Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: [GZ] Sweet revenge do 20 feb 2014 - 19:47 | |
| Sweet revenge Nu Lianne gestopt is op Warrior Cats, zoeken wij een vervanger voor Senji. Niet voor zijn account, maar voor de rol die hij binnenkort zou gaan spelen. We hadden namelijk het idee dat hij uit wraak op de dood van Seamus (als je daar niet bekend mee bent raad ik je aan dat je even Dog's voorsteltopic doorleest ^.^), samen met een groep rogues Dog en de kittens ontvoert. Details hierover kunnen we nog bespreken, maar voor nu zijn we dus op zoek naar iemand die dit wilt gaan doen. Eis is dat hij een rogue is en handlanger moet zijn of zijn geweest van Seamus.
Bij meerdere enthousiaste aanmeldingen kunnen we misschien overwegen om ze ook als groep te kiezen (voor nu is de groep rogues NPC). |
|
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge do 20 feb 2014 - 22:53 | |
| Oeh, ik ben geïnteresseerd, ik zal binnenkort een aanmelding maken <3 |
|
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge zo 30 maa 2014 - 14:42 | |
| Zijn er verder nog mensen die interesse hebben? :3 |
|
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge zo 30 maa 2014 - 15:06 | |
| Dus je kunt dan ook een andere naam etc. kiezen? En is het ene mogelijkheid dat hij dan redelijk vroeg sterft? Ik heb namelijk we interesse, maar kan me eigenlijk een nieuw account meer veroorloven x'D |
|
Babs 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge zo 30 maa 2014 - 15:07 | |
| De kat mag gewoon sterven. Het is niet dat je Senji overneemt, je gebruikt een eigen (of een nieuw) karakter. ^^ |
|
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge zo 30 maa 2014 - 15:12 | |
| Oké ^^ Dan ga ik een aanmelding maken~ wel voor een nieuw karakter ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge do 3 apr 2014 - 22:46 | |
| Aanmelding is niet nodig hoor, als je graag de of een rol wilt spelen dan is dat goed. Leuk dat je mee wilt doen. :3
|
|
| Onderwerp: Re: [GZ] Sweet revenge | |
| |
|