Oh, you're not a mouse



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Oh, you're not a mouse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
Oh, you're not a mouse 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 16:14

"Ik zie jou," fluisterde de jonge kitten terwijl hij naar voren sloop. Zijn oortjes zaten in zijn nek geplakt terwijl hij stap voor stap dichter bij kwam. Achter een rots vandaan in het kamp zag hij een bruin vachtje in het sneeuw. Dat moest wel een muis zijn, dat kon niet anders. Én het bewoog! Hij sloop nog dichter bij, en toen spring hij. "Hebbes!" Klonk zijn stem luid. Hij beet er in en probeerde het te doden. Maar toen hij er mee weg wou lopen, was het geen muis, maar een staart. En de reactie van de eigenaar van de staart leek er niet zo blij mee te zijn. Tenminste, dat vermoedde hij.

OOC: Open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinkit
Member
Oh, you're not a mouse DPKsfdL
Bunny~
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Why should I tell?}
Gender:
Rank:
Pumpkinkit
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 19:52

Pumpkinkit lag wat te doezelen in het waterige zonnetje. Eerst had ze haar plaatsje "sneeuw" (want zo heette dat spul blijkbaar) vrij gemaakt. Ze merkte dat de warriors en apprentices steeds magerder werden, alsof er voedsel tekort was. Zelf merkte ze daar niet veel van en kreeg ze nog steeds genoeg te eten. Opeens voelde ze een scherpe steek in haar oranje staart. Ze deed haar ogen open, en meteen weer dicht. het zonnetje dat weerkaatst werd in de witte sneeuw scheen in haar ogen. Langzaam deed ze haar oranje ogen weer open. Nu ging het beter. Dan draaide ze zich om, om te zien wie of wat die steek in haar staart veroorzaakt had. Achter haar zat een grijze kitten, die ze herkende als Smokekit. Meteen fronste ze haar wenkbrauwen in een boze blik. Als blikken konden doden, was Smokekit nu dood geweest. "En waàrom was dat nodig?", riep ze furieus tegen de kitten.

~ Arme Smoke Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Oh, you're not a mouse 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 16:01

O shit. O shit. Not her! Smokekit liet vrijwel meteen de staart los van de kitten tegen over haar. Het was Pumpkinkit. De kitten waar hij al geen beste band mee had. Ze vroeg hem waar voor dat nodig was. Smokekit wou niet voorschut staan, dus sprak hij zijn eerste gedachten uit die bij hem op kwam. “Je eigen verdiende loon,” miauwde hij hooghartig. “Wie niet normaal tegen mij doet… krijgt het terug. Wie de bal kaatst, kan ‘m terug verwachten,” piepte hij nog net zo hooghartig en gemeen als daar net. Hij ontweek de blik van Pumpkinkit niet. Inderdaad, als blikken konden doden hadden ze hier allebei tot moes gelegen.

OOC: Isn't it cute, aye?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinkit
Member
Oh, you're not a mouse DPKsfdL
Bunny~
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Why should I tell?}
Gender:
Rank:
Pumpkinkit
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 19:59

"Je eigen verdiende loon.", antwoordde het grijze katertje hooghartig. Pumpkinkit rolde met haar ogen. Wat konden katers toch vreselijk irritant doen! Ze besloot voor zichzelf dat ze later nòòit verliefd zou worden. “Wie niet normaal tegen mij doet… krijgt het terug. Wie de bal kaatst, kan ‘m terug verwachten,”, vervolgde hij. Zijn toontje irriteerde haar mateloos. Ietwat dreigend stond ze recht. Pumpkinkit was een toch tamelijk grote kitten, en torende wat boven hem uit. "En heb ik dan niet normaal tegen je gedaan? Ik dacht dat ik gewoon lag te slapen hoor, het spijt me als je daar niet tegen kunt!", piepte ze terug. Haar stem ging wat omhoog bij de laatste woorden. Daarna ging ze weer zitten en negeerde ze de kou die de sneeuw door haar ruggengraat deed rillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Oh, you're not a mouse 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 14:43

Smokekit was net iets kleiner dat Pumkinkit was. Dat irriteerde hem wel, maar als hij ouders word zou hij wel boven haar uit gaan groeien, hun ras was namelijk ook heel verschillend. Hij was een volbloed maine coon. Zij niet. "En heb ik dan niet normaal tegen je gedaan? Ik dacht dat ik gewoon lag te slapen hoor, het spijt me als je daar niet tegen kunt!" Piepte ze terug. Smokekit vernauwde zijn oogjes. "Ik wist niet dat je zo’n korte termijn geheugen had," piepte hij sluw. "Ik heb het niet alleen over nu, mousebrain!" Snauwde hij piepend. Hij zwaaide zijn klein pluizig staartje heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinkit
Member
Oh, you're not a mouse DPKsfdL
Bunny~
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Why should I tell?}
Gender:
Rank:
Pumpkinkit
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 14:20

"Ik wist niet dat je zo'n korte termijn geheugen had.", piepte de grijze kitten tegenover haar sluw. "En ik wist niet dat je zo'n sukkel was.", antwoordde ze eigenwijs. De oranje kitten sloot haar ogen en keek wat omhoog. Nu begon de grijze kit te snauwen: "Ik heb het niet alleen over nu, mousebrain!" Pumpkinkit keek hem weer aan, haar ogen ijzig koud, alsof het haar allemaal niet veel kon schelen. "Ik ook niet.", antwoordde ze. "Maar ik bijt tenminste niet in de staart van de eerste de beste kit die je ziet liggen!" Nu klonk ze aangebrand. Trots stond ze recht en draaide ze zich om, zodat haar rug weer naar Smokekit gekeerd was. Ze was ook niet van plan om nu nog iets te zeggen tegen dat mormel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Oh, you're not a mouse 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 20:02

Smokekit vernauwde zijn ogen na dat de kitten had gereageerd en vervolgens haar rug naar hem toe keerde. Oké, hier was hij niet van gediend. “Oh? Maar ik beet ook niet in de staart van de eerste beste kitten die ik zag liggen,“ reageerde Smokekit met een gemeen stemmetje. Hij had op dit moment maar een doel, en hij was benieuwd of het hem lukken zou.

OOC: Deze post heb ik op mob gemaakt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinkit
Member
Oh, you're not a mouse DPKsfdL
Bunny~
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {Why should I tell?}
Gender:
Rank:
Pumpkinkit
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 21:01


"Oh? Maar ik beet ook niet in de staart van de eerste beste kitten die ik zag liggen,", antwoordde de kitten achter haar. Pumpkinkit hief haar kopje wat op, als om aan te tonen dat ze niet meer met hem wou praten. Het was een kinderachtige reactie, maar zei waren dan ook kittens. Haar oranje, pluizige staartje zwiep een beetje geïrriteerd heen en weer. "Ik praat niet met jou.", benadrukte ze met een verwend toontje. Een klein prinsesje kon ze soms wel zijn ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Oh, you're not a mouse 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitimezo 23 maa 2014 - 17:54

"Ik praat niet met jou." Smokekit moest lachen. "O, dus je gaat me negeren?" Miauwde hij. "Laat maar zien hoe lang je dat gaat volhouden," plaagde hij terwijl hij sneeuw op Pumpkinkit begon te gooien. Wachtend tot ze zou reageren. Als maar steekjes onderwater blijven geven. "En, kan je 't nog volhouden?" Siste hij gevolgd door een poot vol sneeuw in haar richting.

OOC: Sorry voor de té late post, ik heb t nogal druk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Oh, you're not a mouse   Oh, you're not a mouse Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh, you're not a mouse
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: