|
|
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 17:18 | |
| Hey guys… Posten gaat niet lukken vandaag D: Kheb het onnatuurlijk druk met inpakken voor de wintersport, en volgende week kan ik dus ook al niet posten…. Hopelijk kunnen jullie heeeeel even zonder :')
^^ Linn, gefeli met Dust, ofwel, Babs, gefeli met de kittens van Dog x'D |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 17:21 | |
| @Eminem;; NOOOOOOOOOOOOOOOOO :C Don't go?:C
omg, Hawkie&Petal.. zo cute ;__________;<3 |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 17:27 | |
| |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 17:48 | |
| Na anderhalve week lang stressen heb ik vanmiddag mn intake gehad en guess what!! IK BEN AANGENOMEN!! MEDIAVORMGEVER - HORIZON COLLEGE HOORN HERE I COME <3
oftewel school rellen met Tiny en Moon xDD |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 17:54 | |
| |
|
| |
Sacha 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 18:00 | |
| |
|
| |
138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 18:02 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 18:03 | |
| - Quietkit schreef:
- @Eminem;;
NOOOOOOOOOOOOOOOOO :C Don't go?:C
omg, Hawkie&Petal.. zo cute ;__________;<3 ^^ I'll come back, en ik zal van tevoren even een gaatje vrijmaken om bij Birchie te posten.. Je leraar aanvallen tsk tsk tsk! x'D Mim, Gefeliciteerd!!!! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 18:17 | |
| JUUL EN MAAIKE ZIJN COOL! |
|
| |
100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 18:46 | |
| Het fijne van Valentijnsdag is dat het dan een feit is dat ik over precies een maan jarig ben :DD Ik heb grote verwachtingen van jullie guys, ik wil een groot topic met allemaal happyflappy gifs, ballonnen en vooral heel veel peeps >:DD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:25 | |
| Twijfeltwijfeltwijfel... Ik zit echt in zo'n post slump, waar ik eigenlijk helemaal geen zin heb om te posten en daar kom ik meestal uit door me op een karakter te focussen. Maar ik weet niet welke D;
Peoples? Help?:c
[0] Appleblossom [0] Ashlily [0] Tinderkit [0] Foxsong [0] Vixenpaw [0] Saltkit |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:40 | |
| - Ladykit schreef:
- Iemand die een gratis en niet al te zwaar progamma/site kent waarmee je filmpjes kan tekenen? Ik moet het kunnen opslaan
Ik ken enkel anime studio, maar ik heb geen idee of het gratis is Xd ~~ gelukkig Valentijn allemaal! ^^ Geen cadeau gekregen, geen cadeau gegeven, net zoals vorig jaar X'D *forever alone* wie joint the club met singles? ^^ |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:43 | |
| |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:43 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Ladykit schreef:
- Iemand die een gratis en niet al te zwaar progamma/site kent waarmee je filmpjes kan tekenen? Ik moet het kunnen opslaan
Ik ken enkel anime studio, maar ik heb geen idee of het gratis is Xd ~~ gelukkig Valentijn allemaal! ^^ Geen cadeau gekregen, geen cadeau gegeven, net zoals vorig jaar X'D *forever alone* wie joint the club met singles? ^^ ik |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:45 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:48 | |
| - Breakingdawn schreef:
Na anderhalve week lang stressen heb ik vanmiddag mn intake gehad en guess what!! IK BEN AANGENOMEN!! MEDIAVORMGEVER - HORIZON COLLEGE HOORN HERE I COME <3
oftewel school rellen met Tiny en Moon xDD *kijkt om hoekje, omdat het Valentijnsdag is* gefeliciteerd Mim! Word echt super leuk ^^ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 19:53 | |
| @Babs [0] Appleblossom [0] Ashlily [0] Tinderkit [0] Foxsong [0] Vixenpaw [1] Saltkit |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 20:12 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 20:22 | |
| @Babs [0] Appleblossom [0] Ashlily [0] Tinderkit [1] Foxsong [0] Vixenpaw [1] Saltkit
heus niet omdat 'ie een topic met Island heeft hoor Xd *kucht* Oh, ik moet ook nog posten met wat accounts, maar ik heb geen energie :O Ach ja, ik zal iedereen morgen in orde brengen ^^ |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 14 feb 2014 - 20:22 | |
| -Facedesk- I forgot that Thunderclan is closed for kits without a litter. Mousedung xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|