR MIJ! IK ZAL DEGENE KIEZEN DIE HET LEUKSTE ORIGINEELSTE IDEE HEEFT. De Clan zal op de plaats van HillClan komen, dus naast CaveClan en RainClan. Iedereen die wil kan dus de info van zijn Clan naar mij gaan sturen Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans vr 18 feb 2011 - 16:29 | |
| - Fireheart schreef:
- HillClan zal worden verwijderd en plaats maken voor een nieuwe Clan.
Voor SpaceClan moet ik nog even met Bluestar spreken, aangezien we die wel nodig hebben voor het verhaal.
IEDEREEN DIE GRAAG EEN FANCLAN WIL, MAG DUS NU ZIJN/HAAR FANCLAN OPSTUREN VIA PB NAAR MIJ! IK ZAL DEGENE KIEZEN DIE HET LEUKSTE ORIGINEELSTE IDEE HEEFT. De Clan zal op de plaats van HillClan komen, dus naast CaveClan en RainClan.
Iedereen die wil kan dus de info van zijn Clan naar mij gaan sturen Naja, Ik wou dus even vragen of dit nog mogelijk is Want ikzelf had ook een goed idee voor een fanclan, Maar voordat ik een bericht naar jou kan sturen moet ik eerst wel weten of er wel een nieuwe fanclan komt |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans vr 18 feb 2011 - 17:56 | |
| Zover ik weet is het nog mogelijk |
|
| |
15
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans vr 18 feb 2011 - 20:39 | |
| |
|
| |
| |
| |
Soof 477
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Fan Clans | |
| |
|
| |
|