|
|
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:14 | |
| Heeeeeey, echt waar! ik smeek je x3 is er hier iemand die met (een van) deze drie foto's een heeeel mooi setje kan maken? pleas? - foto's :
Ik zou graag een nieuw acountje maken voor de kat van deze foto's.. in real live hete hij Poespoes, en ja, je hoort het goed.. heete.. ongeveer pas een jaar geleden werd mijn ALLER ALLER ALLER beste vriendje overreden, nog steeds mis ik hem mega hard en eerlijk is eerlijk, de tranen om deze vriend raken nooit op. Mijn gsm is beplakt met zijn fotos etc. maar ik zou hem dus opnieuw 'leven' in willen wekken op de manier van en acountje. hij was zelf altijd al een beetje (veel) een warriortje , hij was een ware straatkat. Totdat wij hem in huis haalden, dit redde zijn leven. Heel het nestje was besmet door een ziekte, alleen deze sterke warrior overleefde het. Dus is er pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies iemand die een supper tof/mooi/leuk setje met deze fotos kan maken? ik zou het suppertof vinden als hij een mooi setje krijgt (wat ik hem dus ni kan geven O:) ) iemand? <3 |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:19 | |
| - Frozenpaw. schreef:
- Pfft ik moet echt iets met Frozen doen.
crush maybe? Ik ben echt verliefd op die gif van Frozen :'D <333 Als ik actief kon worden zou ik het een schot geven, maar het lukt niet echt >.< |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:25 | |
| - Willowkit schreef:
- Heeeeeey, echt waar! ik smeek je x3 is er hier iemand die met (een van) deze drie foto's een heeeel mooi setje kan maken? pleas?
- foto's :
Ik zou graag een nieuw acountje maken voor de kat van deze foto's.. in real live hete hij Poespoes, en ja, je hoort het goed.. heete..
ongeveer pas een jaar geleden werd mijn ALLER ALLER ALLER beste vriendje overreden, nog steeds mis ik hem mega hard en eerlijk is eerlijk, de tranen om deze vriend raken nooit op. Mijn gsm is beplakt met zijn fotos etc. maar ik zou hem dus opnieuw 'leven' in willen wekken op de manier van en acountje. hij was zelf altijd al een beetje (veel) een warriortje , hij was een ware straatkat. Totdat wij hem in huis haalden, dit redde zijn leven. Heel het nestje was besmet door een ziekte, alleen deze sterke warrior overleefde het.
Dus is er pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiies iemand die een supper tof/mooi/leuk setje met deze fotos kan maken? ik zou het suppertof vinden als hij een mooi setje krijgt (wat ik hem dus ni kan geven O:) ) iemand? <3 Wil je dat ik Poespoes op het setje zet als naam of heb je een andere naam bedacht voor je account? |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:27 | |
| Ik weet ni, rogue = poespoes of warrior? wat zou het best zijn? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:31 | |
| Poespoes dat is goed :3 want hij word een rogue |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:35 | |
| Mijn postniveau ligt vandaag vreselijk laag. Sorry mensen, ben echt doodop. xD |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:37 | |
| Goed, Leafpaw is ingekleurd Iemand topic ? |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:42 | |
| Ik ga met mn nicht en (half)zus binnenkort cosplayen ^_^
Laatst aangepast door Grell op za 22 feb 2014 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
TAKAPYON 8D 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:44 | |
| YO
//LAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY//shot//isbusywithsetjevoorFrostkit(Frostdew)enSnowkit(Snowflower) //Ihavenonamingsense//sops// |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 21:55 | |
| whenever i see dusts os i stare at it for 3 min straight, idek.. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:06 | |
| Ik vind de naam Sprucekit zo adorable. xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:06 | |
| Laura: Dan ga ik voor jou een mooi setje maken! Zou je de volgende keer wel niet meer willen dubbelposten? Je kunt je post gewoon editen ^^' |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:09 | |
| //Sigh. Alright, ik ga dan maar es posten =w= Moet 't niet nog langer gaan uitstellen //sigh |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:10 | |
| Ik ga een hele handel meeneemspul maken. =w= |
|
| |
Faye 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:12 | |
| Wait how about my ava! Lol |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:13 | |
| Bezig met het inkleuren van de 2e aangevraagde tekening (: Morgen inscannen ^^
Maar echt niemand een topic? |
|
| |
Faye 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:13 | |
| |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:14 | |
| - Otterflight schreef:
- Bezig met het inkleuren van de 2e aangevraagde tekening (:
Morgen inscannen ^^
Maar echt niemand een topic? Ik wil wel met Wolftail of Littlestream? :3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:16 | |
| I want to do something
Of ik wil setjes gaan maken... of manips(die meestal nergens op slaan)... of posten.. of m'n tijd gaan verdoen met paint..
Iemand enig idee wat ik kan gaan doen uit bovenstaande ?? Ben zo lui om nu zelf te beslissen ^.^
En waar is je ene teamlid als je hem/haar nodig hebt... *hint hint* |
|
| |
TAKAPYON 8D 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 22 feb 2014 - 22:25 | |
| WOOW//IMSOINLOVEWITH YUUMEI'S FISHEYE PLACEBO//is talking nonsense as always// |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|