| {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. | |
|
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. zo 9 feb 2014 - 20:50 | |
| Hello Gast, Om maar meteen met de deur in huis te vallen; na een slaande ruzie is Aragon bij Sketch vertrokken. Uit woede zal hij met de eerste de beste poes die hij vinden kan gaan flirten... Niet verwachtend dat de poes in kwestie daar meteen op in zal gaan.
Aragon laat de poes in de waan van een partnerschap en blijft haar ontmoeten. Echter ziet hij deze actie enkel als iets om wraak te nemen op Sketch. Hij zal de poes dan ook laten zitten als deze op een dag met een kitten bij hem komt. Een kitten waarvan hij de vader is.
Wat zoek ik? - De poes
De kitten zal worden gespeeld door Tamar, die ook Sketch speelt.
Maak er zelf een leuke aanmelding van.
X Sacha & Tamar |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. zo 9 feb 2014 - 20:59 | |
| Ik heb Mist voor je ~
Ze is zelf ook gebroken, aangezien ze vroeger een Crush had op Reno, maar een grotere aanmelding komt zometeen :3 |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. ma 10 feb 2014 - 13:30 | |
| Ben benieuwd naar je aanmelding ;3 ~ |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. di 11 feb 2014 - 13:31 | |
| Is rogue goed? En wat gebeurd er nadat de kitten is geboren? Het ligt aan de antwoorden van jou of ik een aanmelding ga maken. ^^ |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. di 11 feb 2014 - 16:20 | |
| Rogue is prima en wat betreft de tijd na de geboorte van de kitten moeten we nog even zien, hoogst waarschijnlijk zal Aragon terugkeren naar Sketch maar dan in tweestrijd staan tussen Sketch en de andere poes. |
|
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. zo 16 feb 2014 - 23:20 | |
| Kleine vraag, aangezien de poes dan met 1 kitten aankomt, komen er ook meerdere kittens? Of blijft het bij 1? EDIT;; Name; Mist {Carambouli} Age; 20 Moons
Build; Strong Fur color; Red Fur length; short Eye color; Green Picture; Click ~
Character; Mist is een lompe poes, ze maakt vaak dingen stuk terwijl ze het niet bedoeld. Meestal worden haar baasjes hier dan ook echt boos over, maar ze accepteren het dat het eenmaal niet anders kan. Daarentegen heeft ze een goede humor, en maakt dan ook regelmatig grappen. Ze is erg zacht aardig, maar ze kan geen dag doorbrengen zonder te denken aan Reno, waar ze nog een paar maanden geleden heeft gewoond. Haar hart is gebroken, ze heeft nooit kunnen vertellen wat ze voor de kater voelde, en heeft daar nu ook een groot schuld gevoel over. Likes; Kittens ~ Reno ~ Company Dislikes; Fighting ~ Being Alone ~ Fresh-kill prey
Trivia Mist...
- ... lijkt een beetje op mij
- ... kan Reno niet loslaten
- ... is erg lomp
- ... wilt terug naar Cattery Carambouli, die is opgeheven.
|
|
| |
Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. wo 19 feb 2014 - 20:53 | |
| Het blijft bij 1 kitten ^^ En bedankt voor de leuke aanmelding ~ |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. wo 19 feb 2014 - 20:54 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. do 27 feb 2014 - 21:55 | |
| *bump*
Gaat dit nog door? :3 |
|
| |
Sacha 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 11:16 | |
| Ik denk 't wel, we willen eigenlijk nog wachten op meer aanmeldingen maar ik zal ook even met Tamar overleggen :3 |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 21:28 | |
| mag "de poes" ook een bloodclanner zijn? |
|
| |
Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 21:39 | |
| Jup, een bloodclanner is ook toegestaan ;3 |
|
| |
LORE 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 21:55 | |
| Name; Iggy Age; 12 Moons Build; Fast Fur color; Grey Fur length; short Eye color; Blue Picture; [url= ]click[/url] Character; Iggy is een dromerige poes, die erg goedgelovig is, wat niet handig is in de bloodclan. Ze was ooit een rouge, maar dacht dat het leven in de bloodclan beter zou zijn. Omdat ze nog een member is, negeren katten haar en word ze niet geaccepteerd. Daarom gaat ze vaak alleen ronddwalen.. Hannelore Iggy is erg naïef, en laat zich makkelijk verleiden. Ze zal niet snel wantrouwig zijn, en volgt je blindelings als je dat haar vraagt. Ze is snel onder de indruk van katten. |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 22:06 | |
| Na overleg hebben wij gekozen voor...
Mist! |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 22:13 | |
| Dankje C: Roep maar als er een topic nodig is, dan zal Mist in actie komen :3 |
|
| |
Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 22:15 | |
| Zal ik morgen anders even een topic Aragon x Mist maken? Kunnen ze even kennis maken x'3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. vr 28 feb 2014 - 22:16 | |
| Is goed :3 Ik zie wel een topic verschijnen (: |
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. za 1 maa 2014 - 9:32 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} When we hurt the ones, we love so dear. | |
| |
|
| |
|