| Fall seven times - Stand up eight [GZ] | |
|
|
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Fall seven times - Stand up eight [GZ] wo 19 feb 2014 - 16:47 | |
| Helluw! c:
Bedankt voor het klikken ^^ Ik zal de inleiding maar skippen, want daar ben ik echt heel slecht in xD
Aangezien Shade erg onzeker is over of hij een goede warrior en apprentice zal zijn, heeft hij samen met Coralkit [Cynthia] het idee bedacht om met een groepje kittens alvast wat te gaan trainen. Het gaat hierbij om kittens die wat onzeker zijn over hun vaardigheden, en heel graag een goede warrior willen worden. Deze kittens zullen samen een regelmatig een plek opzoeken om te trainen, natuurlijk wordt het niet erg hard, het is allemaal georganiseerd door de kittens zelf.
We zoeken nog een aantal kittens die zich hiervoor aan willen melden. Eisen: - RiverClan - ABN (natuurlijk houden we rekening met dyslexie - Regelmatig posten
Dat was het wel zo'n beetje^^
Als je je wil aanmelden, vul dan even dit lijstje in:
- Code:
-
[b]Naam:: [/b] [b]Naam kitten:: [/b] [b]Leeftijd kitten:: [/b] [b]Eventueel idee:: [/b]
x Saar
Aanmeldingen: x Melodykit x Oddkit x Islandkit x Sandkit x Silverkit x Bumblekit x Naturekit
Laatst aangepast door Shadekit' op za 22 feb 2014 - 17:06; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Saar 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open againGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 15:42 | |
| -dp-
Come on, echt niemand? ;_; |
|
| |
Anouk 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 17:41 | |
| Naam: Anouk Naam kitten: Melodykit Leeftijd kitten: 4 moons bijna 5 Eventueel idee: Melody zal perrongeluk de andere kittens storen tijdens hun trainen en besluiten mee te doen. Zelf heeft ze er ook voordeel uit want ze kan nogal onhandig zijn. En misschien zal het ook wel goed zijn voor haar zelfvertrouwen qua haar zingen. |
|
| |
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 18:22 | |
| Naam:: Kathleen/katje Naam kitten:: Oddkit Leeftijd kitten:: 5 moons Eventueel idee:: ehm eigenlijk niet echt nee...
ik heb oddkit al aangemeld bij RC;) |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 18:31 | |
| Naam:: Bunny Naam kitten:: Islandkit Leeftijd kitten:: 5 moons Eventueel idee:: Islandkit is niet echt een onzekere kitten, maar eerder een hyper enthousiaste kitten die nooit moe is en altijd vrolijk, en overal mee wil doen. Dus dat ze daarom meedoet in plaats van omdat ze onzeker is van zichzelf? |
|
| |
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 18:36 | |
| Allemaal prima^^
Ik zet jullie erbij :3 |
|
| |
22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 20:27 | |
| Naam:: Djoex Naam kitten:: Sandkit (-paw -berry) Leeftijd kitten:: 5 moons Eventueel idee:: not really :3 |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] do 20 feb 2014 - 22:41 | |
| Naam:: Celie Naam kitten:: Silverkit Leeftijd kitten:: 5 manen Eventueel idee:: neh niet echt
(Silver is niet echt heel onzeker, maar wordt wel steeds zenuwachtiger naarmate het dus dichterbij komt.) |
|
| |
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] za 22 feb 2014 - 11:28 | |
| Ik heb jullie er bij gezet!
Zodra we een stuk of tien aanmeldingen hebben, gaan we van start. Als er geen nieuwe aanmeldingen meer komen zullen we al eerder beginnen :3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] za 22 feb 2014 - 13:52 | |
| Naam:: Bo-2- Naam kitten:: Bumblekit Leeftijd kitten:: Rond de 4 moons Eventueel idee:: Wel Bumble denkt dus dat hij een keistoere warrior is -wat dus niet zo is. En bewijst dit ook graag. Hij zal zich misschien achteraf bij het groepje voegen als hij ziet dat ze trainen en dan wil hij natuurlijk supergraag meedoen. Ik was ook van plan om hem rond zijn apprentice ceremonie in het water te laten gaan. Daar zal er dan nog een kleine Vl rond zijn ;3 |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] za 22 feb 2014 - 13:57 | |
| b]Naam:: [/b] Hannelore Naam kitten:: Naturekit Leeftijd kitten:: 4moons Eventueel idee::
|
|
| |
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] za 22 feb 2014 - 17:05 | |
| Jullie staan er ook bij :3 |
|
| |
Djoekz 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] za 22 feb 2014 - 17:10 | |
| Woesj nog 3 te gaan! spannend! |
|
| |
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] zo 23 feb 2014 - 14:31 | |
| |
|
| |
Djoekz 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] di 25 feb 2014 - 13:24 | |
| Jaa! Ikke ga reageren! =D :DDDDD met Sandkit |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] di 25 feb 2014 - 15:48 | |
| ik reageer ook zo snel mogelijk met island ^^ |
|
| |
Anouk 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] di 25 feb 2014 - 16:49 | |
| Ik wacht met Melody nog even af tot er nog 2 of 3 meer hebben gereageerd, ze komt per slot van rekening de katten tegen terwijl deze aan het trainen zijn. |
|
| |
Saar 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] di 25 feb 2014 - 16:55 | |
| |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] wo 26 feb 2014 - 20:50 | |
| Sorry maar vandaag heb ik eigenlijk geen tijd meer om met Melody te reageren, ik beloof dat ik het morgen zal doen. |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] wo 5 maa 2014 - 13:28 | |
| Sorry dp Even een vraagje over het maken van groepjes, bij wie kan Melody het beste gaan dan? Ze is een Maine coon dus best wel groot, waarschijnlijk is ze dus ook de grootste...
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Fall seven times - Stand up eight [GZ] | |
| |
|
| |
|