|
| 17
| |
| Onderwerp: The Nightmare~!! za 5 feb 2011 - 19:44 | |
| Vallende rosten, overal vallende rotsen, haar clan genoten stuk voor stuk dood! Nee dat mag niet, dit is een nacht merrie! Nee, ze rende naar een kleine kitten, ze wouw die kitten pakken naar een rots viel op de kitten Whiteleaf draaide zich om De kitten was dood en het bloed gleed onder de rots vandaan, 'whiteleaf, help!' Whiteleaf draaide zich om en rende naar een gespikkelde kat, ze was heel aardig haar naam, ze kon er niet op komen, ze rende er naar toen, en boem, de rots viel op haar, ze liet een luide kreet van verdriet horen, stuk voor stuk, dood, allemaal dood, overal bloed, nee dit kon niet waar zijn, 'dit kan niet!' Riep ze. Ze kreunde luid in haar slaap en liet ook verdiets kreetjes horen, de katten om haar heen zouden er ook wel last van hebben. Alles werd zwart om haar heen, en alles verdween behalve het bloed. Ze was bang, en een grote zwarte kat, wel vijf keer het dubbelen groter dan haar kwam ter voor schijn, 'dit alles is je straf, je zal je leven lang hier door brengen, je kan geen zelf moord plegen, je blijft hier voor altijd!' Geschrokken opende Whiteleaf haar ogen en schreeuwede, 'NEEEE!!' Ze keek om zich heen en zag dat ze weer terug was! Ze was heel opgelucht, ze was niet meer in de hel, zo voelde het, ze vroeg zich af waar die droom op sloeg, waarom had ze zo'n nare droom? Waarom? Ze bleef liggen en staarde maar een beetje voor uit. |
| | | Bo guidetti >D 143
| |
| Onderwerp: Re: The Nightmare~!! zo 6 feb 2011 - 20:35 | |
| Skyclaw lag heerlijk te dromen op haar mosbedje , ze droomde dat ze aan het jagen was en dat ze een muis zo groot als een kat had gevangen en dat iedereen haar bewonderend aankeek als ze de muis het windclankamp insleurde . Zelfs de kits kwamen uit de nursery , en daarna mauwde ze tegen hun moeder dat ze later ook zo'n grote muis wilden vangen . Maar plots werd ze uit haar droom getrokken door een schelle kreet van verdriet . Snel en allert keek ze om zich heen door de warrior den . Het was Whiteleaf , ze lag te schreeuwen maar was nu wakker . " wat is er aan de hand ? had je een nachtmerrie ofzo ? " mauwde Skyclaw vriendelijk , ze wist hoe erg nachtmerries konden zijn want als kit had ze hen de hele tijd . |
| | | 17
| |
| Onderwerp: Re: The Nightmare~!! zo 6 feb 2011 - 22:28 | |
| " wat is er aan de hand ? had je een nachtmerrie ofzo ? " Whiteleaf keek naar een mosbedje bij haar in de buurt, daar lag Skyclaw. 'Ja, ik had een nacht merrie', zei ze iets wat schaamend, ze had zojuist vele katten wakker gemaakt, en daarom schaamde ze zich dood. DE laatste tijd had ze helemaal geen dromen gehad, maar nu nu wel, waarom? Was het een teken, nee dat kon niet, dat konden alleen medicine katten hebben zij niet. Ze ging zitten en keek naar Skyclaw, 'sorry dat ik je heb wakker gemaakt, dat geld voor iedereen, maar ja, het was een hele erge... Nachtmerrie.' Ze zuchte en likte haar poot schoon om ahar nog steeds geschrokken blik te verbergen. |
| | | Bo guidetti >D 143
| |
| Onderwerp: Re: The Nightmare~!! do 10 feb 2011 - 19:21 | |
| 'Ja, ik had een nacht merrie' mauwde Whiteleaf schamend ,'sorry dat ik je heb wakker gemaakt, dat geld voor iedereen, maar ja, het was een hele erge... Nachtmerrie.' Zuchtte Whiteleaf en ze begon haar poot te likken . " Maakt niet uit hoor , ik had er vroeger ook last van " mauwde Skyclaw meelevend . Ze begreep helemaal wat Whiteleaf doormaakte , als kit had ze heel vaak nachtmerries gehad over haar ouders want die had ze nooit gekend . Toen zag skyclaw dat de zon zachtjes op begon te komen . " het heeft geen zin om nu nog te slapen , heb je zin om mee te gaan jagen ? " vroeg Skyclaw vriendelijk . |
| | | 17
| |
| Onderwerp: Re: The Nightmare~!! wo 16 feb 2011 - 11:28 | |
| " Maakt niet uit hoor , ik had er vroeger ook last van ", miauwde Skyclaw meelevend. Whiteleaf knikte dankbaar voor haar meelevendheid. " het heeft geen zin om nu nog te slapen , heb je zin om mee te gaan jagen ? " Whiteleaf knikte, 'klinkt leuk!' Whiteleaf liep vast de den uit en rekte zich uit, en ze versmalde haar pupillen voor het licht, ze keek de open plek rond, en liep toen naar de prooi stapen, ze koos een muis uit voor har zelf, en een andere muis voor Skyclaw. Ze liep weer terug en legde de muis neer, voor Skyclaw, en haar zelf, zelf begon ze al te eten, en ze liet duidelijk zien dat die muis voor Skyclaw was.
[Sorry voor veelste late reactie] |
| | | jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Nightmare~!! vr 23 aug 2013 - 8:36 | |
| Het was ochtend de zon kwam al boven de bomen uit. Stoneclaw werd wakker en zag dat iedereen het kamp al uit was. Waar is iedereen dacht hij, hij zocht overal maar hij kon zijn vrienden niet vinden. Wat was er nu weer gebeurd, een aanval van de schaduwclan of donderclan. Hij ging naar het schaduwclan territorium en zag daar al zijn vrienden gevangen gehouden door de schaduwclan. Ik moet ze redden dacht Stoneclaw, maar hoe? Zijn gepeins werd verstoord door de leider van de windclan. Kijk daar dat is Stoneclaw red ons, o nee had hij dat nu maar niet gedaan. De schaduwclan sprong op hem af. En Stoneclaw werd wakker in zijn eigen nest in het krijgershol, het was maar een droom |
| | | | Onderwerp: Re: The Nightmare~!! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |