Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Anime it do 20 feb 2014 - 11:11 | |
| Heey! Al een tijdje ben ik terug begonnen met tekenen, vooral anime/manga deze keer. En aangezien mensen me motiveren en zeggen dat ik moet blijven oefenen, dacht ik van, wat als ik een shopje open waar mensen hun katten kunnen aanmelden en ik ze dan in een mensenvorm teken? Dan weet ik Warrior cats lekker te combineren met tekenen, en dat leek me wel tof. :3 Het enige wat je dus moet doen is de naam van je kat geven, welke vacht-, oogkleur deze heeft en of ik er nog iets speciaal aan moet toevoegen. Ik wil wel even zeggen dat ik niet via tekentablet teken, want om de een of de andere reden als ik daar mee teken reageert 'ie heel traag, en dan worden die tekeningen ofc' niet mooi. Dus ik zal zo recht mogelijk mijn tekeningen op papier proberen te trekken.
Ik doe ook maar twee tekeningen tegelijk. Want als ik er drie doe heb ik na de tweede vaak al geen zin meer. xD Als het iets langer duurt alsjeblieft ook niet klagen. (:
- Chi~!
|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Anime it do 20 feb 2014 - 11:15 | |
| Kan je Jaytail tekenen? Tabby kater met groene ogen en op een van de achterpoten een groot litteken :3
Xxx |
|
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Anime it do 20 feb 2014 - 17:42 | |
| Kan je Shade tekenen? ^^ hij is een lichtgrijze tabby met groene ogen *wijst naar setje* |
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Anime it do 20 feb 2014 - 17:46 | |
| |
|