We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
XD Dat "fail" valt toch reuze mee! Maar ik heb wel een tip De snuit is vrij spits: die kan iets stomper en ronder, de afstand tussen het puntje van de neus en de ogen zou minder groot moeten zijn. Maar het is echt geen slechte tekening ofzo hoor, gewoon nog iets meer oefenen en dan komen die verhouding vanzelf wel goed :3
Look pleas! kan mijn klas(en de andere) winnen Xd(wil je mijn zien? 2de groep meisje met blauwe trui,rode broek en groene fluoschoenen XD)
Cool ^^ Jij zo van "oh? mogen we al door? oeioei *rent er snel achteraan* Xd @Silver (te lui om naar de naam te kijken, maar ik dacht Anita?) Okie, ik zal erop letten als ik het nog eens probeer ^^in ieder geval niet meer vandaag ;3
Look pleas! kan mijn klas(en de andere) winnen Xd(wil je mijn zien? 2de groep meisje met blauwe trui,rode broek en groene fluoschoenen XD)
Cool ^^ Jij zo van "oh? mogen we al door? oeioei *rent er snel achteraan* Xd @Silver (te lui om naar de naam te kijken, maar ik dacht Anita?) Okie, ik zal erop letten als ik het nog eens probeer ^^in ieder geval niet meer vandaag ;3
@Lis,die jongen met de gele trui noemt Willy
@ Bunny,ja ik was een beetje tja de weg kwijt XD
Owh gowd xD Jij bent Belg, right? ;3 Hij zat vroeger bij mij op school. Hij is in het eerste jaar BSO blijven zitten en noemde het een 'proefjaar' --"
Looooooooooook! Daar is Twilightmoon in m'n os'je (: Al meer dan 1.5 jaar! >:'D En nee, ik moet niet weten hoeveel jaar langer jij al op Warrior Cats bent xD
Jup ik ben een gelukkige belg! XD Na Willy is zo stom! Hij denkt dat hij cool is enzo(en nog even en hij word geschorst.) Dus tja.
@Lis,die jongen met de gele trui noemt Willy
@ Bunny,ja ik was een beetje tja de weg kwijt XD
Owh gowd xD Jij bent Belg, right? ;3 Hij zat vroeger bij mij op school. Hij is in het eerste jaar BSO blijven zitten en noemde het een 'proefjaar' --"
Looooooooooook! Daar is Twilightmoon in m'n os'je (: Al meer dan 1.5 jaar! >:'D En nee, ik moet niet weten hoeveel jaar langer jij al op Warrior Cats bent xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~ 1451 Actief
CAT'S PROFILE Age: I don't age anymore Gender: Rank: