|
18
| |
| Onderwerp: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 14:31 | |
| titel Kity is een lieve poes hey daar komt kity aan. en ze woont in straat daan. met andere poezen is dat geen snoezen. en kity heeft veel lol want ze woont in kitykats. zijn hol. en ze kijkt met groote ogen ze ziet haar nicht met een lach. op haar gezicht ze ziet kity staan. en ze komt eraan en ze zegt;snoesepoes. en kity zegt dat is lief want je bent. me groote lieve dief |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 14:32 | |
| Dit hoort hier niet Flowerkit, dit hoort in het kunsthoekje, ik verplaats het topic dus eventjes. |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 14:41 | |
| Ooit was er een poesje die zit, Haar naam ja dat was Flowerkit! Zij maakte een gedicht voor ons allemaal En haar gedicht vult een hele zaal! |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 15:03 | |
| bedankt alemaal |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 15:22 | |
|
Laatst aangepast door Flowerkit op ma 7 feb 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 15:39 | |
|
Laatst aangepast door Flowerkit op ma 7 feb 2011 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Joos // MissDinosaur // Soja Sauce 64
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht za 5 feb 2011 - 17:09 | |
| Flowerkit is in love with party's, Dancing with al her mate's! Flowerkit is in love with birthdays, All year long! |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht zo 6 feb 2011 - 15:44 | |
| madelief zonnen schijn. elkere dag rijmen en dichten in zonnen dag. met een glimlach . dit is de rijm en gedicht van kity. DE POES! [color=violet]kity is egt een poes maar vamidag is. ze een snoes. ze gaat naar haar nicht met een dicht ze is aan de deur en ze gaat op bezoek met dichten en nochwat. en all The End
Laatst aangepast door Flowerkit op ma 7 feb 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht zo 6 feb 2011 - 15:58 | |
| wagt niet weg gaan jij kan ook gedichten schrijfen op poezen gedichten doe ook mee |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht zo 6 feb 2011 - 16:00 | |
| Flowerkit, het is tegen de regels om te dubbelposten |
|
| |
Esmee 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht zo 6 feb 2011 - 17:28 | |
| - Honeyfeather schreef:
- Flowerkit, het is tegen de regels om te dubbelposten
Flowerkit is mijn vriendin en ze heeft nog steeds niet gedaan wat ik van haar vroeg. Maar zou je haar asjeblieft even willen uitleggen hoe alles moet? {Liza, ik zou hier maar even mee stoppen, ik kan je alles uitleggen maar dan moet je wel beloven dat je de regels leest} |
|
| |
| Onderwerp: Re: een poezen gedicht | |
| |
|
| |
|