|
Beer 91 Actief
| |
| Onderwerp: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 19:58 | |
| Ik heb een tijdje eerder gezegd dat ik wat inactiever ben dan eerst. Ik heb even een moeilijk moment in mijn leven. Ik wil echt iedereen bedanken die gezorgt heeft voor topics enz, maar ook die mijn vrienden wouden zijn. Ik vind het erg spijtig voor alle mensen die met een verhaallijn bezig zijn, waarbij ik mee zit. Ik ga jullie echt missen guys! - 20 november:
Mijn verjaardag. Ik had al een paar maanden last van mijn maag. Gewoon maagpijn dacht ik. Mijn moeder heeft afspraken gemaakt met een Gynecoloog, niets speciaal. Todat ik op mijn verjaardag instorte. Flauwfiel om het mooier te zeggen. Ik heb dat nog nooit gedaan en mijn gezin liet mij onderzoeken. De volgende dag komt de dokter doodleuk zeggen dat mijn apendix is gesprongen en dat ik moet worden geopereerd. Na de operatie... Ik weet niet zo veel meer maar wel dat hij mislukt is. Dat ik nu met kanker in mijn *** lichaam zit en dat ik depressief ben.
': |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:01 | |
| Omg Anna D:
Dat is echt ziek erg, o m g, een andere reactie heb ik niet dan omg,
Shjeesh, D: *hugs 1000000 times*
Idunno what to say ;w;
Only.... omg D:
xxx Bo |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:06 | |
| Sterkte Anna! ik ga jouw ook missen! *hugs* ~Hanna
|
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:07 | |
| Ai Anna, dat is echt héél erg :C Zeker op een verjaardag is dat erg.. heel erg vervelend.. Ik hoop dat het snel goed gaat en je kan me sws spreken op fb als je dat hebt als je met iemand wilt praten, eh? Ik vind het ontzettend rot voor je, maar ik weet z e k e r dat iedereen voor je zal duimen<3 Just one more thing; |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:09 | |
| Hey, sterkte meid! D: Ik vind het heel erg om te lezen wat er met je gebeurd is en m'n hart gaat naar je uit. Heel erg veel sterkte, ik weet zeker dat je erdoorheen komt <3 -hugs-
-Babs |
|
| |
Ruth x) 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:17 | |
| Hallo Anna. Ik heb je niet gekend maar ik vind het heel erg voor je, veel sterkte! xx
Ruth. |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:22 | |
| Vreselijk voor je :O Ik heb je natuurlijk nou niet echt gekend, maar toch wil ik je sterkte wensen <3 Uiteindelijk kom je er wel doorheen! ~Bunny |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 20:59 | |
| Annaaaaaah! Neeeeee! 3 Ik wens je erg veel beterschap en sterkte, voor jou maar ook aan je familie & zo! Ik ken je al van toen je hier kwam, right? Cleverkiller gaat Skullie missen! Ook al leeft hij nu in The Dark Forest... Ik weet eigenlijk ook niet goed wat te zeggen, ik vind het gewoon echt zó erg voor je..! D': Hopelijk is het snel weer beter met je. En dan nog op je verjaardag, dat moet wel heel erg vervelend zijn... Nogmaals sterkte!
Lis <3 Xxx |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! di 11 feb 2014 - 21:02 | |
| Heel, heel veel sterkte, ik weet zeker dat je je hier doorheen zult slaan ~!
Xxx |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! wo 12 feb 2014 - 16:48 | |
| Awh wat verschrikkelijk om dit te lezen! Wat nog erger is; op je verjaardag nog wel ;o. Heel veel sterkte naar jou en je familie toe, je komt er vast en zeker wel doorheen. Echt heel veel succes <3 !
~ Sharon |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! wo 12 feb 2014 - 16:53 | |
| Heel veel sterkte, Anna! Ik kan helaas niet meer doen dan jou en je familie het beste en sterkte wensen, heel veel succes met het overwinnen van deze vreselijke ziekte <'3 |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! wo 12 feb 2014 - 17:07 | |
| Omg! Echt super erg Anna ;o Veel sterkte en wordt maar snel beter <3 Veel beterschap dus!
Xx Daan |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| |
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! wo 12 feb 2014 - 20:10 | |
| Ahw Anna D: Ik vind het echt heel erg voor je en wens je veel sterkte <3
xIsa |
|
| |
Nαтαѕנα 65 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! wo 12 feb 2014 - 20:21 | |
| Ah, das echt rot D:
Ookal ken je mij maybe niet, toch wil ik je heel veel beterschap en sterkte wensen ♥
- Natasja |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! wo 12 feb 2014 - 20:32 | |
| Anna.. Ik duim voor je, je gaat erdoorheen komen meid <3 Geef de moed niet op!
Sterkte,
xxx- Emma |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! do 13 feb 2014 - 19:06 | |
| Dankjewel iedereen. Jullie zijn een echte hulp. :'] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Thanks everyone! | |
| |